دعوت رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب خوزستان از مردم استان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب خوزستان با تبریک ایام الله مبارک دهه فجر اظهار کرد: بی شک ایام الله دهه فجر، فرصتی مناسبی برای تبیین مجدد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با هدف روشنگری و بصیرت افزایی است.

دعوت رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب خوزستان از مردم استان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش روابط عمومی جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب خوزستان، مهندس هوشنگ صالح راد گفت:  بیانیه گام دوم انقلاب، ترسیم کننده مسیر حرکت برای آینده ملت و کشور است و می بایست با شناخت عمیق انقلاب اسلامی بخوبی آن را به ویژه در دهه مبارک فجر تبیین کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی،  توطئه‌های زیادی علیه نظام مقدس اسلامی طراحی و اجرا کردند، تاکید کرد: به برکت هدایت‌های حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، حضور و پشتیبانی ملت غیور ایران اسلامی، این توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی شده است و خداوند را شاکریم که چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم.

صالح راد با بیان اینکه دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن یادآور روزگار درخشانی در تاریخ معاصر کشورمان است، عنوان کرد: قدرت عظیم مردم، با رهنمودها و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) قدرت‌های یکه‌تاز عرصه جهانی را به چالش کشید.

رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب خوزستان گفت: انقلاب اسلامی با اتکا به خدای بزرگ و با وحدت کلمه، فداکاری‌ها، حماسه سازی ها، از جان گذشتگی‌های ملت غیور و قهرمان ایران اسلامی و رهبری مردی بزرگ از سلاله حضرت رسول (ص) از سختی‌ها  و توطئه‌های دشمنان و اجانب و استکبار جهانی و غارتگران عبور کرد و به پیروزی رسید و  توانستیم  کشورمان را به جهان معرفی کنیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: پیشرفت‌های چشمگیر در زمینه‌های علم و فناوری، توسعه زیرساخت‌ها، خودکفایی نظامی و تبدیل ایران از یک کشور وابسته و تحت سلطه به یک قدرت مهم منطقه‌ای و موثر در معادلات جهانی، آن هم علیرغم تحمیل جنگ و تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی، ثمرات خودباوری آگاهانه‌ای است که در پرتو انقلاب اسلامی و تکیه بر توانمندی‌های جوانان ایرانی به دست آمده است.

صالح راد وحدت‌آفرینی را  یکی دیگر از راهبردهای اصلی برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و افزود:  ایام‌الله دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی از غنیمت‌های پر برکت آخرالزمان، یادآور به بار نشستن شجره طیبه ایمان و معنویت پس از سپری شدن ۱۴ قرن است.

وی ادامه داد:  ۲۲ بهمن، این سرآغاز حکومت الله بر سراسر جهان با دست قدرت الهی و به پرچمداری حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، الهام‌بخش تحقق وعده‌های نصرت و ظفر از جانب خدای متعال، از اعظم اعیاد ملی و دینی ما و مایه فخر و مباهات همه مستضعفان و آزادمردان و زنان جهان است که در سراسر عالم به شایستگی پاس داشته می‌شود.

صالح راد تصرح کرد: خاتمه یافتن قرن‌ها ظلم و فساد، تبعیض و بی‌عدالتی که از سوی طواغیت دوران بر نسل بشر تحمیل شده است.

وی گفت:  با همه وجود پاسدار ارزش‌های والای اسلامی و حریم مقدس جمهوری اسلامی بوده، و با صدای رسا و دشمن شکن، التــزام عملی خویش را در «تبعـیت محـض» از محور و مـدارِ قـدرتِ ایران اسـلامی و جهان در بیداری اسلامی، یعنی امام خامنه‌ای(دام ظله) اعلام می‌داریم.

رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب خوزستان در ادامه یادآور شد: همانطور که ولی امر مسلمین، رهبر معظم انقلاب فرمودند در جمهوری اسلامی کسی به مهمل‌گویی‌های مدعیان بدون استحقاق گوش نمی‌دهد، موضع قاطع خویش را اینگونه اعلام می‌داریم که سیاست قطعی نظام اسلامی در مورد برجام، «لغو همه تحریم‌ها» توسط آمریکا بوده و پس از راستی‌آزماییِ دقیق در انجام همه تعهدات طرف‌های این معاهده، آن هم در عمل و نه در گفتار و کاغذ، آن‌وقت ما هم به تعهدات برجامی برمی‌گردیم و این ماییم که حق خویش را برای گذاردن شرط همچنان محفوظ می‌دانیم.

صالح راد در پایان  با دعوت از مردم خوزستان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن هر سال، روز موعود عزت طلبان و مجاهدان برای عقد پیمانی دوباره بر ایستادگی بر سر اهداف والای انقلاب اسلامی است، همچنین  آن چیزى که امنیّت کشور را حفظ می کند، نشان دادن اقتدار ملّى است؛ وقتى که مردم اقتدار ملّى را به رخ دشمن کشیدند، دشمن دیگر نمی تواند کارى بکند.

منبع: قلم ماندگار
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • نان
    0

    بارضايت قلبى كسى شركت ميكنه

  • ناشناس
    0

    گام اولتون که گاد بود دومیشا خدا بخیر کند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد