عضو شورای شهر اهواز:

عملیاتی شدن قطار شهری اهواز مطابله جدی مردم است

عضو شورای شهر اهواز گفت: مفاد و شرایط و زمان انعقاد قرارداد قطار شهری اهواز با پیمانکار جدید باید مشخص شود.

عملیاتی شدن قطار شهری اهواز مطابله جدی مردم است

سیاوش محمودی با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم و جدی اهواز که مطالبه اسای مردم این کلانشهر بوده است، قطار شهری اهواز است و همیشه مردم پیگیر دلیل توقف این پروژه سوال می پرسند.

وی افزود: این پروژه همزمان با برخی کلانشهرها آغاز شد و برخی شهرها از برخی خطوط بهره برداری کردند و برخی در آستانه بهره برداری هستند اما این پروژه در اهواز به دلیل ایجاد مشکلات بین پیمانکار و مجموعه عوامل قبلی از سال 96 به بعد نیمه فعال و تعطیل شد که از سال 99 مشکلات حقوقی ایجاد شد. 

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به پیگیری های زیاد برای حل مشکل حقوقی گفت: خوشبختانه این مشکل تعیین تکلیف شده است و شهرداری با پیمانکار جدید تفاهم نامه ای منعقد کرد که امروز مردم انتظار آغاز کار را دارند و هر روز درمورد زمان آغاز عملیات اجرایی می پرسند؟

محمودی تصریح کرد: چند روز پیش استاندار به عنوان رئیس شورای سازمان قطار شهری اهواز اعلام کرد که پروژه مهرماه اجرایی می شود که باید ببینیم کی عملیاتی می شود. با توجه به اولویت این پروژه منتظر عملیاتی شدن آن هستیم. 

وی اضافه کرد: باید آخرین وضعیت قطار شهری بررسی و تحویل پروژه از پیمانکار سابق مشخص شود تا بعدا برای شهر و شهرداری مساله نشوند. مفاد و شرایط و زمان انعقاد قرارداد با پیمانکار جدید نیز باید مشخص شود.

منبع: ایمنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد