انسداد چاه‌های غیرمجاز در سیستان و بلوچستان به دستور مقام قضایی

معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در کارگروه صیانت از منابع آب استان گفت: باید با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان و حتی مردم، برنامه صیانت از آب را به سرانجام برسانیم.

انسداد چاه‌های غیرمجاز در سیستان و بلوچستان به دستور مقام قضایی

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، محمد علی حمیدیان با بیان این که کارگروه حفاظت از منابع آب با دعوت از نهادهای علمی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه سیستان و بلوچستان و جهاد دانشگاهی بر رویکرد الگوهای علمی صیانت از آب تأکید دارد تصریح کرد: در حوزه صیانت از منابع آب به مشارکت‌های مردمی و نظارت نهادهای متولی بر حوزه‌های اجرایی بیش از پیش تأکید شده است.

حمیدیان خاطرنشان کرد: در اجرای رفع سلب انتفاع چاه‌های غیر مجاز دستگاه قضایی حضور دارد و اجازه بهره برداری های سیاسی و خودی را در این باره به فرد یا گروه خاصی نمی دهد.

وی افزود: با توجه به این که ضرورت و صیانت از منابع آب یک ضرورت مهم است باید به ضرورت مشارکت نهادها در حوزه فرهنگی هم اهمیت داد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان گفت: بحث صیانت از آب توسط قوه قضائیه در اواخر سال ۹۵ تدوین و تصویب شد و در واقع چند استان به صورت پایلوت قرار گرفتند خصوصاً این استان که یکی از برنامه ها برای صیانت از منابع آبداری را در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به صورت عملیاتی در حال پیگیری هستیم نه اینکه بخواهیم کار تئوریک انجام دهیم .

حمیدیان بیان کرد: در این استان با بحران آب مواجه هستیم خلأ آب داریم و از طرفی دیگر شدت تقاضا نیز بسیار زیاد می‌باشد و ۹۴ درصد منابع آبی استان در بخش کشاورزی استفاده می‌شود و فقط ۶ درصد آن برای آب شرب است .

وی افزود: ما به دنبال این هستیم بتوانیم بحث استفاده آب در بخش کشاورزی را به نوعی مدیریت کنیم و از طرفی دیگر بتوانیم منابع آبی مان را ذخیره نماییم .

حمیدیان اظهار کرد: در کنار بحث مدیریت آب بحث انتقال آب در آبگیرها را داریم و لازم است بعد از دپوی این آب‌ها مدیریت و نظارت هم بشود و از صدا و سیما نیز تقاضا داریم همکاری لازم را داشته تا بتوانیم پیشگیری از وقوع جرم را به مردم بشناسانیم و بحث منابع آب مدیریت و مهار بشود.

منبع: ایسنا

58

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد