معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دادگستری:

مبالغ جدید جزای نقدی جرایم از تاریخ ۷ مرداد لازم الاجراست

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دادگستری گفت: اصلاح میزان مبالغ مربوط‌ به جرائم و تخلفات مندرج در قوانین مختلف دیروز در روزنامه رسمی منتشر شد.

مبالغ جدید جزای نقدی جرایم از تاریخ ۷ مرداد لازم الاجراست

علی فرهادی گفت: جزای نقدی کلیه جرایم و تخلفات در اجرای ماده ۲۸ قانون مجازات اسلامی به پیشنهاد وزارت دادگستری و تصویب هیات وزیران در تاریخ ۱۴۰۳/۴/۴ تعدیل شد.

وی یادآور شد: آخرین تعدیل صورت گرفته سال ۱۳۹۹ بود که وزارت دادگستری برای اولین بار تعدیل جرایم را به هیات دولت پیشنهاد و در نهایت تصویب شد و مورد اجرا قرار گرفت. امسال هم با توجه به انقضای مهلت سه ساله آن، جزای نقدی کلیه جرایم و تخلفات جمع بندی شد و به هیات وزیران ارسال و هفته قبل تصویب شد.

فرهادی افزود: بر مبنای این مصوبه و به استناد ماده ۳۰ آیین‌نامه داخلی هیات دولت، جزای نقدی تعدیل شده پس از انتشار در روزنامه رسمی و انقضای مهلت ۱۵ روزه برای کلیه محاکم و مراجع رسیدگی قابلیت اجرا دارد و جرایم ارتکابی اشخاص بر مبنای این مصوبه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی در پایان گفت: این مصوبه (اصلاح میزان مبالغ مربوط به جرائم و تخلفات مندرج در قوانین مختلف) دیروز ۲۳ تیرماه سال جاری در روزنامه رسمی منتشر شد و با توجه به انقضای مهلت ۱۵ روزه به کلیه مراجع قضایی ابلاغ شد و از تاریخ ۷ مرداد ۱۴۰۳ مراجع قضایی می‌توانند این جرایم را اعمال کنند.

طبق ماده ۲۸ قانون مجازات اسلامی، (اصلاحی ۱۳۹۹/۰۲/۲۳) - کلیه مبالغ مذکور در این قانون و سایر قوانین از تاریخ تصویب آن‌ها در مورد تمام جرائم و تخلفات از جمله مجازات نقدی، به تناسب نرخ تورم اعلام شده از سوی بانک مرکزی، هر سه سال یک بار به پیشنهاد وزیر دادگستری و تصویب هیأت وزیران تعدیل و درمورد احکامی که بعد از آن صادر می‌شود، لازم الاجراء می‌گردد.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد