علت تکمیل نشدن سد بابا حیدر پس از ۱۲ سال چیست؟

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سد باباحیدر با مشکل اعتباری مواجه نیست، گفت: این پروژه در اجرا دچار مشکل شده و شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری نیز به‌عنوان کارفرما در حوزه نظارت عملکرد ضعیفی داشته است.

علت تکمیل نشدن سد بابا حیدر پس از ۱۲ سال چیست؟

قدرت‌الله حمزه، در خصوص روند اجرایی سد غدیر باباحیدر، اظهار کرد: عملیات اجرایی این سد از ۱۲ سال گذشته در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است، اجرای این پروژه از ابتدا تاکنون با مشکلات بسیاری مواجه شده و مشکلات کنونی نیز ریشه در گذشته دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیارو کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سد باباحیدر با مشکل اعتباری مواجه نیست، عنوان کرد: پیمانکار این پروژه به تعهدات خود عمل نکرده و شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری نیز به‌عنوان کارفرما در حوزه نظارت عملکرد ضعیفی داشته است.

وی افزود: جلسات متعددی برای حل مشکلات پروژه سدباباحیدر برگزار شده است و مقرر شد جلسه‌ای با وزیر نیرو برگزار تا تصمیم نهایی برای حل مشکلات این پروژه اخذ شود، متاسفانه مشکلات از ابتدای آغاز بر این پروژه سایه انداخته است.

حمزه با اشاره به سفر وزیر نیرو به چهارمحال و بختیاری، گفت: وعده تکمیل این پروژه در این سفر داده شد، این پروژه در اجرا دچار مشکل شده است، اتمام حجت با مسئولان اجرایی برای تسریع در روند کار صورت گرفت.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    بیشتر از آنکه برا مردم آب داشته باشد باید برا عزیزان نون داشته باشد. پس حالا حالا ها ادامه دارد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها