توزیع شیر رایگان در مدارس خراسان شمالی آغاز شد

توزیع شیر رایگان در مدارس خراسان شمالی آغاز شد

براتعلی حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: امسال همچون سال گذشته تمام دانش آموزان از مقطع پیش‌دبستان تا پیش‌دانشگاهی و سال چهارم دبیرستان از توزیع شیر رایگان بهره‌مند ‌می‌شوند.

حاتمی بابیان اینکه چنانچه اعتبارات امسال به‌طور کامل اختصاص یابد همچون سال گذشته 55 نوبت توزیع شیر خواهیم داشت افزود: البته هدف‌گذاری آموزش‌وپرورش توزیع 70 نوبت شیر رایگان در مدارس استان است که به‌طور یک روز در میان در مدارس انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه هنوز دستورالعمل جدیدی از سوی وزارتخانه مبنی بر تعداد نوبت توزیع، اعتبار و دانش آموزان هدف اعلام‌نشده است تصریح کرد: به‌محض ابلاغ شیوه‌نامه جدید توزیع شیر در مدارس روستایی استان نیز انجام می‌شود.

حاتمی اظهار داشت: در سال گذشته بیش از پنج میلیون لیوان شیر پاستوریزه و سه میلیون و 500 لیوان شیر استریلیزه در قالب 52 نوبت در بین دانش‌آموزان خراسان شمالی توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 50 میلیارد ریال برای توزیع شیر در مدارس هزینه شده است، افزود: تمام 177 هزار دانش‌آموز خراسان شمالی سال گذشته با هزینه کرد این مبلغ از شیر رایگان پاستوریزه و استریلیزه بهره‌مند شدند.

منبع: تسنیم

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد