ترافیک سنگین در محورهای هراز و چالوس

رئیس پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در محورهای هراز و چالوس و اعمال ممنوعیت تردد کامیون‌ها در این محورها خبر داد.

ترافیک سنگین در محورهای هراز و چالوس

سردار سیدتیمور حسینی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای اصلی کشور به‌ویژه در روزهای پایانی تعطیلات تابستان، اظهارکرد: هم‌اکنون ترافیک پرحجم و روان در محورهای هراز و چالوس مشاهده می‌شود. در محور هراز، ترافیک در محدوده آب اسک تا لاریجان عادی است، اما در نزدیکی تونل سپاسد و پارک جنگلی آمل، ترافیک به‌صورت رفت و برگشت پرحجم و روان گزارش شده است. همچنین در محور چالوس، ترافیک در محدوده پل زنگوله و سیاه بیشه پرحجم است و در سایر نقاط این محور، تردد به‌صورت روان انجام می‌شود.

وی افزود: به‌جز محورهای هراز و چالوس، سایر محورهای مواصلاتی کشور در شرایط عادی و روان قرار دارند.

حسینی به انسداد شب گذشته محور چالوس به‌دلیل احتمال وقوع سیلاب و ریزش سنگ اشاره کرده و گفت: شب گذشته محور چالوس به‌دلیل شرایط بحرانی مسدود شد، اما از ساعت ۵ صبح امروز بازگشایی شده و هم‌اکنون تردد در این محور به‌صورت روان انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهور فراجا همچنین اعلام کرد: به‌منظور تسهیل ترافیک و افزایش ایمنی، تردد کامیون‌ها در محور هراز از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۲۴ ممنوع است. این ممنوعیت شامل کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی نمی‌شود. همچنین از ساعت ۶ صبح روزهای جمعه و شنبه نیز تردد کامیون‌ها در محور هراز تا ساعت ۲۴ ممنوع خواهد بود.

حسینی با تأکید بر رعایت قوانین رانندگی و نکات ایمنی، از رانندگان خواست به تابلوهای راهنمایی و رانندگی توجه کنند و از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند.

وی همچنین توصیه کرد که رانندگان شرایط جوی و جاده‌ای را در نظر بگیرند و در صورت بروز هرگونه شرایط خاص، با پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.

حسینی گفت:در صورت مشاهده افزایش ترافیک در جاده‌های مواصلاتی استان های شمالی محدودیت‌های تردد جدیدی اعمال خواهند کرد که از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    درود بر مردم اصیل ایرانی که همیشه دنبال شادی و نووووش هستند...

  • ناشناس
    0

    عکس گویای واقعیت است اما برای اکثر این اتومبیلها پیامک جریمه با عنوان سرعت غیر مجاز میفرستند اگر برای شما هم این جریمه ناحق و با این حجم ترافیک امده لطفا کامنت بگذارید تا سردار حسینی واقعیت ها را بپذیرد

  • ناشناس
    0

    خجسته دلان شمال را خشک میکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد