عضو کمیسیون انرژی مجلس:

مجلس قانونی درباره جمع آوری کارت‌های سوخت در جایگاه نداشته است

شریعتی گفت: وضعیت فعلی در جایگاه‌های بنزین مصداق امری است که ما دنبال کرده و می‌گوییم که قوانین باید آنقدر دقیق و محکم نوشته شود که دولت به نحو دیگری آن را اجرایی نکند.

مجلس قانونی درباره جمع آوری کارت‌های سوخت در جایگاه نداشته است

مالک شریعتی با اشاره به مشکلات اخیر در جایگاه‌های سوخت بیان کرد: وضعیت فعلی در جایگاه‌های بنزین مصداق امری است که ما دنبال کرده و می‌گوییم که قوانین باید آنقدر دقیق و محکم نوشته شود که دولت به نحو دیگری این قوانین را اجرایی نکند.

وی تاکید کرد: ما در بودجه سال ۱۴۰۲ دولت را مکلف کرده بودیم که کارت‌های سوخت را به نحوی مدیریت کند که مردم از کارت‌های شخصی خود برای سوخت گیری استفاده کنند و همین نکته را عنوان کرده و چیز دیگری نگفته بودیم؛ این در حالیست که دولت بدترین روش را برای مدیریت سوخت انتخاب کرده و اقدام به محدودسازی جایگاه‌های کارت‌های سوخت و لیتراژ بنزین کرده است.

شریعتی با اشاره به اظهارات وزیر نفت در این رابطه و اذعان به این نکته که وزارت نفت تکالیف مجلس را در این بخش اجرایی کرده است گفت: مجلس هیچگاه نگفته کارت سوخت باید در جایگاه‌های سوخت جمع آوری شود. مجلس تنها به این نکته اشاره کرده که وزارت نفت باید به نحوی مدیریت کند تا مردم تنها از کارت‌های سوخت شخصی خود در جایگاه‌ها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: بنابراین اگر ما در تدوین قوانین متون قوی نداشته باشیم، این مسئله می‌تواند به نحوی اجرایی شود که هم مردم ضرر کرده و هم مجلس مقصر شناخته شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    وزارت نفت باید به نحوی مدیریت کند تا مردم تنها از کارت‌های سوخت شخصی خود در جایگاه‌ها استفاده کنند یعنی چی؟ جواب همون جمع اوری کارت جایگاه می باشد استاد به کلمه تنها دقت کنید

  • من
    0

    مجلس ما که مصوبه نداره دولتمونم که کلا تعطیله و قانون رو مثلا اجرا می کنه پس این تصمیماتی ابدوغ خیاری رو کدوم خری می گیره که هیچ فکر و منطقی پشتش نیست

  • ناشناس
    0

    مجلس و دولت در زمینه افزایش قیمت سوخت و میزان سهمیه بندی تصمیم گیرنده و کاره ای نیست! مجلس از سال ۱۳۶۸ به بعد دیگر در رأس امور نیست! تصمیمات مهم اقتصادی کشور در شورای عالی من در آوردی هماهنگی اقتصادی سران قوا اتخاذ می شود!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد