بارش‌های سیلابی همدان را فرامی‌گیرد

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: یک سامانه بارشی روز جمعه از سمت جنوب وارد همدان می‌شود و در ابتدای هفته آینده به صورت بارش باران و در ارتفاعات ریزش برف، در آسمان این استان فعالیت می‌کند.

بارش‌های سیلابی همدان را فرامی‌گیرد

محمدحسن باقری شکیب روز پنجشنبه افزود: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با مه‌آلودگی، افزایش ابر، بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: یک سامانه بارشی رفته رفته از ظهر فردا از سمت جنوب وارد همدان می‌شود و بیشتر در نیمه غربی استان فعالیت می‌کند.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان عنوان کرد: از صبح شنبه با تقویت این سامانه، میزان بارش‌ها افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه با ورود این سامانه دمای هوای بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد، اضافه کرد: حجم بارش‌های این سامانه زیاد است و موجب آب گرفتگی سطح معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها می شود.

باقری شکیب با بیان اینکه در مدت زمان فعالیت این سامانه احتمال وقوع آذرخش نیز وجود دارد، افزود: بارش‌های این سامانه در ارتفاعات و نقاط کوهستانی به صورت ریزش برف است.

وی افزود: فعالیت این سامانه در شهرستان‌های نهاوند، تویسرکان و اسدآباد بیشتر از سایر نقاط است و همچنین در عصر شنبه، موجب ریزش برف در گردنه‌ها و لغزندگی جاده‌ها می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۱۴درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و همدان و بهار با سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته‌اند.

باقری شکیب اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای بیشینه هوای همدان ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

منبع: ایرنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد