نگاه ویژه به حوزه پژوهش و تأمین تجهیزات در بودجه سال آینده

نگاه ویژه به حوزه پژوهش و تأمین تجهیزات در بودجه سال آینده

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در بودجه سال آینده اعتبار مناسبی برای این وزارتخانه به‌ ویژه در بخش پژوهش و تأمین تجهیزات در نظر گرفته‌ شده است.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد فرهادی در حاشیه بازدید از دانشگاه هرمزگان اظهار کرد: امروز در دانشگاه هرمزگان مرکز آپا در بخش فناوری این دانشگاه افتتاح شد، دانشگاه هرمزگان در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی رشته‌های منحصربه‌فردی دارد و ارتباط خوبی نیز با صنایع مربوط به رشته‌های دانشگاهی خود دارد.

وی ادامه داد: امروز همچنین کشتی اقیانوس‌پیمای کاوشگر خلیج‌فارس به آب انداخته شد که این دانشگاه نیز همکاری‌هایی در زمینه پژوهشی با این کاوشگر دارد.

فرهادی افزود: این دانشگاه مأموریت‌هایش بیشتر در زمینه‌های مرتبط با هرمزگان است و امیدواریم در این زمینه فعالیت‌هایش افزایش یابد.

وی تصریح کرد: دانشگاه هرمزگان نیازهایی را نیز در زمینهٔ فناوری دارد که مرکز آپا می‌تواند با تکمیل شدنش تأثیر خوبی بر عملکرد در زمینهٔ فناوری این دانشگاه داشته باشد و امیدواریم به‌زودی تکمیل شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: اعتبارات دانشگاه‌ها تعهدی و عملکردی است و بودجه دانشگاه‌ها پس از تصویب هیات‌ امنا مستقیماً از سازمان برنامه‌ و بودجه دریافت می‌شود که البته یک سری برنامه‌های ملی و متمرکز نیز اعتباراتی را از وزارتخانه به دانشگاه‌ها می‌دهد.

وی ابراز کرد: در بودجه سال آینده اعتبار مناسبی برای این وزارتخانه به‌ویژه در بخش پژوهش و تأمین تجهیزات و نیز خرید تجهیزات در نظر گرفته‌ شده است.

فرهادی عنوان کرد: بودجه‌های تحقیقات و فناوری با هم دیده می‌شود و طبق سرانه بودجه آن‌ها در نظر گرفته می‌شود که بیشتر در زمینهٔ فناوری این بودجه در پارک‌های علمی و فناوری صرف می‌شود تا به بازاریابی و تولید پرداخته شود.

وی در پایان گفت: ساختمانی برای پارک علمی و فناوری هرمزگان در نظر گرفته‌ شده و در حال راه‌اندازی است که با حمایت‌های دانشگاه هرمزگان و استانداری بخشی از هزینه‌های آن تأمین‌ شده است و امید داریم طی سال آینده این ساختمان تکمیل شود.

منبع: ایسنا

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد