وزیر کار: اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری در همین دولت انجام می شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: همه تلاش دولت این است که قانون را به احسن وجه اجرا کند. در حوزه بازنشستگان کشوری چون منابع‌اش از حدود آن یک درصد بود، همکاران ما در تلاش و پیگیری هستند که کار اجرای آن در همین دولت انجام شود‌.

وزیر کار: اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری در همین دولت انجام می شود

صولت مرتضوی  گفت: در حوزه بازنشستگان کشوری چون منابع‌ همسان‌سازی از حدود آن یک درصد بود، همکاران ما در تلاش و پیگیری هستند که کار اجرای آن در همین دولت انجام شود‌. در حوزه بازنشستگان تامین اجتماعی تلاش می‌کنیم به یک شکلی تامین منابع کنیم و بعد از تامین منابع از سوی دولت این کار را انجام دهیم. زمان اجرای آن بستگی به منابع موجود دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان با توجه به این‌که ۳ ماه هم از سال گذشته و چیزی هم به روی کار آمدن دولت بعدی نمانده است، گفت: همه تلاش دولت این است که قانون را به احسن وجه اجرا کند. در حوزه بازنشستگان کشوری چون منابع‌اش از حدود آن یک درصد بود، همکاران ما در تلاش و پیگیری هستند که کار اجرای آن در همین دولت انجام شود‌.

وی ادامه داد: در حوزه بازنشستگان تامین اجتماعی تلاش می‌کنیم به یک شکلی تامین منابع کنیم و بعد از تامین منابع از سوی دولت این کار را انجام دهیم. زمان اجرای آن بستگی به منابع موجود دارد. مستحضرید قانون گذار بدهی و مطالبات را به قدری مشخص کرده است که تحقق پیدا کند.

مرتضوی ادامه داد: در عین حال ما ملزم به کمک به بازنشستگان هستیم و در این خصوص توجه ویژه‌ای صورت گرفته است . در بحث بیمه تکمیلی کار بزرگی هم از حیث بیمه و خدمات و پرداخت در بخش بیمه صورت گرفته است. هنگام مراجعه به مراکز درمانی ما برای تامین اجتماعی همه خدمات صفر تا صد رایگان است و براساس تعرفه‌های حداقلی پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری بیمار نباید در کنار رنج بیماری رنج نداری را بکشد. وزیر محترم بهداشت گفتند حدود ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش بیمه های سازمان تامین اجتماعی هستند که می‌گوییم این عدد بیشتر است و نزدیک به  ۴۳ تا ۴۴ میلیون نفر جمعیت تحت پوشش بیمه‌های سازمان تامین اجتماعی هستند و در تلاش هستیم بیمه پایه درمانی را برای آحاد جامعه اجرایی کنیم.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • ناشناس
    0

    ببینیم و تعریف کنیم

    نظرات شما -
    • عجیبا غریبا
      1

      خدایا خداوندا یعنی ممکنه روزی حقوق یک مدیر عالی رتبه سی سال خدمت بازنشسته کشوری به حقوق یک آبدارچیه ۲۵ سال سابقه بازنشسته تامین اجتماعی برسد !!!!!!

  • ناشناس
    1

    آقای صولت پس منظور شما یعنی اینکه متناسب سازی بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی در این دولت انجام نخواهد شد وزیر کار کارگران فقط بدنبال کار دولتی ها و کشوری ها است کارگران ایرانی حذف خواهند شد و کارگران افغانی جایگزین ایرانی ها خواهند شد در دولت سیزدهم

    نظرات شما -
    • لیلا
      0

      به دولتی ها هم چیزی ندادند تفرقه بنداز و حکومت کن این شعارشونه

  • ناشناس
    1

    اول كنترل تورم بعد همسان سازي

  • ناشناس
    1

    آقای وزیر خیلی وقت نداری اگر دروغ نمی گی یه کاری بکن.

  • ناشناس
    0

    در دولت ١٣يا در دولت ١٤ كدام يك

  • ناشناس
    1

    آره انجام میشه این هم یکی از آن وعدهای بی سرانجام بود

  • ناشناس
    2

    حالا که دولت تون داره تموم میشه همسان سازی رو اجرا می کنید که دولت بعد رو بدبخت کنید

  • محمودکریمی
    2

    آقای مرتضوی همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی چی شد؟چراهنسان سازی تامین اجتماعی زودتراجرانشه؟مگه ماناتنی هستیم؟یاازکشوریهانیترسی؟لطفایک بام ودوهوانکن.حداقل این آخرعمروزا رتت یک یادگاری بگزار

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      نگاهی به حکم خود و یک بازنشسته کشوری بکن ببن چند تا همسان به شما خورده و به کشوری نخورده

  • علی
    0

    در راستای قانون اساسی( اصل عدم تبعیض) یکبار برای همیشه قانون بگذارند مبلغ بازنشستگی کلیه کارکنان (صندوق بازنشستگی کشوری /تامین اجتماعی /نیروهای مسلح و...) دولتی و شرکتی معادل آخرین حکم حقوق تعیین گردد تا این چند گانگی در دستگاههای دولتی برچیده شود.

  • ناشناس
    0

    اولا بازنشستگان تامین اجتماعی، دولت با برداشت بی رویه از صندوقهای بازنشستگی تامین اجتماعی وپس ندادن آن باعث این بحران‌ها برای بازنشستگان تامین اجتماعی شده اند ،دوما منتی بر بازنشستگان، دولت نگذارد،چرا که وابستگی بودجه ای مثل سایر صندوقهای به دولت ندارن تازه دولت از صندوق اینها میخورد وبرمیدارد،ودرنهایت به خاطر اینکه مسولین دولتی معمولا از صندوق بازنشستگی کشوری هستن در مورد آنها همسان سازی اجرا کرده اند که این تبعیض و دور از عدالتی است که شعارش میدهند

  • ناشناس
    0

    بس اینقدر به مردم‌دروغ نگید خدا‌ به‌راه راست هدایتتان کن

  • ناشناس
    0

    با این حرفا ملت را سر کار گذاشتن وقتی میخوان رای بیارن همشون میگن حقوق کا مندان و بازنشستگان را به نسبت تورم افزایش میدیم همین قدر که رای آوردن اصلا توجهی به گفتارشان ندارن افسوس افسوس
    از این بی عدالتی

  • ناشناس
    0

    ما دیگه از قول و وعده های دروغ خسته شدیم
    وقتی عمل نمی کنید قول ندید.بازنشستگان
    را سرکار نگذارید.فقط می گوییم یا خدا

  • فناوری
    0

    از زمان ادغام وزارت تعاون و بازنشستگان کشوری مسئولیتش را با وزارت کار ادغام شد وزیر کار ۱۰ شاهی نصف ریال به کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی کاری نکردند علی برکت الله

  • بنده خدا
    0

    بچه های مهد کودک دیگه دروغ نمیگن ولی مسوولین ما هنوز دروغ میگن کاش از بچه های مهد کودک یاد میگرفتن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها