رئیس دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد:

قطع اشتباهی گاز دانشگاه فردوسی

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از قطع اشتباهی گاز دانشگاه فردوسی خبر داد.

قطع اشتباهی گاز دانشگاه فردوسی

احد ضابط گفت: دیروز شرکت گاز به اشتباهی باتوجه به اینکه دانشگاه فردوسی بخشی از مشترکین پرمصرف است گاز دانشگاه فردوسی را تا ۲الی۳ ساعت قطع کرد و بعدش بلافاصله گاز دانشگاه فردوسی وصل شد.

وی افزود: عکس‌هایی که از دانشجویان دانشگاه فردوسی برای سرما منتشر شده است احتمال دارد، مربوط به دیروز باشد و اینکه خود دانشجویان دور خود پتو بپیچند و عکس بگیرند و ارسال کنند.

 رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: باتوجه به اینکه هوا بسیار سرد است دمای اتاق هم معمولی نیست و اگر دانشجویان دیدند اتاق‌ها سرد است اطلاع بدهند. تا جایی که من اطلاع دارم فعلا گاز خوابگاه‌های دانشگاه فردوسی قطع نیست و هیچ گزارشی به دست من نرسیده است.

photo_2023-01-13_19-30-31

منبع: اخبارمشهد
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    چه اوجی چه کیهان بگفتند آن..ز قطعی گاز فرنگیستان..که ای مردمان بازگردید زود..ز گفتار با دشمن کینه جوی..همینک به سرما بیفتند و دود ..چنین دست و پایت ببوسند زود..ولی چون به شهرم چه از باجگاه..بپیچند مردم چه در خوابگاه ..نه شد آن که گفتند و برخاستند..تورم به مردم فزون خواستند..نگفتند پاسخ به این مردمان..در این چله چون چله سال سران..

  • رابی
    1

    روش جدید آزار دانشجویان.
    مسئولان جمهوری اسلامی شرم نمی کنند که در کشوری که بزرگترین ذخایر گاز جهان را داراست، نمی توانند گاز مردم خودسان را تأمین نمایند.

    نظرات شما -
    • محسن
      1

      نه اخوی شرم نمی کنند..حال شما چه گویی در این احوال ؟ شعر ما به ناشناسی حک شد ..خبط ما بود ز تعجیل و یا قالب شد؟ ..پس از چند سالی به طنز اوفتادیم که خطاب آمد که دست از سخره بشوی ..گاه روان پریشی ، نه ریشه در تمسخر ..که در تلخی و استیصال دارد..کو همدردی..نه این چنین تلخانی متصلب.. که آیینه وار ، فرار صاحبان منابر و مناصب را ..به مردمان بازمیتابند..با کورسوی امیدی که باروی آن ..مرزهای درون آنان را در تلاشی مذبوحانه ..به سمت قدرت، به تمنا نشسته است..

  • آشیل ایران
    0

    خدا را خوش نمیاد اینجوری با بچه های ایرانم تسویه حساب کنید مگه میشه کسی در جایگاه رییس دانشگاه مثل افراد بی مسئولیت جواب بده یا قاطع بگو این اخبار دروغه و کار امریکاست یا هم قبول کنید که کم کاری میکنید و از خدا بترس و مشکلات این ایران سازان اینده را لااقل رفع کنید تا کی وتا کجا بیخبر یها ادامه دارد کمی بخودتان بیایید این شبهای سمور وآن لب تنور میگذره

  • حسن
    1

     رئیس دانشگاه فردوسی مشهد: شرکت گاز، گاز دانشگاه فردوسی را تا ۲الی۳ ساعت قطع کرد و بعدش بلافاصله گاز دانشگاه فردوسی وصل شد!!
    یه نفر به این اقای رییس دانشگاه معنی بلافاصله را یاد بده شهریه اش با من

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها