رد رشوه ٢٨٠ میلیون تومانی قاچاقچیان سوخت توسط مامور پلیس در کرمان

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان از رد رشوه دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی مامور اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس امنیت اقتصادی مستقر در ایستگاه بازرسی مرصاد خبر داد.

رد رشوه ٢٨٠ میلیون تومانی قاچاقچیان سوخت توسط مامور پلیس در کرمان

سرهنگ شمس الدین نژاد در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودروهای عبوری محور کرمان-بم یک دستگاه کامیون حامل ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را متوقف و اقدامات لازم برای انتقال این محموله به پارکینگ را انجام دادند.

وی افزود: در همین اثنا راننده این تانکر برای چشم‌پوشی از تخلفش به یکی از ماموران پیشنهاد رشوه دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی می‌دهد که این مامور انتظامی سخنان وسوسه‌انگیز این فرد را نشنیده گرفته و با گزارش سریع موضوع به رده‌های نظارتی، این عمل خلاف را صورت‌جلسه و فرد مورد نظر را به مراجع قضایی معرفی کرد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان ضمن تجلیل از صحت عمل و حسن انجام وظیفه این مامور وظیفه‌شناس و سایر همکاران خاطرنشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های اجرایی و تخصصی مجموعه انتظامی، حیطه کاری بسیار مهم و حساسی دارند و با جدیت و حسن انجام وظیفه، ماموریت‌های خود را به انجام می‌رسانند.

شایان ذکر است ایستگاه بازرسی مرصاد در مسیر کرمان به زاهدان قرار دارد.

منبع: خبر آنلاین
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد