خرید بلیت هواپیما پگاسوس با بهترین قیمت از تراولا

خطوط هوایی پگاسوس یکی از خطوط هوایی ارزان قیمت ترکیه است که به مقاصد بسیاری در اروپا، روسیه، آسیا، قفقاز، آفریقای شمالی و خاورمیانه پرواز دارد.

خرید بلیت هواپیما پگاسوس با بهترین قیمت از تراولا

دفتر مرکزی این خط هوایی در منطقه کورتکوی پندیک استانبول واقع شده است و پایگاه اصلی آن در فرودگاه بین المللی  صبیحه گوکچن استانبول است.

خطوط هوایی پگاسوس در سال 1990 به عنوان یک شرکت چارتر تحت عنوان Pegasus Airlines تاسیس شد، اما در سال 2005 نام تجاری آن تغییر کرد. این زمانی بود که هلدینگ ESAS آن را خریداری کرده و این خط هوایی را از یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت به یک شرکت هواپیمایی چارتر تغییر داد.

مقاصد پروازی خطوط هوایی پگاسوس

خطوط هوایی پگاسوس به بیش از 125 مقصد در 47 کشور پرواز دارد و گزینه های وسیعی را در اختیار مسافران قرار می دهد. محبوب ترین مقاصد خطوط هوایی پگاسوس عبارتند از:

ترکیه: استانبول، هاتای، دالامون، غازیانتپ، اردو

اروپا: اتریش، آلمان، هلند، روسیه، ایتالیا

آسیا: ایران، قزاقستان، پادشاهی بحرین، گرجستان، عراق، کویت

آفریقا: مصر، مراکش

انواع بلیط پگاسوس

خطوط هوایی پگاسوس 4 پکیج پیشنهادی هوشمند را برای انتخاب ارائه می دهد: پایه، ضروری، پیشرفته و فلکس. بنابراین، مسافران بر اساس خدماتی که به آن نیاز دارند، چمدان هایی که به همراه خواهید داشت، غذا، صندلی و موارد دیگر را از قبل انتخاب می کنند.

همانطور که گفته شد پگاسوس چهار پکیج پیشنهادی ارائه می دهد که به شرح زیر هستند:

بلیط پایهBASIC 

اگر فکر می کنید که یک کابین چمدان برای شما کافی است، پکیج پایه برای شما ایده آل خواهد بود. این پکیج به شما اجازه می دهد که سبک سفر کنید و از این رو در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید. این پکیج شامل موارد زیر است:

1 چمدان کابین (55 در 40 در 20 سانتی متر) یا 1 کیف شخصی با اندازه حداکثر 40 در 30 در 15 سانتی متر

بلیط اسنشیال  ESSENTIALS 

با این پکیج، شما می توانید برای پروازهای داخلی 15 کیلوگرم و برای پروازهای بین المللی و پروازهای قبرس 20 کیلوگرم بار به همراه داشته باشید. همچنین می توانید ملزومات خود را به گونه ای شخصی سازی کنید که شامل خدمات اضافی باشد. این پکیج شامل موارد زیر است:

1 چمدان کابین به اندازه حداکثر 55 در 40 در 20 سانتی متر یا 1 مورد کیف شخصی به اندازه حداکثر 40 در 30 در 15 سانتی متر

بلیط پیشرفته  ADVANTAGE 

پکیج پیشرفته یک گزینه عالی برای افرادی است که از خدمات اضافی لذت می برند. این پکیج امکان حمل بار تا 20 کیلوگرم را برای مسافران فراهم می کند. پکیج پیشرفته شامل موارد زیر است:

1 چمدان کابین به اندازه حداکثر 55 در 40 در 20 سانتی متر یا 1 کیف شخصی به اندازه حداکثر 40 در 30 در 15 سانتی متر

انتخاب صندلی رایگان، به استثنای فضای پا

ساندویچ رایگان

Fly&Watch در پرواز

بلیط کامفورت فلکس  COMFORT FLEX 

پکیج کامفورت فلکس برای مسافرانی است که به دنبال راحتی بیشتر در طی پرواز هستند. مسافرانی که با این پکیج سفر می کنند گزینه های مختلفی را در طی سفر خود پیش رو دارند تا در نهایت راحتی این مدت را پشت سر بگذارند. پکیج شامل موارد زیر است:

1 چمدان کابین به اندازه حداکثر 55 در 40 در 20 سانتی متر یا 1 کیف شخصی به اندازه حداکثر 40 در 30 در 15 سانتی متر

20 کیلوگرم بار مجاز

ساندویچ رایگان

Fly&Watch در پرواز

تغییر تاریخ و زمان قابل انعطاف به صورت رایگان (با توجه به در دسترس بودن صندلی)

درخواست بازپرداخت تا 2 ساعت قبل از پرواز

Trawella به شما کمک می کند تا ارزان ترین پروازهای در دسترس را پیدا کنید، به گونه ای که نیازی نباشد هزینه اضافی برای یک بلیت پرداخت کنید و آن مقدار پول را برای کارهایی که می خواهید انجام دهید یا خوراک پس انداز کنید!

خدمات اضافی خطوط هوایی پگاسوس

وعده های غذایی از قبل رزرو شده

مسافران می توانند وعده های غذایی را از میان گزینه های موجود 24 ساعت قبل از پرواز انتخاب و رزرو کنند. یک منوی آلاکارته برای خرید حین پرواز در دسترس است.

ردیابی بار در زمان واقعی

از خدمات ردیابی بار SITA به منظور ردیابی چمدان خود در زمان واقعی استفاده کنید و اعلان هایی در این مورد دریافت کنید.

سرگرمی حین پرواز

برای اینکه پرواز لذت بخش تری داشته باشید، خطوط هوایی پگاسوس سرگرمی های درون هواپیما را به شما ارائه می دهد. شما می توانید از تماشای فیلم های مختلف، برنامه های تلویزیونی، موسیقی بر روی یک دستگاه یا صفحه نمایش پشت صندلی لذت ببرید.

کارت هدیه پگاسوس

شما می توانید عزیزان خود را با کارت های هدیه پگاسوس غافلگیر کنید و به آن ها اجازه دهید تا ماجراجویی خود را انتخاب کنند. کارت های هدیه در مقادیر مختلف موجود هستند و شما می توانید یادداشت های شخصی بر روی آن ها بنویسید.

سفر با حیوان خانگی

خطوط هوایی پگاسوس به مسافران خود اجازه می دهد تا با پرداخت هزینه اضافی با حیوانات خانگی کوچک خود در کابین سفر کنند. حیوانات خانگی باید در یک محفظه مخصوص حیوانات خانگی که زیر صندلی جا می گیرد، حمل شوند. حداکثر ابعاد این محفظه می تواند 32 در 32 در 50 سانتیمتر باشد و هر چیز بزرگ تر باید به محفظه بار دارای تهویه هوا منتقل شود.

برنامه جوایز BOLBOL

شما می ‌توانید با پیوستن به برنامه پاداش BOLBOL، هر بار که با خطوط هوایی پگاسوس پرواز می ‌کنید، امتیاز کسب کنید. این امتیازها را می توان برای سفر رایگان یا با تخفیف بازخرید کرد. به عنوان یک عضو، از مزایا و امتیازات انحصاری نیز برخوردار خواهید شد.

مزایای سفر با هواپیمایی پگاسوس

کارکنان خوش برخورد

تمیز و سالم

سیستم بررسی آنلاین آسان

خدمات زمینی عالی

خرید بلیط هواپیما پگاسوس از تراولا

برای خرید بلیط هواپیما پگاسوس بهترین روش جستجو در یک سایت معتبر خرید بلیط هواپیما است. مهمترین مزیت خرید بلیط پرواز پگاسوس آنلاین این است که به شما امکان مقایسه قیمت ها را می دهد و شما می توانید منطبق ترین بلیط با شرایط خود را پیدا کنید. تراولا یکی از بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما است و پوشش کاملی روی پروازهای پگاسوس ایرلاین دارد. برای خرید بلیط هواپیما پگاسوس کافی است به صفحه خرید بلیط هواپیما سایت تراولا به آدرس trawella.ir/flight بروید. در اینجا آدرس مبدا، مقصد و تاریخ سفر (رفت و یا رفت و برگشت) را وارد کرده و روی دکمه جستجو کلیک می کنید. سپس کلیه پروازهای موجود برای شما به نمایش در می آید که براساس کمترین قیمت فهرست شده اند. شما می توانید در قسمت فیلترها و در بخش شرکت های هواپیمایی تیک Pegasus Airlines را بزنید تا فقط بلیط های پگاسوس برای شما نمایش داده شود. همچنین می توانید نوع بلیط پگاسوس خود (سیستمی یا چارتی) را نیز از طریق فیلتر تعیین کنید.

بیشتر بخوانید : پگاسوس بهتر است یا ترکیش

1

چرا بلیط پگاسوس را از تراولا بخریم؟

تراولا کلیه پروازهای چارتری و سیستمی داخلی و خارجی را پوشش می دهد.

با خرید بلیط هواپیمایی پگاسوس از تراولا می توانید از خدمات پشتیبانی قوی تا آخرین لحظات پرواز برخوردار شوید.

می توانید خدمات اضافه بر بلیط مانند اضافه بار را از تراولا خریداری کرده و به بلیط خود اضافه کنید.

قیمت بلیط هواپیما پگاسوس در تراولا رقابتی و منصفانه است.

اگر قصد دارید بلیط لحظه آخری پگاسوس را خریداری کنید تراولا بهترین انتخاب است زیرا بلیط های موجود را تا آخرین دقایق قبل از پرواز نمایش می دهد و شانس شما برای خرید بلیط هواپیما پگاسوس ارزان را افزایش می دهد.

شرایط کنسلی بلیط هواپیما پگاسوس

در صورتی که بلیط هواپیما پگاسوس سیستمی را از سایت تراولا خریداری کرده باشید و به هر دلیلی بخواهید بلیط خود را کنسل کنید می توانید با پشتیبانی تراولا تماس گرفته تا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی شود. بلیط های کامفورت فلکس پگاسوس را می توانید تا حتی 2 ساعت قبل از پرواز نیز کنسل کنید و مبلغ آن را پس بگیرید. سایر بلیط های پگاسوس قابلیت کنسل کردن ندارند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها