بهترین تبلت شیائومی

بهترین تبلت شیائومی از محصولاتی است که با برخورداری از ویژگی‌های مهم و کاربردی خود به رقابت با محصولات سامسونگ و اپل می‌پردازد.

بهترین تبلت شیائومی

 البته با وجود اینکه انواع تبلت‌های این برند چینی به اندازه گوشی‌های آن دارای تنوع فراوان نیستند، اما سازندگان توانسته‌اند با توجه به نیاز و سلیقه کاربران تولیدات مرغوبی را در این زمینه عرضه کنند. در نتیجه اگر قصد خرید تبلت از این برند معتبر دارید اما نمی‌دانید کدام مدل را انتخاب کنید، در این مطلب چند مورد از بهترین تبلت شیائومی را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

بهترین تبلت‌های شیائومی

همان‌طور که اشاره کردیم، برند شیائومی نمونه‌های زیادی را در زمینه عرضه تبلت شامل نشده است و تمرکز خود را در حوزه عرضه گوشی‌های هوشمند گذاشته است تا با رقابت با سامسونگ بپردازد. با این حال بسیاری از تبلت‌های اخیر آن از درجه کیفی بالایی برخوردار هستند و به‌عنوان بهترین تبلت‌ها شناخته شده‌اند. از این رو در این‌جا به بررسی چهار نمونه برتر و ویژگی‌های مهم آن‌ها از جمله قیمت تبلت شیائومی می‌پردازیم.

1.تبلت شیائومی Mi Pad 6 Pro

در حال حاضر Mi Pad 6 Pro  نه تنها به‌عنوان بهترین تبلت شیائومی، بلکه در مجموع یکی از بهترین تبلت‌ها شناخته می‌شود. طراحی این تبلت ۱۱ اینچی با فریم و صفحه پشت آلومینیومی بوده است و صفحه IPS LCD آن با گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. این ال‌سی‌دی از قابلیت نمایش یک میلیارد رنگ و روشنایی ۵۵۰ نیت برخوردار است و البته از دالبی ویژن و HDR10 هم پشتیبانی می‌کند.

می پد ۶ پرو کلیه پردازش‌های خود را با برخورداری از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ انجام می‌دهد. همچنین به قابلیت‌های مهمی همچون شارژ سریع 67 وات و پشتیبانی از Quick Charge 4 به همراه باتری ۸۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز است. این تبلت با پشتیبانی از قلم استایلوس و کیبورد مغناطیسی عملکرد مطلوبی را برای طراحان و افرادی که دارای کاربری‌های خاصی هستند، رقم می‌زند. در مجموع این بهترین تبلت با برخورداری از قابلیت‌های ویژه خود دارای قیمت به نسبت مناسبی است و به این ترتیب قیمت تبلت شیائومی در مقایسه با سایر برندها مناسب‌تر است.

 

2.تبلت شیائومی Mi Pad 6

تبلت شیائومی پد ۶ از دیگر بهترین تبلت‌های بازار به حساب می‌آید. این تبلت که ۱۱ اینچ دارد، دارای یک نمایشگر IPS LCD با رزولوشن 2880x1800 پیکسل است که به امکانات خاصی نظیر دالبی ویژن و HDR10 مجهز می‌باشد. این تبلت شیائومی تنها ۴۹۰ گرم وزن داشته و جنس پشت آن درست مانند مدل قبلی از جنس آلومینیوم و جلوی آن از شیشه گوریلا گلس ۳ است.

البته با وجود این شباهت‌ها در میان Mi Pad 6  و Mi Pad 6 Pro  تفاوت مهمی در قیمت وجود دارد. به عبارتی وابسته به ظرفیت حافظه و رم تبلت، قیمت تبلت شیائومی در این مدل نسبت به مدل پرو مناسب‌تر است. البته پردازنده آن هم متفاوت است. این پردازنده از نوع اسنپدراگون ۸۷۰ بوده و ظرفیت باتری هم ۸۸۴۰ اعلام شده است. در ضمن این تبلت باکیفیت شیائومی از قلم استایلوس و کیبورد مخصوص پشتیبانی می‌کند. با این وجود به خاطر داشته باشید که در اغلب موارد باید قلم و کیبورد را به‌صورت جداگانه خریداری کنید.

2

 
   

3.تبلت شیائومی Mi Pad 5 Pro

تبلت شیائومی پد ۵ پرو مانند مدل‌های می پد ۶ و ۶ پرو دارای ابعاد ۱۱ اینچی به همراه فریم آلومینیومی و صفحه شیشه‌ای است، با این تفاوت که محافظ پشت آن از جنس پلاستیکی بوده و این مسئله موجب ایجاد اختلاف قیمت شده است. در خصوص نمایشگر آن می‌توان گفت از ویژگی‌های مهمی نظیر دالبی ویژن، IPS LCD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و ۱ میلیارد رنگ بهره‌مند است.

باتری این تبلت با ظرفیت ۸۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از فناوری Quick Charge 4 و شارژ سریع ۶۷ وات است که زمان بسیار کمی برای شارژ نیاز دارد و یکی از برتری‌های تبلت‌های شیائومی نسبت به سامسونگ را رقم می‌زند. در ضمن تبلت شیائومی Pad 5 Pro Mi با بهره‌گیری از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ انواعی از پردازش‌ها شامل گیمینگ را به بهترین شکل انجام می‌دهد. این مسئله باعث می‌شود که برای استفاده برای هر نیاز و کاربری متفاوتی از روزمره تا کاری و گرافیکی مناسب باشد.

 

4.تبلت شیائومی Mi Pad 5

این بهترین تبلت شیائومی هم مانند مدل‌های قبلی از نوع ۱۱ اینچی با قابلیت نمایش ۱ میلیارد رنگ است، با این تفاوت مهم که کمی نسبت به مدل‌های نسل قبلی یا همان نسل ۶ وزن بیشتری دارد. این تبلت از قابلیت‌های مهمی نظیر قابلیت چند لمس همزمان، دالبی ویژن و HDR10 پشتیبانی می‌کند. همچنین با برخورداری از شارژ سریع ۳۳ وات برای باتری ۸۷۲۰ میلی‌آمپر ساعت خود به زمان بسیار کمی برای شارژ کامل نیاز دارد. در ضمن دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل و دوربین پشت تبلت ۱۳ مگاپیکسل است.

تبلت شیائومی Mi Pad 5 با مجهز بودن به پردازنده قوی و قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۰ از توانایی اجرای انواع پردازش‌ها و به‌ویژه گیمینگ برخوردار است. پس اگر به دنبال بهترین تبلت شیائومی برای گیمینگ می‌گردید، می‌توانید این مدل یا حتی هر یک از مدل‌های قبلی را که به پردازنده قوی‌تر مجهز بودند، انتخاب کنید.

 
   

3

کدام تبلت شیائومی را بخریم؟

در نهایت توجه داشته باشید که کلیه ۴ مدل مذکور به خصوصیات و قابلیت‌های مهمی مجهز هستند که اجرای انواعی از نرم‌افزارها را سهولت می‌بخشند. با این حال اگر نمی‌دانید کدام یک را انتخاب کنید، باید به ظرفیت باتری، طراحی بدنه، پردازنده، قیمت تبلت و نسخه رابط کاربری دقت کنید چراکه مهمترین تفاوت‌ها در این موارد رقم خورده است. در نتیجه با توجه به بودجه، نیاز و نوع کاربری خود می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها