پیام مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز به مناسبت روز کارگر

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در پیامی فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به این قشر تلاشگر تبریک گفت.

پیام مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز به مناسبت روز کارگر

محمدرضا دانیاری با ارسال پیامی فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به کارگران تلاشگر کشور بویژه کارگران سختکوش در شرکت لوله سازی اهواز تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح می باشد: 

رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با کارگران وضعیت کارگران را مورد توجه قرار دادند و گفتند: بهبود حال جامعه‌ کارگری تأثیر بزرگی در بهبود حال کل جامعه دارد. این دیدگاه متعالی در بیانات معظم له نشان از اهمیت مساله کار و جامعه کارگری در یک جامعه اسلامی دارد که به کرار در بیانات و رهنمودهای ایشان بر ضرورت توجه شایسته به این قشر تاکید و توصیه شده است. 

اهمیت جامعه کارگری را می‌توان از اختصاص یک روز جهانی به همین مناسبت دریافت. مصادف با روز جهانی قدردانی از کار و مقام کارگران، روز 11 اردیبهشت در تقویم رسمی کشور روزی برای پاسداشت از خدمات و تلاش‌های بی‌دریغ کسانی است که با وجود سخت‌ترین شرایط کاری و معیشتی، جان‌برکفانه همچون سال‌های دفاع مقدس، کشور را در مسیر تامین امنیت اقتصادی و تحقق خودکفایی و مهمتر از همه، استقلال همه جانبه بویژه در عرصه تولید یاری رسانده‌اند. 

لذا نقش موثر و تعیین‌کننده جامعه کارگری در عرصه‌های جهاد و کوشش عمیقا شایسته تقدیر است. 

کارگران عزیز در جای جای این سرزمین پهناور می‌کوشند تا چرخه‌های صنعت هرگز از حرکت بازنایستد و پرقدرت‌تر از همیشه کشور را به تعالی و پیشرفت همه‌جانبه در تمامی عرصه‌های سازندگی سوق دهند.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ صنعت بر خود لازم می‌دانم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم مزین شده، با توجه به ضرورت تحقق این فرمان به دست کارگران زحمت‌کش از زحمات و خدمات تمامی این سخت‌کوشان که دست از تلاش شبانه روزی  برنداشتند تا این شرکت با وجود تمامی شرایط سختی که پشت سر گذاشت، به روزهای درخشان و شکوفایی خود بیش از پیش نزدیک شود  تشکر و قدردانی کنم. 

روز جهانی کارگر را به تمامی کارگران متعهد و خدوم شرکت لوله‌سازی اهواز که با تلاش بی وقفه و شبانه روزی، به عنوان عامل اصلی در به ثمر رساندن این فرمان ملی، مسیر تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر میهن عزیز اسلامی را هموار می نمایند تبریک عرض می کنم.

محمدرضا دانیاری 

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    لعنت به همه ی مدیران که با پارتی بازی و رابطه ما جوونا رو از امید به زندگی نا امید کردن

  • یوسف خوشنود
    1

    مدیران لوله سازی(نفت) اهواز، نهایت بی عدالتی را در حق ما کارگران استخدام شده منابع انسانی از دهه 70 تا زمانی که اینجانب بازنشست سخت و زیان آور شدم. انجام دادند، همیشه قانون رو دور زدند. واگذارشون میکنم به خدای بزرگ.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها