کاربرد چمن مصنوعی در دکوراسیون خانه

چمن مصنوعی بهترین راه برای اضافه کردن حس و حال طبیعت به دکوراسیون خانه شما است. این متریال جذاب برای طراحی فضاهای مختلف مناسب بوده و به روش‌های بی‌نهایت متنوعی قابل استفاده می‌باشد.

کاربرد چمن مصنوعی در دکوراسیون خانه

در این مقاله به چند کاربرد جذاب چمن مصنوعی در طراحی دکوراسیون خانه ها می‌پردازیم و در نهایت با قیمت چمن مصنوعی آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

چمن مصنوعی چیست؟

اگر می‌خواهید چمنی داشته باشید که در تمام طول سال بدون نیاز به آبیاری یا کوددهی؛ سرسبز و باطراوت باقی بماند؛ باید چمن مصنوعی را انتخاب کنید. چمن مصنوعی که از الیاف مصنوعی ساخته شده است، بسیار شبیه به چمن واقعی به نظر می‌رسد؛ در حالی که زحمت نگهداری چمن طبیعی را ندارد. این محصول همچنین برای فضاهایی که چمن طبیعی نمی‌تواند رشد کند یا نگهداری از آن غیرممکن است؛ بسیار کاربردی می‌باشد.

چمن مصنوعی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر سایش و پارگی دارد؛ در دراز مدت بسیار خوب عمل می‌کند. به همین خاطر هر روز صاحبان خانه‌‌های بیشتری از این متریال همه کاره برای ایجاد یک فضای داخلی منحصر به فرد و شیک استفاده می‌کنند.

کاربرد چمن مصنوعی در دکوراسیون خانه

اگر می‌خواهید راهرو، تراس، بالکن، اتاق کودک، یا هر قسمت دیگر خانه شما، یک ظاهر بسیار شیک و مد روز پیدا کند؛ می‌توانید از چمن مصنوعی استفاده کنید. گنجاندن این متریال فوق العاده به بخش‌های مختلف یک خانه تاثیر زیادی در ارتقاء ظاهر و طراحی داخلی آن دارد. در ادامه به چند پیشنهاد جذاب برای استفاده از چمن مصنوعی در دکور خانه و آپارتمان‌ها می‌پردازیم.

·طبیعت را به تراس یا بالکن خود اضافه کنید:

2

این روزها بالکن‌ ها و تراس‌ ها به یک فضای دنج و دوست داشتنی برای کسب آرامش و دور شدن از یک روز شلوغ کاری تبدیل شده‌اند. یک فضای تراس یا بالکن ایده‌ آل با یک منظره زیبا؛ می‌تواند مطلوب ترین قسمت خانه برای جمع شدن اعضای خانواده به صرف نوشیدن چای باشد.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با ترکیب گیاهان سبز و زیبا و چمن مصنوعی کل این فضا را تغییر دهید و آن را از یک حال و هوای خسته کننده به یک منظره زیبا و جذاب تبدیل کنید. 

·یک سطح نرم برای بازی کودکان ایجاد کنید:

چمن مصنوعی گزینه خوبی جهت پوشاندن زمینی است که برای بچه‌ها در نظر گرفته شده است. نصب چمن مصنوعی در اتاق کودکان یا فضای بازی آنها هم به افزایش زیبایی محیط کمک می‌کند و هم یک منطقه امن برای بازی کردن بچه‌ها فراهم می‌سازد. این ماده همچنین به دلیل مقاومت بالا در شرایط سخت، در زیر دست و پای کودکان به آسانی خراب نمی‌شود.

·فضای آشپزخانه را دلنشین تر کنید:

استفاده از چمن مصنوعی در دکوراسیون آشپزخانه، یک راه حل عالی برای زنده کردن این فضا است. بافت سبز و زیبای چمن مصنوعی جذابیت زیادی به آشپزخانه شما می‌بخشد و همینطور یک محیط زیبا برای نشان دادن خلاقیت‌ های آشپزی شما فراهم می‌کند. این متریال ضد میکروب بوده و به راحتی تمیز می‌شود؛ در نتیجه بهداشت آشپزخانه شما را حفظ خواهد کرد.

·به اتاق خوابتان یک محیط آرام ببخشید:

3

چمن مصنوعی فقط برای فضای باز نیست؛ بلکه با کمی خلاقیت، می توانید از آن به عنوان یک عنصر طراحی خلاقانه در خانه نیز استفاده کنید. افزودن چمن مصنوعی به کف یا دیوار یک اتاق خواب، به طرز شگفت انگیزی فضا را تغییر داده و یک محیط آرام برای شما فراهم می‌کند. در واقع احساس سرسبزی چمن مصنوعی و بافت دلپذیر آن، باعث ایجاد آرامش بیشتر در اتاق خواب شما می‌شود.

·دیوار سبز مصنوعی ایجاد کنید:

استفاده از چمن مصنوعی به عنوان پوشش دیوار، به ایجاد یک منظره زیبا و نوآورانه در خانه شما کمک می‌کند. شما می‌توانید در هر کجای خانه نظیر لابی ساختمان، راهروها، اتاق نشیمن، آشپزخانه و غیره یک دیوار سبز مصنوعی ایجاد کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

 نصب دیوار سبز با افزودن رنگ، بافت و طرح به دیوارها، به هر فضایی در خانه شما ظاهری خیره کننده می‌بخشد. البته لازم نیست همه دیوار را با چمن بپوشانید؛ بلکه می‌توانید فقط قسمت بالا یا پایین آن را برای هدف طراحی خود در نظر بگیرید.

·از چمن مصنوعی در راه پله ها استفاده کنید:

داشتن چمن مصنوعی روی دیوار راه پله‌ ها یک ایده بی نظیر دیگر برای طراحی دکوراسیون خانه است که توهمی از یک باغ عمودی برای بینندگان ایجاد می‌کند.

·یک روف گاردن جذاب داشته باشید:

این روزها روف گاردن یا گرین روف به یک بخش بسیار جذاب در منازل مسکونی و آپارتمان‌ها تبدیل شده است. چمن مصنوعی یکی از بهترین متریال ها برای تزئین روف گاردن و سرسبز کردن فضای آن می‌باشد؛ چرا که در برابر نور مستقیم آفتاب و شرایط آب و هوایی مختلف کاملا مقاوم بوده و نیازی هم به آبیاری ندارد.

بنابراین به راحتی می‌توانید از آن به عنوان پوشش کف در پشت بام خانه خود استفاده کنید و با استفاده از مبلمان زیبا، یک فضای دلنشین برای دورهمی ‌های دوستانه خود ایجاد نمایید.

4

قیمت و خرید چمن مصنوعی

استفاده از چمن مصنوعی هر روز در میان افرادی که عاشق طبیعت و فضای باز هستند و سعی می‌کنند آن را در خانه‌ های خود نیز بگنجانند؛ بیشتر و بیشتر رایج می‌شود. از انواع چمن های مصنوعی موجود در فروشگاه ها می‌توان هم به عنوان کفپوش و هم به عنوان دیوارپوش استفاده کرد.

اگر فردی خلاق و خوش سلیقه هستید کارهای زیادی با چمن مصنوعی می‌توانید در محیط خانه یا دفتر کار خود انجام دهید. برای انتخاب مناسب ترین چمن مصنوعی حتما نوع کاربردی که مدنظرتان است را با فروشنده در میان بگذارید تا محصول مورد نیاز را به شما معرفی نماید.

خوشبختانه طراحی دکوراسیون با چمن مصنوعی نسبت به سایر روش ها بسیار مقرون به صرفه تر است. بنابراین با یک هزینه معقول می‌توانید تغییر چشمگیر در محیط ایجاد نمایید.

قیمت چمن مصنوعی در هر متر مربع به ازای نوع چمن، تراکم و ضخامت آن محاسبه می‌شود. معمولا مدل های متراکم و طبیعی تر نظیر مدل های باکیفیت از قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات برخوردار هستند. شما می‌توانید در وب سایت خانه چمن محصول مورد نظر خود را بر اساس متر مربع انتخاب کرده و قیمت نهایی آن را در سبد خرید مشاهده کنید.

برای خرید چمن مصنوعی؛ توصیه ما این است که پس از بررسی دقیق اقدام به تهیه این دسته از محصولات کنید؛ چرا که چمن مصنوعی محصول کوچکی نیست و با توجه به ابعادی که دارد، در صورت خرید بدون توجه و دقت، قطعا دچار پشیمانی خواهید شد. پس قبل از خرید و سفارش چمن مصنوعی، به دقت سایت های مختلف را بررسی کرده و در نهایت آن را تهیه کنید.

سخن پایانی

استفاده خلاقانه از چمن مصنوعی در فضاهای مختلف خانه، نشان دهنده سبک و سلیقه منحصر به فرد شما است. این متریال با یک هزینه مقرون به صرفه و بدون هیچ زحمت زیادی به هر قسمتی از خانه که بخواهید ظاهری باطراوت می‌بخشد. در فروشگاه اینترنتی خانه چمن می‌توانید انواع چمن مصنوعی را برای کاربردهای گوناگون در طراحی داخل و خارج از خانه پیدا کنید.

محصولات خانه چمن شامل چمن مصنوعی تزئینی، چمن مصنوعی موکتی، چمن مصنوعی ورزشی، چمن مصنوعی نواری، دیوار سبز مصنوعی و غیره است که در مدل ‌های ویستا، سورن، دایموند، وی آی پی و غیره به فروش می‌رسند. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت این فروشگاه محصول دلخواه خود را به شرط ضمانت کیفیت تهیه نمایید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها