یارانه تیر پرداخت می‌شود؟/ زمان برداشت یارانه معترضان مشخص شد؟

واریز یارانه تیر ماه بدون توضیح مشخص مسئولان همچنان در هاله‌ای از ابهام است. مردم هنوز نمی‌دانند قرار است یارانه تیر همچون یارانه اردیبهشت و خرداد نقدی به حساب آنها واریز شود یا این یارانه به صورت کالابرگ در اختیارشان قرار می‌گیرد؟

یارانه تیر پرداخت می‌شود؟/ زمان برداشت یارانه معترضان مشخص شد؟

بیش از یک ماه است که وضعیت پرداختی یارانه‌ها متفاوت شده است. دیگر خبری از یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی و یارانه معیشتی نیست و قرار شده بود تا دو ماه یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی و پس از آن نیز کالابرگ توزیع شود.

پاسخ مشخصی ابهامات راجع به یارانه نقدی و کالابرگ داده نشده است. مثلا وزیر اقتصاد در این باره می‌گوید: ما در سیاست عادلانه کردن یارانه‌ها، طی دو ماه اول پرداخت نقدی، زمانی را لازم داشتیم که زیرساخت فنی را آماده و حکم قانون بودجه ۱۴۰۱ را اجرا کنیم که مجلس از ما خواسته بود کالابرگ الکترونیکی را برای کاهش فشار به مردم در نظر بگیریم و امیدواریم تا پایان تیرماه زیرساخت‌های لازم به شکل صد درصدی آماده شود.

وزیر کشور نیز در این باره توضیح می‌دهد: پرداخت یارانه‌ها تا زمان آماده‌شدن کالابرگ‌ الکترونیک ادامه دارد.

بهادری جهرمی سخنگوی دولت نیز در پاسخ به این سوال گفت: تا زمانی که زیرساخت‌های کالابرگ الکترونیکی فراهم نشده باشد، پرداخت یارانه‌ها ادامه خواهد داشت.

بنابراین هنوز دقیق مشخص نیست که یارانه تیر ماه نقدی است یا به صورت کالابرگ. البته باتوجه به اینکه هنوز خبری از آماده شدن شرایط برای کالابرگ نیست، احتمال می‌رود که یارانه تیر ماه نیز مانند دو ماه گذشته به صورت نقدی پرداخت شود، اما هنوز چیزی مشخص نیست.

یارانه معترضان چه شد؟

یارانه معترضان نیز هنوز قابل برداشت نیست و فرصت وزارت رفاه نیز برای بررسی موضوع به اتمام رسیده؛ اما هنوز تکلیف یارانه معترضان هم مشخص نشده که گفته می‌شود تغییر استعفای وزیر دلیل این موضوع است.

بنابراین این افراد نیز باید منتظر بمانند تا بالاخره وزارت رفاه لیست را به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارائه کند.

منبع: اقتصاد آنلاین
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ناشناس
    0

    سخنگوی اقتصادی دولت دیروز اعلام کرد گزارش ایجاد و عملکرد زیر ساختهای لازم کالا برگ الکترونیک تا پایان تیرماه ۱۴۰۱ به رئیس جمهور جهت اتخاذ تصمیم در هیأت دولت ارائه می شود. یعنی اینکه یارانه بگیران حداقل یک نوبت دیگر که ۱۳۷ مین مرحله واریز یارانه هاست در تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱ به حسابشان واریز خواهد شد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      قرار بود به کسانی که فاقد وسیله نقلیه هستند ،یه مبلغی داده شود که جبران گرانیهای اخیر نرخ اظاف شده وسایل نقلیه باشد به عنوان (یارانه بنزین)!!!
      قرار بود با پله کانی شدن حاملهای انرژی (اب ،برق و گاز )مبلغی داده شود که جبران گرانیهای چند سال پیش باشد!!!

      اخرش چه شد ،ترکیب دو یارانه قدیم با یارانه حاصل از حذف ارز ۴۲۰۰ ان هم فقط ۷کالا ، و قطع کل یارانه ها و فقط پرداخت چند قلم با این طرح جدیدشان !!!
      نتیجه چه میشود ،گرانی تمام حاملهای انرژی ،تمام کالاهای در بازار ، و فشار بر قشر ضعیف جامعه!!!!!

      حالا مسوولین فکر میکنند با این طرح جدیدشان(کالابرگ الکترونیک) کار خیری برای محرومان انجام میدهند!!!!

      نه عزیزان مسوول شما با این طرحتان فقط و فقط مردم محروم را اجبار به پرش به (ته دره)سوق میدهید!!!!!

      حداق کار خیری که میتوانید در حق محرومان و مستضعفان میکنید این است که به انان نقدی پرداخت کنید تا باعث نشودکه کاملا به ته دره سقوط کنند و همان لب دره باشند!!!!

    • ناشناس
      0

      به قول مهران مدیری در سریال هزار چهره :(پول اب را بدهیم ،پول برق جدا و......
      حالا شما مسوولین بقیه متن خودتون فوت ابین!!!!
      یه کاری نکنید با این فشاریکه به مردم وارد میکنید ،مردم و سوق ندید که هر کدومشون (هزار چهره )زمانه شوند!!!!
      خدا انروز و نیارد ولی از ما گفتن بود ،فقر که از یک در وارد شود دین و ایمان از در دیگر فرار میکند!!!!
      این واقعیت زمانه است !!!

      شاید بعضی مردم تحمل این وضع را بکنند و به خاطر ترس از خدا با سیلی خودشان را نگه دارند ولی ولی تاکید میکنیم بعضیها تحمل این نوع فشارها را ندارند و مسوولیت چنین فشاری فقط و فقط بر میگردد به تصمیمات خارج از عرف بعضی مسوولان محترم!!!
      از ما گفتن بود (خواه پذیرا باشید خواه انکار)
      پس خواهشا تامل و اصلاح.

    • ناشناس
      1

      اگر مسوولین محترم و دوستان عزیز خواننده این سایت اگر یادشان باشد ما در چندین ماه پیش در رابطه با بحران خشکسالی و بحران ریزگردها و سنگی که اردوغان در چاه انداخته را خدمت شما عرض کردیم ولی متاسفانه تاکید میکنیم متاسفانه مسوولین محترم نقدهای مردم را جدی نمیگیرند !!!و اینک ان سنگ در چاه افتاده و عواقبش را به عینه میبینید!!!
      پس لطفا مسوولین در رابطه با سخنان متنهای قبلی در پیامهای امروز و قبلی ما تامل و اصلاح را راهکار خود قرار دهند !!!

      خواه پذیرا باش خواه انکار.

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    این شیوه دولت منصوب و بی سواد و بی تجربه شده که خزانه و بودجه خود را از گرانی و تورم و افزایش سکه و ارز و مالیات بر مردم و مالیات از حساب کاسب ها از طریق پوز و دست در جیب صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی و...... و کلافشار بر مردم تامین کنه!!

  • محمد
    0

    خاک بر سرتان که دنیا داره مانند برق پيشرفت می‌کند اینجا باید دنبال یارانه و کوپن و صف باشیم

  • مش جمعه
    0

    عزیزان من حقوق بازنشستگی زیر ده تومان دارم. فرزندم حقوق بگیر حداقلی هست و جدا از من زندگی میکند، ایشان هم بعلت حجب و حیا یارانه اش را جدا نکرده و من یارانه ۴۵هزار پانصدتومان آنرا هزینه کرده ام . از دار دنیا یک منزل پدری و یک ماشین دارم. خلاصه به همت و کوشش آقای رئیسی جزء دهک ده جامعه ،هم ردیف با عبدالباقی و بابک زنجانی و علی پروین و حسن روحانی و شمخانی و دکتر ولایتی شده ام و احساس غرور میکنم اما هرچه اعتراض کردم نتیجه بخش نبود. ای خاک عالم بر سر همه ی دولتمردان بلاخص عبدالملکی با این اجرای عدالتش.

  • ناشناس
    0

    تو گور پدر تان با این عدالت ،بازنشسته بدبخت را جز دهک دهم قرار دادید ،خدا زندگی خودتان و زن و بچه هایتان را نابود کند

  • حسین
    0

    سلام خسته نباشیدیارانه کالابرگ دگه چه سیغیه ایه مابایارانه نقدی قصدوام پرداخت میکردیم اجاره خونه دگه باکالابرگ چه حوری میشه اینکاروکرداین به ضررمابدبخت بیچارهاتمام میشه خواهشن این به گوش مسعولین برسونیدممنون

  • ناشناس
    0

    خبر فوری :حداقل میگذاشتی جوهر نقدهای مردم خشک شود ،ان موقع این خبر را به ته دره می انداختی !!!
    یکمکی واقع بیش باش!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تصحیح متن قبلی :(واقع بین)

  • ناشناس
    0

    کالا برگ به مردم ندین مردم هزار گرفتاری دارن کالا برگ را نمیشه بدیم جهت بدهی به اداره آب برق گاز شما را به قرآن اینقدر گرفتاری درست نکنین چرا اینکار به سر مردم میدین

  • میرعباس صفری
    0

    سلام خسته نباشید خداقوت لطفا اطلاع رسانی کنید که آیا اگر شخصی یک دستگاه خودروی اتوبوس مان مدل138226+1نفره داشته است ودرسال 1398آن را فروخته به قیمت 60شصت میلیون تومان تمام وتمامی مدارک رادردفترثبت اسنادرسمی یاوکالت تام کاری و اداری به خریدار داده است اما خریداربازرنگی هنوز هیچ کدام از مدارک وحتی پلاک اتوبوس رابنام خودش نکرده است ودر این بین حق بنده فروشنده وخانواده ام ضایعه شده است هدفمندی یارانه‌ها هم ماراجزئ دهک 4تا9قرارداده است آیا سازمان هدفمندی یارانه ها نبایدازادارثبت اسنادرسمی کشوراستعلام بگیرد که معلوم شودچه کسی ماشین داردیاچه کسی نداردالان حق بنده وچهار فرزندوهمسرم ضایعه وسودش به حساب خریدار واقعی میرودلطفآ ماراهم کمک کنیدوخداپسندانه دهک بندی کنید.ازاستان کرمان شهرستان فاریاب میرعباس صفری هستم به شماره ملی 3251382411ساکن فاریاب کرمان هستم لطفا جواب بدید

  • حسین
    0

    لطفا یارانه تیرماه 1401 راامشب واریزنمائید پول خرید نان شب رانداریم .

  • احمدی ازگرمسار
    0

    یارانه راامشب واریزکنید پول کرایه تاکسی راهم ازهمکارم قرض گرفتم

  • پدرام هاشم پور
    0

    واریزکنید این چندرغازرامردیم ازبی پولی

  • امیر
    0

    چرا جایی را مشخص نمی کنند که مردم مراجعه حصوری داشته باشند واز خود در رابطه با قطع بدون دلیل یارانه دفاع کنند ملاک چیست دهک بندیهای. که شخص جواب نمی گیرد اگر جایی مشخص شود مردم بهترقبول میکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد