تعطیلی ۱۱ شرکت حمل و نقل متخلف در جنوب کرمان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: در راستای طرح‌های کنترلی این اداره کل در فصل حمل و نقل محصولات کشاورزی ۱۱ شرکت حمل و نقلی که در زمینه صدور بارنامه از قوانین حمل و نقلی تخلف کرده بودند، تعطیل شدند.

تعطیلی ۱۱ شرکت حمل و نقل متخلف در جنوب کرمان

مجتبی محمودی افزود: قبل از فصل اوج حمل و ‌نقل محصولات کشاورزی جلسات متعددی با مدیران عامل و مدیران فنی این شرکت‌ها تشکیل شده است و از آنها خواسته شده است تا برای سامان‌دهی بهتر حوزه حمل و نقل قوانین ابلاغی را رعایت کنند تا در فصل اوج حمل بار شاهد تعطیلی و قطع خدمات شرکت‌ها نباشند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بیان کرد: در جمع‌بندی پرونده‌های ارجاعی اداره حقوقی این اداره کل در قالب کمیسیون ماده ۱۲ که از شرکت‌های متخلف مطرح شد، ۱۱ شرکت تعطیل، ۷ شرکت جریمه و۳ شرکت تذکر کتبی دریافت کردند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه هر گونه صدور اسناد دستی حمل و نقل خارج از روال قانونی و بارنامه رسمی تخلف از قانون است، یادآور شد: طی یک هفته گذشته هم ۳ شرکت حمل و نقلی در ۳شهرستان جنوبی استان کرمان به دلیل رعایت نکردن قانون تعطیل شدند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها