موج گرما تمام شد؛ آغاز فصل پاییز با تأخیر

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: فرآیند کاهش دما از روز گذشته (۱۷ شهریور) در اکثر نقاط کشور آغاز شده و پاییز امسال گرم و کم‌بارش خواهد بود.

موج گرما تمام شد؛ آغاز فصل پاییز با تأخیر

صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از روز گذشته کاهش دما در اکثر نقاط کشور آغاز شده و تداوم خواهد داشت، گفت: روز‌های یکشنبه (۱۸ شهریور) و دوشنبه (۱۹ شهریور) در ارتفاعات البرز و روز سه‌شنبه (۲۰ شهریور) در برخی مناطق واقع در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ادامه داد: همچنین، فردا در برخی مناطق شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و روز‌های دوشنبه و سه شنبه در برخی مناطق شرق و جنوب شرق و روز چهارشنبه (۲۱ شهریور) در نوار شرقی کشور در بعضی ساعت‌ها وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، گاهی خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ می‌دهد.

وی افزود: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، پاییز امسال دیرتر از حد معمول آغاز می‌شود و علاوه بر کاهش میزان بارش‌ها، گرمای بالاتر از حد معمول را نیز در سومین فصل سال تجربه خواهیم کرد.

ضیائیان در پایان گفت: آسمان تهران امروز، صاف و وزش باد، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۰ و ۳۲ درجه سانتیگراد و فردا صاف و وزش باد، در بعد از ظهر افزایش باد با کمترین و بیشترین دمای ۱۹ و ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

موج گرما در کشور تمام شد؛ فصل پاییز با تاخیر آغاز می‌شود

 
منبع: مهر
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد