تذکرات نماینده مجلس به سازمان برنامه‌وبودجه و وزیران

محمد امیر نماینده مردم شریف اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در نهمین جلسه مجلس شورای اسلامی تذکراتی را به وزرای آموزش و پرورش، نفت، جهاد کشاورزی و اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه داد.

تذکرات نماینده مجلس به سازمان برنامه‌وبودجه و وزیران
محمد امیر تذکر اول را در خصوص بازنشستگان آموزش و پرورش داد و گفت: علی رغم تاکیدات زیاد همکاران ما در مجلس هنوز صندوق بازنشستگی و سازمان برنامه و بودجه در این خصوص تصمیم درستی اتخاذ نکرده و این مطالبه هر روز بر نارضایتی بازنشستگان می افزاید.
وی در ادامه تذکرات به وزارت نفت افزود : وزارت نفت در خصوص عدم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در مناطقی که بیشترین ضرر را از وجود شرکت‌های نفتی متحمل می‌شود مثل بخش غیزانیه اهواز که تا الان از بی‌آبی رنج می‌برند و بخش اسماعیلیه که در بحث استخدام در شرکت‌های نفتی هیچگونه سهمیه نداشته‌اند.
امیر اضافه کرد: میزان ضرر و زیان این شرکت‌ها در شهرستان حمیدیه از شرایطی که در آن ایجاد شده است بسیار زیاد است.
وی در تذکر سوم اظهار کرد : عدم پرداخت مطالبه گندمکاران به صورت کامل و لزوم تصویب و پرداخت مابقی مطالبات گندمکاران این قشر زحمتکش،که باید سریعتر انجام شود.
دکتر محمد امیر در تذکر آخر خود به وزارت اقتصاد بیان کرد: وزیر اقتصاد در خصوص عدم برگشت به کار ۲۸ نفر از کارگران زحمتکش شرکت گروه ملی اهواز که زیر نظر بانک ملی می‌باشد،که علی رغم تاکیدات تعدادی از نمایندگان هنوز این ۲۸ نفر بلاتکلیف هستند.

 

 

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها