معرفی کامل بهترین داروخانه های آنلاین و بررسی نقاط ضعف و قوت هر کدام

اگر می‌خواهید بدانید که بهترین داروخانه های آنلاین در ایران چه نام‌هایی دارند، این مقاله برای شماست. در یک مقاله تحلیلی به‌سراغ بهترین داروخانه‌های آنلاین کشور خواهیم رفت.

معرفی کامل بهترین داروخانه های آنلاین و بررسی نقاط ضعف و قوت هر کدام

این داروخانه‌ها همگی دارای شعبه‌های فیزیکی هستند اما در وب‌سایت‌های خود بخشی از محصولات مهم داروخانه‌ای را به‌فروش می‌رسانند تا افرادی که برای خرید چنین محصولاتی به داروخانه نیاز دارند، از خانه و بدون نیاز حضوری بتوانند نیازشان را برطرف کنند. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر درباره این موضوح صحبت کنیم.

چگونه به داروخانه‌های آنلاین اعتماد کنیم؟

داروخانه‌های آنلاین به‌دلیل مشکلات قانونی توانایی فروش خود دارو را ندارد. پس جز دارو هر محصول دیگری که می‌توانید از داروخانه تهیه کنید را می‌توانید از داروخانه‌های آنلاین نیز تهیه کنید. اما برای اعتماد به همین محصولات نیز شاخصه‌هایی لازم است. وب‌سایت‌هایی که به خود داروخانه آنلاین می‌گویند، باید جوازهای لازم را پیش‌از شروع فعالیت خود کسب کرده باشند.

از آن‌جایی که فروش لوازم بهداشتی و محصولات جنسی توسط هر کسی ممکن نیست، داروخانه‌های آنلاین باید مجموعه‌ای از مجوز‌های مختلف را اخذ کنند تا در نهایت بتوانند این محصولات را در بستر اینترنت به‌فروش برسانند. بهترین داروخانه های آنلاین از بین مواردی هستند که تمامی جوازهای لازم را کسب کرده‌اند.

بررسی بهترین داروخانه‌ها در ایران

بهترین داروخانه های آنلاین را قصد داریم در ادامه مقاله بررسی کنیم. اما در نظر داشته باشید که معرفی ما تنها یک معرفی تک‌بعدی نخواهد بود. مواردی که به شما معرفی می‌کنیم به‌ترتیب کیفیت لیست شده‌اند. هر قدر که در لیست ما پایین‌تر می‌روید از کیفیت خدمات داروخانه‌های آنلاین کاسته خواهد شد.

این نکته را نیز باید در نظر بگیرید که در لیست ما تمامی داروخانه‌هایی حضور دارند که دارای مجوزهای لازم هستند و به‌صورت قانونی فعالیت خود را ادامه می‌دهند. پس همراه ما باشید تا بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم.

زیوش: زیستن به‌نامی دیگر

به‌جرات می‌توانیم زیوش را کاملترین داروخانه اینترنتی در ایران بدانیم. مجموعه کاملی از تمامی محصولاتی که نیاز دارید، به‌همراه یک نسخه فیزیکی از داروخانه که در محدوده خیابان کارگر شمالی قرار دارد. این داروخانه در حقیقت ورژن آنلاین داروخانه دکتر علی سالاری تبار است که در سال 1398 تاسیس شد.

این داروخانه دارای محصولات مختلفی‌است و می‌توانیم بگوییم که بازه محصولات آن بسیار زیاد است. شاید اگر قرار باشد تمام محصولات آن را بررسی کنید به زمان نسبتا زیادی نیاز داشته باشید. این داروخانه مدرن انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، درمانی، محصولات جنسی و مکمل‌های درمانی، کمک درمانی و ورزشی را به‌فروش می‌رساند.

معرفی کامل بهترین داروخانه های آنلاین و بررسی نقاط ضعف و قوت هر کدام. - تصویر 2

دار‌وهوم: داروخانه دکتر بهزاد بهمنی

این داروخانه آنلاین در سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرد و به‌عنوان یک داروخانه آنلاین شهرت بسیار زیادی هم دارد. نسخه فیزیکی این داروخانه در تهران، زرگنده و خیابان دلیری قرار دارد که شما می‌توانید به خود داروخانه نیز مراجعه کنید.

داروهوم محصولات بسیار متعددی را به‌فروش می‌رساند و از این نظر واقعا داروخانه کاملی محسوب می‌شود. شما با خرید بیش از 400هزار تومان از داروهوم می‌توانید از ارسال رایگان این مجموعه بهره‌مند شوید. اگر هم در محدوده تهران هستید می‌توانید از شرایط ارسال فوری محصولات برای دریافت سریع‌تر سفارش خود بهره‌مند شوید.

داروخانه آنلاین: آنلاین در محدوده زعفرانیه!

این داروخانه نیز نسبتا تازه‌تاسیس محسوب می‌شود چون فعالیتش را در سال 1396 شروع کرد. شما می‌توانید هر زمان که خواستید در این داروخانه ثبت سفارش کنید اما پردازش سفارش‌های شما در ورژن آنلاین از ساعت 9 صبح تا 24 شب انجام خواهد شد. نسخه فیزیکی داروخانه آنلاین در محدوده زعفرانیه قرار دارد و دکتر شهبازی به‌عنوان دکتر داروساز بر آن نظارت می‌کند. داروخانه آنلاین دارای محصولات مختلفی بوده و در توانسته در طی این سال‌ها نام خود را به‌گوش مصرف‌کنندگان مختلف برساند.

داروخانه مثبت سبز: تضمین‌کننده اصالت کالا

این داروخانه آنلاین از سال 1395 تصمیم گرفت در فضای وب کارش را آغاز کند. موسس آن دکتر مریم حق‌نژاد است. این داروخانه به‌صورت فیزیکی در تهران حدوده رسالت مشغول به فعالیت است. ویژگی‌های مثبت زیادی در این داروخانه وجود دارد.

شما می‌توانید در داروخانه مثبت سبز از بین شیوه‌های متعدد ارسال شیوه‌ای که بیشتر با شرایط شما تطابق دارد را انتخاب کنید. در این داروخانه آنلاین تضمین اصالت کالا وجود دارد. برای تهیه محصولات مختلف امکان مشاوره آنلاین برای شما قرار داده شده و پشتیبانی به‌صورت چتی نیز در خدمت شماست تا درصورت نیاز از آن کمک بگیرید.

داروکده: قدیمی‌ترین داروخانه آنلاین!

در لیست‌مان ما داروخانه‌های زیادی را به شما معرفی کردیم. اکثر این داروخانه‌های آنلاین تازه‌تاسیس هستند و در نیمه‌هایی دهه 90 تاسیس شده‌اند. اما داروکده در سال 1388 تاسیس شد و قدیمی‌ترین داروخانه این لیست محسوب می‌شود.

داروخانه مرکزی جمالزاده در محدوده خیابان جمالزاده نیز نسخه فیزیکی این داروخانه است که شهروندان تهرانی می‌توانند خیلی راحت به آن مراجعه کنند. این داروخانه خلاف موارد قبلی که به شما معرفی کردیم مشاوره آنلاین ندارد. اما شما می‌توانید اطلاعات کامل محصولاتی که در این وب‌سایت به‌فروش می‌رسد را خیلی خوب بررسی کنید و در نهایت به محصول مورد نظرتان دست پیدا کنید.

دارو دراگ: از اسم آن نترسید!

برای اولین‌بار که به این وب‌سایت مراجعه می‌کنید خیلی واضح شعار آن را مشاهده خواهید کرد که نوشته داروخانه آنلاین برای همه. داروخانه دکتر مسعودی نسخه حضوری دارو دراگ است و در محدوده خیابان ملاصدرا قرار دارد.

جالب است بدانید که خانواده دکتر مسعودی از دیرباز به چنین شغلی مشغول بوده‌اند و شما می‌توانید داستان این شغل خانوادگی را در بخش درباره ما وب‌سایت این داروخانه آنلاین مطالعه کنید. دارو دراگ دارای خدمات متنوع و محصولات مختلفی‌است که توانسته نیازهای یک کاربر واقعی را در دنیای اینترنتی پاسخ بدهد.

معرفی کامل بهترین داروخانه های آنلاین و بررسی نقاط ضعف و قوت هر کدام. - تصویر 3

دارو بیار: داروخانه آنلاینی با مشاوره تخصصی

داروخانه دکتر رضا شکری در شهر قدس تصمیم گرفت که نسخه مجازی خود را داشته باشد و به‌همین دلیل دارو بیار متولد شد. این داروخانه دارای تضمین محصول است و خدمات بسیار خوبی را به شما ارائه می‌دهد. از این جهت می‌توانیم آن را جزء بهترین داروخانه های آنلاین در ایران بدانیم.

یک نکته خیلی جالب درباره این داروخانه وجود دارد که شما باید آن را بدانید. مشاوره‌هایی که توسط این داروخانه به شما داده می‌شود مشاوره‌های تخصصی هستند و در نسخه آنلاین نیز شما قابلیت استفاده از آن‌ها را دارید. این باعث می‌شود که خیلی راحت بتوانید پیش‌از خرید محصولات مختلف درباره آن‌ها از داروخانه اطلاعات بگیرید.

فارما کالا: داروخانه دکتر عالی‌نژاد

این داروخانه آنلاین در سال 1398 تاسیس شد و نسخه حضوری آن در منطقه خیابان سهروردی شمالی تهران قرار دارد. فرما کالا نیز دارای محصولات گسترده و مختلفی است و شما می‌توانید بسته به نیاز خود از محصولات متنوع آن استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های خاص این داروخانه بخش‌های مختلفی‌است که به شما کمک می‌کند تا خیلی سریع‌تر به محصول مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. این بخش‌های مختلف به‌نوعی شبیه میان‌برهایی هستند که می‌توان سریع به محصولات یک دسته دست پیدا کرد. اگر به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید خیلی سریع متوجه چیزی که می‌گوییم خواهید شد.

معرفی کامل بهترین داروخانه های آنلاین و بررسی نقاط ضعف و قوت هر کدام. - تصویر 4

جمع‌بندی

بهترین داروخانه های آنلاین را در این مقاله به شما معرفی کردیم. بی‌نهایت ممنونیم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید. توجه داشته باشید که در انتخاب بهترین همواره باید نیازهای خود را در نظر بگیرید.

بدون دانستن چنین نیازهایی انتخاب‌های شما به‌شدت دشوار خواهد بود. امیدواریم از مطالبی که خدمت شما ارائه شد بیشترین استفاده را کرده باشید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها