کلاهبرداری یک میلیاردی هندوانه فروش از مشتریانش

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، از دستگیری یک هندوانه فروش سیار و همدستش که از طريق كپي کردن اطلاعات كارت بانكي 8 نفر بالغ بر يك ميليارد ريال از حساب آنان برداشت کرده بود ، خبر داد.

کلاهبرداری یک میلیاردی هندوانه فروش از مشتریانش

حسين بساطي اظهار کرد: در پي شكايت تعدادی از شهروندان مبني بر برداشت غیرمجاز مبالغی از حساب بانكي آنان ، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

وي ادامه داد: پس از انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و رصد دقیق عوامل برداشت وجوه از حساب بانکی شاکیان سرانجام مشخص شد یک هندوانه فروش سيار از اعتماد مشتريان سوء استفاده و اقدام به كپي کردن كارت هاي بانكي تعدادي از مشتريان خود كرده و سپس در یک فرصت مناسب با استفاده از رمز عبوری که مشتریان در اختیار آنها قرار داده بودند اقدام به برداشت وجوه از حسابشان کرده است.

اين مسئول انتظامي افزود: ماموران با شناسایی هویت متهم در هماهنگی با مقام قضائي در يك عمليات پليسي فرد مذکور را به همراه همدستش دستگير کردند که متهمان در تحقيقات به عمل آمده به برداشت مبلغ يك ميليارد ريال از حساب هشت نفر از شهروندان با شیوه مذکور اعتراف کردند .

فرمانده انتظامي كاشان با اشاره به تحويل متهمان به مراجع قضائي خاطر نشان كرد: به شهروندان توصیه می کنیم در خريدکردن از فروشندگان سیار به دستگاه پوز آنها دقت داشته باشند و در صورت غیرعادی بودن آن از انجام خرید خودداری کرده و همچنین مراقب باشند که به هيچ وجه رمز کارت خود را به فروشندگان اعلام نکنند.

77

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • جووان بیکارررر
    0

    خدایی فکرش کار میکرده منم میخوام یاد بگیرم اموزشگاه داره؟ مخلصیم استاد

  • ناشناس
    0

    این ازون شیوه های خبری که من ازش متنفرم خبرنگار محترم تیتر میزنه کلاهبرداری میلیاردی بعد توی خبر مسخص میشه فقط 100 میلیون تومنه یعنی قیمت پراید بابا خجالت بکشید از این جور تیتر زدنها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها