روش جدید لینک سازی به نام "لینک درایو" معرفی شد

لینک ها مانند سیگنالی برای موتورهای جستجو هستند که نشان می دهند وب سایت شما منبع مورد اعتمادی برای کسب اطلاعات درباره یک موضوع خاص است.

روش جدید لینک سازی به نام "لینک درایو" معرفی شد

لینک سازی شامل ایجاد ارتباط با مالکان سایر وب سایت ها است تا بتوانید از طریق آن برای سایت خود بک لینک بگیرید. حالا نسل جدیدی به نام لینک درایو پدیدار شده که با اطمینان کامل رتبه بندی سایت خود را می توانید بهبود ببخشید.

"لینک درایو" چیست؟ تحولی جدید در افزایش رتبه وب سایت ها

"لینک درایو" شیوه تازه لینک سازی است که طی آن تمامی لینک های شما (چه لینک های قدیمی و چه لینک های جدید) در یک درایو قرار می گیرند. این کار باعث می شود که یک مجموعه غیرمنسجم و پراکنده از لینک هایی که گوگل آنها را نامرتبط، غیر طبیعی و کم کیفیت می داند در درون یک درایو به صورت کاملا طبیعی قرار گیرند و ربات های موتور جستجو را مجبور به چرخش دائمی ایندکسینگ لینک ها کند.

مبدع این روش مهندس حامد مهدی زاده بنیانگذار آژانس دیجیتال مارکتینگ وب آنجل است. برای توضیحات تکمیلی تر این روش به صفحه خرید بک لینک در وب سایت این شرکت مراجعه نمایید. آمار موفقیت های این شرکت در افزایش رتبه وب سایت ها در موتورهای جستجو حاکی از عملی بودن این ایده نوین دارد که تحولی عظیم در رتبه بندی سئو به وجود آورده است.

3 دلیل برای استفاده از لینک درایو در سال 2024

سه دلیل اصلی برای استفاده از لینک درایو در سال 2024 عبارت است از:

  1. منجر به بهبود رتبه در موتورهای جستجو می شود: لینک درایو از دیگر عوامل کلیدی در رتبه بندی وب سایت ها در موتورهای جستجو است. هر قدر بک لینک های با کیفیت تری در یک درایو داشته باشید احتمال بیشتری دارد که در رتبه های بالای نتایج جستجو را کسب نمایید.
  2. افزایش ترافیک ارجاعی: لینک درایو می تواند کاربران جدید را به سایت شما بیاورد و ترافیک ارجاعی شما را افزایش دهد. ترافیک ارجاعی ترافیکی است که از منابغی غیر از موتورهای جستجو می آید.
  3. عدم پنالتی و افت رتبه: وب آنجل صراحتا گفته است در این روش هیچگونه افت رتبه و جریمه ای را از طرف موتورهای جستجو نخواهید داشت و نتایج ان پابرجا و دائمی خواهد بود.

افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو با این روش دائمی و در کمترین زمان بدون نگرانی از پنالتی و از دست رفتن رتبه وب سایت خواهد بود. روش لینک درایو افزایش بیش از دو برابری بازدید از وب سایت شما را در مدت زمان کوتاه در پی خواهد داشت. برای بررسی و دیدن نمونه های موجود به وب آنجل مراجعه نمایید.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد