چک لیست خرید لوازم تحریر برای دانش آموزان و دانشجویان

همیشه خرید لوازم تحریر و آیتم های ضروری آن برای دانش آموزان و دانشجویان مُعضل بزرگی به حساب می‌آید.

چک لیست خرید لوازم تحریر برای دانش آموزان و دانشجویان

اغلب ما می دانیم که به دفتر، کاغذ کلاسور، مداد و خودکار نیاز داریم، اما پس از خروج از لوازم تحریر فروشی و آغاز سال تحصیلی متوجه می شویم که خریدِ برخی از آیتم های ضروری که به آنها به صورت روزانه نیاز داریم را فراموش کرده ایم! برای همین مجددا باید برای خرید لوازم تحریر اقدام کنیم. برای رفع چنین مشکلی، به یک چک لیست دائمی نیاز است. در این مطلب کلیه لوازم و نوشت افزار های ضروری که هر دانش آموز یا دانشجو باید برای یک سال تحصیلی خریداری کند را آورده ایم.

خرید مداد، پاک کن و تراش؛ از مهم ترین لوازم تحریر ها

بسیاری از نمودارها، رسم ها، تکالیف و تمرین ها را باید با مداد انجام داده و به معلم یا استاد تحویل داد. همچنین برای نوشتن یادداشت داخل کتاب های درسی، اغلب از مداد بجای خودکار استفاده می شود. برای کلاس های نقاشی و طراحی هم به مداد سیاه و مداد رنگی نیاز پیدا می کنید. به جز مداد، خریدِ تراش و پاک کن را نباید فراموش کنید. بهتر است به سراغ خرید پاک کن های نسبتا بزرگ بروید که بتوانید مدت زمان بیشتری از آنها استفاده کنید. همچنین، کیفیت تراشی که انتخاب می کنید را دست کم نگیرید. بسیاری از مداد تراش های امروزی کارایی نداشته و فقط باعث شکستنِ مغزِ مداد هایتان می شوند. برخی از دانش آموزان به خرید اتود (مداد نوکی) علاقه دارند. این گزینه هم انتخاب هوشمندانه ای به شمار می آید، چرا که شما را از خرید تراش بی نیاز می کند.

خرید خودکار (در رنگ های مختلف)

غالبا داشتن خودکار در سه رنگ مشکی، قرمز و آبی می تواند نیازهای شما را به عنوان یک دانشجو یا دانش آموز مرتفع کند. از خودکار قرمز یا سایر خودکار های رنگی می توان برای نوشتن سوالات و یا عنوان ها در دفتر یادداشت استفاده کرد. از خودکار سیاه می توان برای نوشتن نکات کلیدی و از رنگ آبی برای نوشتن پاسخ سوالات و توضیحات طولانی (برای خسته نشدن چشم هنگام خواندن مطالب) بهره گرفت. استفاده از خودکار های رنگی مختلف به شما کمک می کند جزوه ها و دفتر های زیباتری داشته باشید و بتوانید اطلاعات و نکاتی که می نویسید را بهتر سازماندهی کنید.

خرید لوازم التحریر

لوازم تحریر ایرانی

خرید هایلایتر در چند رنگِ مختلف

امروزه خرید لوازم تحریر فانتزی و همه کاره آسان تر از گذشته شده است. برای مثال، هایلایتر ها می توانند همان کاری را انجام دهند که دانش آموزان در گذشته سعی داشتند با کشیدنِ «خط» زیر جملات مهم کتاب های درسی شان انجام دهند.

خریدن چند هایلایتر رنگی در کنار سایر اقلام ضروری لوازم تحریر به شما کمک می کند تا جملات مهم کتاب های درسی یا جزوه هایتان را پررنگ تر کنید. تحقیقات نشان داده اند که هایلایتر ها می توانند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کنند تا اطلاعات مهم را راحت تر به خاطر بسپارند. همچنین استفاده از هایلایتر به آنها اجازه می دهد شب امتحان به جای خواندن کلِ صفحاتِ کتاب درسی، فقط روی جملاتی تمرکز کنند که اولویت بیشتری دارند.

خرید دفتر فانتزی، دفتر یادداشت

اخیرا داشتن دو نوع دفتر برای یادداشت برداری در کلاس و یک دفتر دیگر برای پاک نویس کردن آن یادداشت ها در خانه، بین دانش آموزان و دانشجویان رواج پیدا کرده است. به علاوه، داشتن دفتر مخصوص برای هر درس به صورت مجزا برای دانش آموزان واجب است. بهتر است به سراغ خرید دفتر فانتزی بروید، این دفتر ها با استحکام بالایی تولید می شوند و سعی می شود در طراحی آنها رضایت مصرف کننده در اولویت قرار داده شود. این دفتر ها زیبایی خاص خودشان را دارند و به شما اشتیاق بیشتری برای درس خواندن می دهند.

 

خرید لوازم التحریرلوازم تحریر اسلامی

خرید کاغذ یادداشت

برخی از دانش آموزان خریدن ِکاغذ یادداشت های چسب دار یا معمولی را از اولویت های خرید لوازم تحریر در ابتدای سال تحصیلی می دانند. این کاغذ ها می توانند به عنوان فلش کارت استفاده شوند. همچنین می توان از آنها برای نوشتن یک یادداشت مهم و کوتاه استفاده کرد. شما می توانید این کاغذ ها را روبروی میز کار خود قرار دهید تا همیشه روبرویتان باشند. بسیاری از دانش آموزان برای خواندن زبان انگلیسی یا عربی موقعِ به خاطر سپردن لغات و املای کلمات از این کاغذ ها استفاده می کنند. شما می توانید از کاغذ های یادداشت برای هدف گذاری و یادآوری تاریخ های مهم استفاده کنید.

خرید گونیا، خط کش، نقاله، پرگار

حتما تا به حال یکی از ست های لوازم تحریر حاوی گونیا، نقاله، خط کش و پرگار را داخل وسایل دانش آموزان دیگر دیده اید. هر دانش آموز یا دانشجویی که با درس هندسه سروکار دارد به این بسته ها نیاز پیدا می کند. اگر خط کش ِموجود در این بسته ها برایتان خیلی کوچک بود، می توانید یک خط کش اضافه فلزی هم خریداری کنید. خط کش های فلزی ضد زنگ به راحتی شکسته نمی شوند و بسیار مقاوم هستند. اگر علاقه مند به خرید خط کش های فانتزی هستید، می توانید رنگِ آنها را با دفتر هایتان ست کنید.

خرید منگنه، پوشه، گیره کاغذ و جاچسبی

شاید در نگاه اول خرید لوازم تحریر شاملِ منگنه یا گیره کاغذ از نظر شما ضروری نباشد، اما زمانی که به آنها احتیاج پیدا می کنید به خوبی متوجه خواهید شد که داشتن شان نه تنها ضرر ندارد بلکه اصطلاحا کارتان را راه می اندازد. این ابزارها موقعی که دانش آموزان و دانشجویان قصد دارند یک پروژه تحویل دهند یا تحقیقی را آماده کنند، بیشتر به کار می آیند. امروزه به دلیل اینکه برخی از جزوه ها و فایل های درسی مهم به صورت pdf به دانش آموزان و دانشجویان ارائه می شوند و باید از برخی صفحات آنها پرینت گرفته شود، بهتر است چند پوشه‌ی مختلف برای محافظت و سازماندهی این جزوه ها خریداری شود.

 

خرید لوازم التحریرلوازم تحریر فانتزی

سخن آخر؛ خرید لوازم تحریر با قیمت مناسب از «باد پرک»

در این مطلب یک چک لیست کاربردی از مهم ترین لوازم تحریر که باید خریداری کنید، آورده شد. برای اینکه بتوانید تمامی این ابزارها را به صورت یکجا و با چند کلیک با قیمت مناسب خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم به فروشگاه آنلاین بادپرک مراجعه کنید. باد پرک مرجعی مناسب برای خرید لوازم تحریر ایرانی یا لوازم تحریر اسلامی برای تمامی دانش آموزان و دانشجویان است. در فروشگاه آنلاین باد پرک برای تمامی سلیقه ها نوشت افزار ِمناسب و کاربردی برای خرید در دسترس قرار گرفته است.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها