با یکی از بهترین محصولات فضای باز آشنا شوید !

با رسیدن فصل بهار و تابستان، سخت می شود راجع به فضای بیرون از محیط خانه رویا پردازی نکرد. به خصوص که این روزها مکان های مناسب و کاربردی برای نشستن در هوای آزاد، توسط محصولات نوین مانند چوب پلاست به راحتی و در کمترین زمان ممکن ساخته می شود. فصل بهار سرشار از طراوت و انرژی طبیعت است. پس چه بهتر که بتوانیم وقت خود را با افراد خانواده در فضای باز و بیرونی با بهترین امکانات، سپری کنیم.

با یکی از بهترین محصولات فضای باز آشنا شوید !

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به استراحت در محیط آزاد علاقه دارید و بدنبال ایجاد فضایی مناسب برای سپری کردن اوقات فراغت هستید، قطعا به تحقیق درباره انتخاب متریالی مناسب پرداخته اید. این روزها کمبود یا نبود مکان های سرسبز و دلنشین خصوصا در شهرهای شلوغ، باعث شده تا افراد حتی از کمترین فضای موجود در محیط زندگی مانند: تراس یا پشت بام و … استفاده ای بهینه داشته باشند. ضمن اینکه بام سبز (روف گاردن چیست)، تراس گاردن یا محوطه سازی حیاط باغ یا ویلا و … انتخابی مناسب برای افراد علاقمند به فضای سبز است.

اما برای ایجاد محیطی این چنینی و چیدمانی دلچسب در فضای باز باید به مواردی اصولی دقت نمایید. توجه به اینکه چه محصولی برای محیطی بیرونی مناسب تر بوده و با قرار گرفتن دائم در معرض هوای آزاد یا باد و باران، همچنین دیگر عوامل فیزیکی- محیطی آسیب نمی بیند، امری حائز اهمیت است. خوشبختانه امروزه محصولات مختص فضای باز که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند به بازار عرضه شده اند. این محصولات نه تنها از ظاهری زیبا و شیک برخوردارند، که با قرار گرفتن دائمی در فضای باز هیچ گونه آسیبی نخواهند دید و این یکی از مزایای اصلی آنها به شمار می آید.

معرفی چوب پلاست به عنوان بهترین محصول برای فضای باز !

پروفیل چوب پلاست محصولی چند منظوره با کاربری های متفاوت است که در زمینه های متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. این متریال از سال ها پیش در کشورهای پیشرفته کاربرد داشته و به تازگی در کشور ما با کیفیت بالا تولید می شود. مزایای بی شمار این محصول به خصوص قیمت چوب پلاست که بسیار مقرون به صرفه است، آن را به بهترین انتخاب برای فضای باز تبدیل نموده است.

امروزه تعداد زیادی از سازندگان برای طراحی حیاط یا پشت بام و حتی تراس، در کل فضاهای باز و بیرونی از محصولات نوین و کاربردی همچون چوب پلاست که تاثیر به سزایی در زیباسازی محیط دارد، استفاده می کنند. در حال حاضر پرکاربردترین طراحی محوطه ها و حیاط با ساخت عناصر چوب پلاست در کنار ایجاد فضای سبز و زنده، این روزها بسیار به چشم می خورد. علاوه بر این راهکارها به جز گل، گیاه و تزیینات زیباسازی، طراحی مسیرهای رفت و آمد و نوع کفپوش، سقف کاذب، دیوارپوش یا نما و ... نیز مهم است. برای نمونه: کفپوش چوبی ارزان یکی از عناصر پرکاربرد در تمامی فضاهای باز است که به راحتی با چوب پلاست قابل اجراست.

یبلبلبل

چرا چوب پلاست را برای فضای باز انتخاب کنیم ؟

فضای باز و استفاده بهینه از آن، این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از پشت بام و حیاط گرفته تا تراس و بالکن حتی ورودی آپارتمان یا ساختمان و … همگی قابلیت تغییر و تبدیل به محیطی مناسب و کارآمد را خواهد داشت. علاوه براین چوب پلاست به این علت که چند کاره است، این امکان را فراهم می کند تا بتوانید طراحی منحصر بفرد را در محیطی با بزرگ ترین یا حتی کوچک ترین ابعاد اجرا نمایید.

چوب پلاست، در صورتی که در فضای باز استفاده شود، به دلیل برخورداری از استحکام بالا و روش تولید متفاوت، آسیب نخواهد دید. این محصول ظاهر سنتی (چوب طبیعی) را ارائه می دهد اما ترک نمی خورد یا پوسیده نمی شود. حتی پس از سال ها در صورت بارش باران یا آبیاری گیاهان، تابش مستقیم نور خورشید یا هر تهدید دیگر، شکل اولیه خود را خواهد داشت. این محصول هرگز از بین نمی رود، به همین دلیل بازیافت آن بسیار مهم است. اصلا یکی از دلایلی که این متریال را به دوستدار محیط زیست معروف کرده، قابلیت بازیافت آن است.

همانطور که می دانید، بیشتر محصولات در صورت قرار گرفتن دائم در فضای باز یا بیرونی به سرعت آسیب خواهند دید. به خصوص اگر در شرایط آب و هوایی خاص مانند مناطق مرطوب با بارش فراوان قرار گیرند، روند تخریب آنها تسریع خواهد شد. خوشبختانه پروفیل چوب پلاست در هر شرایط آب و هوایی دوام می آورد به خصوص اقلیم گرم خشک یا مرطوب.

بالبانعنهع

شباهت بسیار بالا به چوب طبیعی با استحکامی چندین برابر به دلیل برخورداری از پلاستیک به عنوان مواد اولیه آن، باعث شده تا در زمینه های متعدد کاربرد داشته باشد. همچنین استحکام و مقاومت این متریال موجب افزیش طول عمر آن می شود. پروفیل چوب پلاستیک در برابر رطوبت شدید، نفوذ آب یا اشعه خورشید کاملا مقاوم است. حشرات و موریانه موجب آسیب به این محصول نخواهد شد. به علاوه در برابر پوسیدگی یا ضربات و شکستگی بسیار مقاومت دارد و هزاران دلیل دیگر که انتخاب آن را برای فضای باز قطعی می نماید.

چوب پلاست قابل کاربرد در هر فضای باز !

پروفیل چوب پلاست را می توان در هر فضای بازی در ابعاد کوچک (بالکن یا تراس) یا متراژ بالا به صورت گسترده بکار برد. محیط هایی مانند: روف گاردن یا بام سبز، تراس گاردن و همینطور محوطه سازی بخشی از حیاط آپارتمان، ویلا یا باغ و ... در سال های اخیر رو به رشد بوده است. این امر نشان دهنده این مسئله است که مالکان به داشتن محیط های این چنینی توجه ویژه ای داشته و استفاده از این اماکن را ترجیح می دهند.

چوب پلاست با برخورداری از سطح مقاطع مختلف این امکان را به شما می دهد تا از سقف، کف، دیوار، نرده و حتی مبلمان فضای باز یا سازه هایی مانند: آلاچیق چوبی، پرگولا و کلبه را طراحی و اجرا کنید. بنابراین با کاربرد دو یا چند عنصر اساسی در دکوراسیون فضای باز با استفاده از این محصول، می توانید یکپارچگی خاصی در محیط ایجاد کنید.

به همین علت با اطمینان می توان گفت که برخورداری از محیطی هرچند کوچک در نزدیک ترین مکان به محل زندگی که بتوان در آن به آرامش رسید، این روزها بهترین انتخاب است. چه بسا بتوانید این محیط را با محصولی شیک و در عین حال مقاوم مانند چوب پلاست در برابر هوای آزاد دکوراسیون نمایید.

چوب پلاست چوپکس بهترین محصول فضای باز

شرکت چوپکس به عنوان اولین تولید کننده پروفیل چوب پلاست (wood plastic composite) در ایران از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با بیش از 18 سال سابقه درخشان، در این صنعت، سهم چشمگیری از بازار داخلی محصولات چوب پلاست را به خود اختصاص داده است. شرکت چوپکس با بهره‌گیری از خطوط تولید به روز و کادر دفتری مجرب، پروژه‌های متعددی در اقصی نقاط ایران و دیگر کشورهای همسایه همچون: عراق، امارات، عمان و قطر طراحی و اجرا نموده است. در حال حاضر این مجموعه با تولید انواع سطح مقطع پروفیل چوب پلاستیک (محصولات چوپکس) و همچنین برخورداری از تیم‌های مجرب فروش، طراحی و اجرا، قابلیت ارائه خدمات متنوع به شما هموطنان عزیز در سراسر ایران را دارد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد