کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبر فوری تشریح کرد:

معمای بورس؛ در اندیشه صعود یا در پی اصلاح بیشتر؟

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش معاملات سه ماه گذشته حدود ۳هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و معاملات سه شنبه حدود ۳ هزار و ۷۰۰ میلیون تومان بود، یعنی تنه به تنه میانگین بلند مدت پیش رفته و این نشانه رکود بازار بورس است.

معمای بورس؛ در اندیشه صعود یا در پی اصلاح بیشتر؟

احمد جانجان در گفتگو با خبر فوری افزود: کف ارزش معاملات حوالی ۳هزار تا ۲هزار و ۹۰۰میلیارد تومان است، با این حساب باید شاهد کف‌سازی برای شروع باشیم.

وی گفت: برخی از افراد معتقدند از همینجا بازار می‌تواند رو به صعود شود، اما اگر بدبینانه نگاه کنیم و با توجه به بودجه واکنش ها را بسنیجم کف بازار با توجه به شاخص کل محدود ۱۹۵۰ الی ۱۹۳۷ است و بازار می‌تواند رو به بالا حرکت کند.

او پیش بینی کرد: بازار یک اصلاح جدید دیگر را به نمایش بگذارد که اگر این ناحیه کف شروع کند می‌تواند تا محدود ۲/۱۰۰رشد پیدا کند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کیا صادقی
    0

    با سلام صبحگاهی به نظر دیگه چیزی نمونده که اصلاح مجدد هم انتظار داشته باشیم با این تصمیم یعنی فاتحه سرمایه گذاریها در حتی کوتاه مدت نیز به فنا میرود چه برسد به میان مدت و بلند مدت عنلا همه کلربران را بسوی نوسانگیری سوق میدهند و کاربران تازه نفس قربانیان اصلی برای این تصمیم خواهند بود عامل موثر در این برهه برای جذب پول بازنگری در قانون دو روز کاری و همچنین اصلاح مالیات های نقل و انتقال است چون گزینه دیگری که موثر عمل نماید نداریم.

  • ناشناس
    0

    ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران! بورس قمارخانه است وارد نشوید و خودتان را بدبخت نکنید اجرکم عندالله

  • هاشم احدی
    0

    روندریزش بورس بروشهای مختلف ازجمله افزایش سرمایه همچنان ادامه دارد ومافیای بورس بانازلترین قیمت سهمهارا جمع آوری گرده و سهامداران خرد را تشویق به عرضه میکنند
    مردمبایدضدحال زده ازعرضه سهام خود ؛ خودداری کنند
    سهام بکهنوج بعداز افزایش سرمایه ظاهرآ هزاردرصدی را بعدحدودآ سه یاچهارسال ببینید چه ذلیل شده وهیچ فریادرسینیست تحلیلگران چگونه غیرمسئولانه تحلیل میکنند وناظربازارکجاست ؟ !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها