راه اندازی تلفن گویا برای کسب و کارها و استارتاپ‌ها چگونه است؟

این روزها، مدیریت ارتباط با مشتریان یکی از ارکان اصلی کسب و کارها به خصوص استارتاپ‌ها است. در واقع بعد از خرید سرویس یا محصول توسط مشتری تیم پشتیبانی باید مشکلات و سوالات مشتریان را به بهترین نحو و سریع‌ترین زمان حل کند.

راه اندازی تلفن گویا برای کسب و کارها و استارتاپ‌ها چگونه است؟

پشتیبانی به دو نوع حضوری و غیر حضوری تقسیم می‌شود. پشتیبانی حضوری بیشتر توسط کسب و کارهای کوچک و مغازه‌ها یا کسب و کارهایی که نیاز به پشتیبانی حضوری دارند استفاده می‌شود. بر فرض مثال شما هفته پیش یک گوشی تلفن همراه هوشمند خریداری کرده‌اید که متوجه می‌شوید بعد از چند روز گوشی آنتن‌دهی ندارد. خب برای حل مشکل باید به نماینده‌ی شرکت گارانتی تلفن همراه خود در شهرتان مراجعه کنید. اما امروزه با توجه به گسترش کسب و کارهای آنلاین و وقت گیر بودن پشتیبانی حضوری اکثر شرکت‌ها پشتیبانی غیرحضوری را ترجیح می‌دهند. پشتیبانی غیرحضوری شامل پشتیبانی از طریق ابزار چت آنلاین در سایت، ثبت تیکت، پشتیبانی در شبکه‌های اجتماعی و تلفن صورت می‌گیرد.

 

تلفن گویا چیست؟

پشتیبانی آنلاین برای مشتریانی که علاقه‌ای به تماس گرفتن ندارند مناسب است ولی نیاز است اکثر اوقات برای پاسخگویی به مشتریان در دسترس باشید و آن حس صمیمیت با برند شما را نیز به مشتری منتقل نمی‌کند اما پشتیبانی تلفنی به دلیل ارتباط صوتی که بین شما و مشتری ایجاد می‌شود احساس صمیمیت را بیشتر می‌کند.

تا همین چند سال پیش هم برای راه اندازی تلفن گویا نیاز بود یک دستگاه سانترال به همراه تلفن‌های مخصوص سانترال خریداری کنید که هزینه‌ی زیادی متقبل می‌شدید. در عین حال ممکن بود بعضی مواقع دستگاه نیاز به تعمیر هم داشته باشد. علاوه بر این موارد دستگاه‌های سانترال با توجه به مدل انتخابی تعداد محدودی خط داخلی به شما ارائه می‌دهند و مدل‌های با تعداد داخلی زیاد هم قیمت بالایی دارند که به صرفه نیست. از همه‌ی این هزینه‌ها هم که بگذریم راه اندازی دستگاه هم پیچیدگی‌های خودش را دارد و کار هر کسی نیست. پس راه حل چیست؟

با توجه به مشکلات راه اندازی تلفن گویا و پیشرفت فناوری شرکت‌هایی در بازار به وجود آمدند که ارائه‌ی خدمات تلفن گویا را مجازی کردند و با خرید یک خط مجازی همه‌ی امکانات تلفن گویا را در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهند.

 

مزایای تلفن گویا

اولین مزیت تلفن گویای مجازی تفاوت قیمتی آن با دستگاه سانترال است که در مقابل آن بسیار ناچیز است. برای تعریف داخلی در دستگاه‌های سانترال محدودیت دارید ولی با سرویس تلفن گویا داخلی‌های نامحدودی را می‌توانید تعریف کنید.

در پشتیبانی آنلاین برای پاسخگویی به مشتری نیاز است همیشه با لپ تاپ یا تلفن همراه خود آنلاین باشید. ولی با قابلیت دایورت خط تلفن گویا شما و همه‌ی همکاران قادر خواهید بود زمانی که در دفترکار خود نیستید آن را به تلفن همراه خود دایورت کنید تا هیچ تماسی را از دست ندهید.

با داشتن خط معمولی برای پاسخگویی زمانی که در حال پیگیری مشکل یک مشتری هستید مشتری دیگر تماس بگیرد باید منتظر تمام شدن مکالمه باشد که هم نارضایتی ایجاد می‌شود و هم سرعت پاسخگویی پایین می‌آید ولی با تلفن گویا مشتری می‌تواند با همکار دیگری صحبت کند. به دلیلی وجود داخلی‌های تعریف شده مخاطب مستقیم به بخشی وصل می‌شود که مربوط به مشکلش است پس این گونه سرعت پشتیبانی بالا خواهد رفت و در نتیجه به تماس مشتری‌های بیشتری هم پاسخ داده خواهد شد.

برای ایجاد تغییرات در سانترال فیزیکی نیاز به فردی با تخصص در این زمینه است در صورتی که تمام تنظیمات تلفن گویا در پرتال دفترشما با چند کلیک قابل انجام است. لازم به ذکر است برای تعریف پیام خوش آمدگویی در سرویس می‌توانید از صدای ضبط شده خودتان هم استفاده کنید و حتی در ساعات مختلف روز این پیام می‌تواند متفاوت باشد.

 

تلفن گویا برای چه کسب و کارهایی کاربردی است؟

با توجه به اینکه هر کسب و کاری به سیستم ارتباط با مشتری احتیاج دارد پس استارتاپ و کسب و کار شما در هر حوزه‌ای که باشد می‌تواند از سرویس تلفن گویا دفترشما استفاده کند. مشاغل مختلفی در حوزه‌های خدمات گردشگری و مهاجرتی، ساختمان و عمران، مشاوره، حوزه سلامت و روانشناسی، مالی و بیمه، بازاریابی و تبلیغاتی، آموزش، تولیدی‌ها و خدمات نرم افزاری از خدمات تلفن گویا بهره می‌برند. پس اگر به فکر ارتقای کسب و کار خود هستید و قصد دارید بهترین پشتیبانی را برای مشتریان رقم بزنید در 5 دقیقه ثبت نام کنید و 15 روز به صورت رایگان از سرویس تلفن گویا استفاده کنید.

 

منشی مجازی چیست؟

منکنکنمک

برخی کسب و کارها امکان استخدام نیروی جداگانه برای پاسخگویی به مشتریان را ندارند و اگر خودشان هم بخواهند این وظیفه را به دوش بگیرند وقت کافی و تخصص مورد نیاز را ندارند. دفترشما در جهت حل این مشکل سرویسی به اسم منشی مجازی را به استارتاپ‌ها و کسب و کارهای عزیز ارائه کرده که از نیروهای حرفه‌ای و با تجربه‌ی خود برای پاسخگویی به مشتریان شما استفاده می‌کند و پشتیبانی خوشایندی را برای مشتری رقم می‌زند.

 

مزایای منشی مجازی

خب همان طور که می‌دانید هزینه‌ی استخدام یک نیروی جدید برای یک شرکت بسیار بالا است که علاوه بر حقوق هزینه‌های اضافی مثل بیمه، مکان استقرار و ... را هم ایجاد می‌کند. تازه اگر نیرویی که توسط شما استخدام شده تخصص کافی را برای ارتباط با مشتریان داشته باشد و مرخصی هم نرفته نباشد!

در بالا اشاره کردم یکی از مزیت‌های ارتباط تلفنی احساس صمیمیت است که اگر تماس توسط کارشناسی با تجربه مدیریت شود این احساس در مشتری دوچندان هم می‌شود. افراد از انتظار کشیدن متنفرند. همین انتظار پشت خط تلفن می‌تواند دیدگاه مشتری را نسبت به کسب و کار شما عوض کند و به همین دلیل در سرویس ما زمانی که یکی از همکاران در حال صحبت با مشتری باشد و مشتری دیگری هم پشت خط باشد این تماس به منشی دیگری انتقال داده می‌شود، این گونه مشتری بدون هیچ انتظاری ارتباط برقرار می‌کند و هیچ تماسی هم از دست نخواهد رفت.

فقط در صورتی تماس به شما انتقال داده می‌شود که اپراتورها قادر به حل مشکل نباشند پس وقت شما برای پشتیبانی مشتریان هدر نمی‌رود.

اطلاعاتی که باید به مشتری داده شود به راحتی در پنل برای کارشناسان ما قابل تعریف است پس جای هیچ نگرانی نیست. علاوه بر این گزارش لحظه‌ای تماس‌ها را در اختیار دارید و امکان گزارش پیامکی هر تماس هم وجود دارد. هزینه‌ی سرویس منشی مجازی به ازای دقیقه‌های تماس با مشتریان محاسبه می‌شود پس هیچ هزینه‌ی اضافی پرداخت نمی‌کنید.

با وجود مزایا و خدماتی که منشی مجازی دارد به شما پیشنهاد می‌کنم هزینه‌ی استخدام نیروی جدید را در جهت بازاریابی کسب و کار خود هزینه کنید و با سرویس منشی مجازی دفترشما به راحتی و با بالاترین سرعت پاسخگوی مشتریان باشید.

اطلاعات بیشتر : https://daftareshoma.com/virtual-secretary/

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها