رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی خاتم اعلام کرد:

راه اندازی و نصب دستگاه بچینگ پیشرفته برای ساخت بتن در پروژه تعاونی مسکن خاتم

صبح امروز جمعه چهاردهم مهرماه ۱۴۰۲ یکدستگاه بچینگ ( دستگاه تهیه بتن آماده ساختمان ) به منظور تولید بتن مورد استفاده در پروژه ۵۰۰ واحدی شرکت تعاونی مسکن خاتم در محل این پروژه نصب و راه اندازی شد.

راه اندازی و نصب دستگاه بچینگ پیشرفته برای ساخت بتن در  پروژه تعاونی مسکن خاتم

 سیروس رهنما زاده، رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی خاتم در گفتگو با خبرنگار خبر فوری ضمن اعلام این خبر اضافه کرد: هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن خاتم  با بکارگیری متخصصان ؛ مهندسان و صاحبان مشاغل  در حوزه مسکن تمام سعی و تلاش خود را برای پیشبرد پروژه ۵۰۰ واحدی تعاونی خاتم در مهر شهر اهواز بکار خواهد بست.

photo_2023-10-06_21-09-29

رهنما زاده به تمام سهامداران تعاونی خاتم اطمینان داد که ضمن صیانت از سرمایه های آنان؛ پا استفاده از تمامی ظرفیت ها ، توانمندی ها ، استعدادها و ابتکارات لازم پروژه ۵۰۰ واحدی تعاونی خاتم را به بهترین وجه ممکن  و براساس اخرین متد در صنعت مسکن به سرانجام برساند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکند. 

photo_2023-10-06_19-07-44

رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن خاتم بیان داشت: هدف از تشکیل تعاونی مسکن خاتم خانه دار کردن همه اعضا و سهامداران این تعاونی است و  در این مسیر ثابت قدم هستیم و علیرغم همه مشکلات و نامهربانی ها عزم خود را برای رسیدن به این هدف مقدس جزم کرده ایم و بر همان عهد روز نخست پایبند هستیم و خواهیم بود.

photo_2023-10-06_19-03-03

photo_2023-10-06_19-03-53

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • Gh
    0

    انشاالله تحویل ۱۴۴۰

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها