واکنش همتی به ابقای ایران در لیست سیاه FATF: پایان این ظلم در حق مردم ایران چه زمانی است؟

همتی رئیس سابق بانک مرکزی در واکنش به ابقای ایران در لیست سیاه اف‌ای‌تی‌اف نوشت: تداوم این شرایط چه نفعی برای ایران دارد؟

واکنش همتی به ابقای ایران در لیست سیاه FATF: پایان این ظلم در حق مردم ایران چه زمانی است؟

همتی رئیس سابق بانک مرکزی نوشت: FATF ایران را در فهرست سیاه، یعنی در کنار کره شمالی و میانمار که از نظر آنها، خطر پولشویی و تامین مالی تروریسم برای سیستم مالی جهانی دارند، ابقا کرد. تداوم این شرایط چه نفعی برای ایران دارد؟ پایان این ظلم در حق مردم ایران چه زمانی است؟ مسئولین برای تداوم این وضع چه استدلالی دارند؟

همتی رئیس سابق بانک مرکزی در واکنش به ابقای  ایران در لیست سیاه اف‌ای‌تی‌اف نوشت: تداوم این شرایط چه نفعی برای ایران دارد؟

 وی در این باره نوشت:  FATF ایران را در فهرست سیاه، یعنی در کنار کره شمالی و میانمار که از نظر آنها، خطر پولشویی و تامین مالی تروریسم برای سیستم مالی جهانی دارند، ابقا کرد.

تداوم این شرایط چه نفعی برای ایران دارد؟ پایان این ظلم در حق مردم ایران چه زمانی است؟

مسئولین برای تداوم این وضع چه استدلالی دارند؟

photo_2023-06-24_22-25-36

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    کار ودستور انگلیس اجرا میشود ،،،چه تو بخواهی چه نخواهی

  • امیرحسین پاکذات
    0

    چه تحریم چه غیر تحریم دیگه فرقی برای ملت ندارد چون ملتی نماند

  • ناشناس
    0

    مرگ بر دیکتاتور

  • ناشناس
    0

    به خداراست میگویدپایان این ظلم درحق مردم چه زمانی است

    نظرات شما -
    • 0

      وقتی رئیس جمهور بشه. اعتماد به نفس اش ستودنیه.

  • ناشناس
    0

    استدلالی کودکانه شایدم خواب و خیال یا شایدم فکر کردن دنیا حساب کتاب نداره که با ندانم کاری دارند ایرانی که توان ندارد حتی آب و برق و گاز همین جمعیت پایدار نگه دارد استدلالی که برای اتم دارند چه دردی از مردم حل کرد . آیا دنیا ارزش این همه اتمی شدن دارد ؟ آیا تجربه کره شمالی که 198 کشور استفاده کردن و از اتم دوری کردن باختند یا ما که مخاذن نفت و گاز مشترک داریم هیچ سودی نمی کنیم کمک به غزه و غیر مگر خود عربستان امریکا ...چند برابر ما نمی کنند چرا می ترسیم با قاچاق و مبازه با پولشویی همگام شویم چرا لقمه را دور سر تاب می دهیم و چرا به روسیه در و داغون دلخوش کردیم ما کجا فرهنگ ما کجا روس ها کجا . گویی هنوز سواد دیپلماسی و گفتگو نداریم و یا فکر کردیم ادوات نظامی کشور می سازد خیلی زود گول کره شمالی شدن خوردیم هیچ کس راضی نیست ولی مسئولین توبه نمی کنند و پشیمان نمی شوند گویی مرغ ما یک پاه دارد خدا حافظ امید و خدا حافظ هر چی زحمت بکشی تلاش کنی بجایی بررسی الان زمانه عاشقان و کاسبان تحریم و تورم است چه بلایی سر سوریه آمد یمن عراق کره شمالی درس نگرفتیم و خیال کردیم می تونیم امپراطور بشیم دنیا ارزش هیچ چیز غیر کوشش و زحمت برای کشور و ملت ندارد زیباترین خدمت شادی جوان و رفاه ملت عمرانی و آبادانی ایران است نه نا امیدی خانواده ها ویران شدن هنوز داریم استدلال اشتباه را تکرار می کنیم . دلخوش خدا و ملت باشیم نه شرق کافر

  • اردلان
    3

    این همتی همچین ژست میگیره و توئیت میزنه انگار خودش تو راس هرم و بانک سینا ، ملی و مرکزی بود تورم رو رسونده بود به صفر درصد
    آخه نادان تو خودت یکی از همین طیف و گروهی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها