قاچاق بنزین در برابر انبه پاکستانی!

پاکستان اعلام کرده در یک سال ۲.۸ میلیارد لیتر ‎سوخت از ایران به پاکستان و ۳۰ هزار تن انبه هم از آنجا به ایران قاچاق شده است.

قاچاق بنزین در برابر انبه پاکستانی!

دلیل زیاد شدن انبه در تهران این است که تهاتر ‎بنزین با ‎انبه در مرز پاکستان زیاد شده،چون واردات رسمی انبه به ایران در دو ماه اول امسال صفر بوده است!

پاکستان اعلام کرده در یک سال ۲.۸ میلیارد لیتر ‎سوخت از ایران به پاکستان و ۳۰ هزار تن انبه هم از آنجا به ایران قاچاق شده!

چرا در سال‌های گذشته شاهد چنین حجم وسیعی از قاچاق انبه به داخل ایران نبوده‌ایم؟ بعضی منابع می‌گویند که ماجرا به تهاتر سوخت با انبه و شیرخشک در نقاط مرزی ایران و پاکستان بر می‌گردد.

بعضی آمارهای داخلی پاکستان هم تا اندازه‌ای این موضوع را تایید می‌کند چرا که از طرفی می‌بینیم آژانس اطلاعات داخلی پاکستان می‌گوید سالانه ۲/۸۱میلیارد لیتر سوخت از ایران به پاکستان قاچاق می‌شود و ۹۹۵ پمپ‌ بنزین پاکستانی سوخت قاچاق‌شده ایران را می‌فروشند و از طرفی بنابر اطلاعات همین آژانس فقط سال گذشته بیشتر از ۳۰ هزار تن انبه از این کشور قاچاق شده است.

منبع: هفت صبح
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • چای دبش باغ ازگل
    0

    دزدی دزدیه فرقی ندارد

  • ناشناس
    0

    همه چیزو بخاطر امنیت دادیم تحریمها رو تحمل کردیم که حتی توی مرزها کامیونها براحتی میرن و میان یه سر سوزن نظارت نیست!!!!!!!!!!!!!!!!

  • آریا
    0

    به نظرشماتامامور مرزبانی رشوه نگیره قاچاق انجام میشه اصلانمیشه چون دست خالی کسی رونمیزارن نزدیک مرزبشه چه برسه باباربنزین
    ولی خیانت مامورین بابت پول گرفتن باعث قاچاق میشه

  • ناشناس
    0

    در حقیقت سگ رو میدیم و سگ توله میگیریم و اسمشو میزاریم تجارت

  • ناشناس
    0

    در کشور پاکستان و افغانستان و آذربایجان بنزین گران هست ولی خودرو ارزان میباشد. در کشور ایران برعکس هست.قیمت خودرو در کشور ما چندین برابر کشورهای همسایه به مردم می‌فروشند. و بالطبع باید قیمت سوخت ارزان‌تر از کشورهای همسایه بفروش برسد.در کشور افغانستان خودروی لکسوس و پرادو خیلی ارزان‌ هست ولی در کشور ایران با قیمت نجومی بفروش می‌رسد.
    .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها