سن دریافت گواهینامه تغییر کرد

سخنگوی دولت گفت: امکان دریافت برخی انواع خاص از گواهینامه موتورسیکلت برای نوجوانان ۱۶سال به بالا، بعد از فراهم شدن مقدمات آن در دست رسیدگی است.

سن دریافت گواهینامه تغییر کرد

علی بهادری‌جهرمی در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالگرد قیام 19 دی مردم قم در سال 1356، بیان کرد: بعد از دستور رییس‌جمهور درخصوص مساعدت حداکثری به عزیزانی که در طرح ملی مسکن از امکان تسهیلات استفاده می‌کنند، معاون اول رییس‌جمهور جلسات متعددی با متولیان بخش‌های مختلف برگزار کردند و توافق شد اقساط وام نهضت ملی مسکن در دو سال ابتدایی بازپرداخت به حدود 5 میلیون تومان کاهش یابد تا امکان بازپرداخت برای مردم بهتر شود و این کاهش در وام‌های با مبلغ کمتر نیز پایین‌تر خواهد بود.

وی افزود: هم‌چنین امکان دریافت برخی انواع خاص از گواهینامه موتورسیکلت برای نوجوانان 16 سال به بالا، بعد از فراهم شدن مقدمات آن در دست رسیدگی است؛ هم‌چنین مقرر شده است تمامی فرآیندها بعد از اجرای آیین‌نامه باید به‌صورت الکترونیکی برگزار شود.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    3

    چرا خانوما ميتونن ترك موتور بشينن اما جلو نه؟

  • ناشناس
    3

    متور ارابه مرگ برای جوانان

  • بهزاد
    3

    سلام
    لطفاً اگه بخاطر هزینه هست . اونایی که با موتور یا ماشین دارن امرار معاش می‌کنند و گواهینامه ندارند ازشون تعهد بگیرید اگر خلاف قانون عمل کردند کلا گواهینامه باطل میشه . راحت و آسون با هزینه بهشون گواهینامه بدید . بخدا بیشتر اینایی که گواهینامه دارن راننده نیستن . فقط مدرکش و دارن .

    نظرات شما -
    • مهربون
      0

      واقعا ماک گواهی نداریم راننده ایم کامیون کار میکنیم اونلیی ک پایه یک دارن موتور سیکلت هم بلد نیستن

  • ناشناس
    0

    قانون فعلی در مورد گواهینامه رانندگی موتور سیکلت واقعا عالی،یک گواهینامه موتور سیکلت میگیرید برای انواع موتور سیکلت اعتبار دارد،باز مث اینکه میخواهند مث گواهینامه ماشین ب۱،ب۲،وغیره درست کاری کنند،خواهشا به وقت وزمان مردم احترام بگذارید

  • فردین
    0

    دلت که جیبش خالی بشه چند وقت دیگه گواهینامه برای افراد 10 سال به بالا یارو 50 سالشه قوانین رو هنوز یاد نگرفته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها