قیمت سکه های همستر کامبت لیست شد/ هر سکه همستر کامبت چند تومان شد؟

حساب رسمی جامعه همستر کامبت در توییتر، با انتشار توییت زیر از لیست شدن HMSTR در بازار پیش از عرضه صرافی «XTexchange» خبر داد. طبق داده‌های وب سایت کوین‌مارکت‌کپ، XTexchange یک صرافی سنگاپوری است که در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شده است.

قیمت سکه های همستر کامبت لیست شد/ هر سکه همستر کامبت چند تومان شد؟

نکته جالب این است که طبق توییت مذکور، قیمت هر توکن همستر ‌کامبت در بازار پیش از عرضه این صرافی به ۰.۶ دلار می‌رسد.

قیمت HMSTR در حال حاضر هم در نزدیکی همین محدوده در نوسان است. با این حال لیست شدن‌ همستر کامبت در بازار پیش از عرضه کوکوین دوباره به تعویق افتاده‌ و به ۲۸ ژوئن (۸ تیر) موکول شده‌ است.

حساب رسمی شبکه تون (TON) در اکس (توییتر سابق)، پیامی منتشر کرده و شوک بزرگی به طرفداران این بازی وارد کرده است تا آینده همستر کامبت، همچنان مبهم و نامشخص باقی بماند.

زنگ خطر برای کاربران همستر کامبت به صدا درآمد.

در حالی که کاربران بازی تلگرامی همستر کامبت از مرز 150 میلیون نفر عبور کرده است و طرفداران این بازی در انتظار لیست شدن همستر کامبت و فروش دارایی‌های خود هستند، حساب رسمی شبکه تون (TON) در شبکه اجتماعی اکس (توییتر سابق)، پیامی منتشر کرده و شوک بزرگی به طرفداران این بازی وارد کرده است تا آینده همستر کامبت، همچنان مبهم و نامشخص باقی بماند.

حساب رسمی بلاکچین تون، در این پیام گفت: تعداد کاربران این بازی در تلگرام، به ۱۵۰ میلیون نفر رسید، اما چه تعداد از این کاربران به بلاکچین تون مهاجرت خواهند کرد؟

با توجه به لحن این پیام، بسیاری از کارشناسان معتقدند این خبر می‌تواند زنگ خطری برای کاربران همستر کامبت باشد، زیرا اگر تعداد کاربران مورد نظر به بلاکچین تون وارد نشوند، ممکن است این شبکه از لیست شدن همستر کامبت در بلاکچین خود جلوگیری کند و آینده این ارز در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

این موضوع در حالی است که رقبای همستر کامبت مانند تپ سواپ، یس کوین و دات کوین تا کنون عملکرد خوبی از خود نشان دادند و بیش از هر زمان دیگری به لیست شدن در صرافی‌های ارز دیجیتال نزدیک هستند.

نوسانات HMSTR در بازار پیش از عرضه همچنان ادامه دارد و قیمت همستر کامبت در حال حاضر در یک صرافی به ۰.۳۸ دلار رسیده‌ است.

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه Gate.io به ۰.۴ دلار رسید.

نوسانات بازار پیش از عرضه به شدت زیاد است.

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه Gate.io به ۰.۴ دلار رسیده‌ است. این ارز متعلق به یک بازی تلگرامی به همین نام است که حدود ۱۶۰ میلیون کاربر دارد. البته به طور دقیق مشخص نشده است که چند درصد از این کاربران بازیکنان واقعی آن هستند.

قیمت همستر کامبت در بازارهای پیش از عرضه صرافی‌های مختلف با هم فرق دارد. توسعه‌دهندگان همستر ‌کامبت در تلاش هستند تا آن را در بازارهای پیش از عرضه صرافی‌های مختلف لیست کنند. برای مثال صرافی کوکوین بارها لیست شدن این ارز را در بازار پیش از عرضه خود به تعویق انداخت.

کوکوین حتی بعد از یک بار لیست کردن آن دوباره ارز مذکور را از پلتفرم خود حذف کرد. این پلتفرم قرار بود توکن HMSTR را دوباره فردا ۲۵ ژوئن (۵ تیر) در بازار پیش از عرضه خود لیست کند اما دوباره آن را به ۲۸ ژوئن (۸ تیر) به تعویق انداخته است.

در هر صورت تا زمانی که قیمت همستر کامبت در بازار اسپات مشخص نشود و توکن آن در این بازار لیست نگردد، نمی‌توان به نتیجه خاصی رسید. بازار پیش از عرضه ریسک به شدت زیادی دارد و همین مسئله باعث می‌شود سازوکار آن برای کشف قیمت خیلی موثر نباشد.

 

 

 

 

منبع: هفت ستاره
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 21
  • ناشناس
    60

    ملت دلشون خوشه ثروتمند شدن پولدار شدن با زحمت میسره و تو همه جای دنیا آدمای پولدار با سالها تلاش کردن تونستند که پولدار بشن ... نه با انگشت زدن به یک سنجاب

    نظرات شما -
    • ناشناس
      33

      این بازی سرکاری است

    • ناشناس
      12

      والله تو ایران ما هر چی پولدار دیدیم از راه زد و بند و دلالی و احتکار و ..... به پول رسیدن نه از راه زحمت کشی و کار !!!!!

    • ناشناس
      8

      برو ببین چند درصد از ثروتمندان با کارکردن ثروتمند شدند.
      در ایران راه ثروتمند شدن داشتن رانت و دلالی است

    • ناشناس
      3

      تو که از سرمایه داری دنیا و دنیای سرمایه دارها سر درنمیاری بهتره سکوت کنی
      این که یه شرکتی یا شخصی یه همچین چیزی راه میندازه برای پولدار کردن مردم نیست برای پولدارشدن خودشه
      مثلا از یه رمز ارز 30درصدشو بین مردم پخش میکنه تا قیمت واقعی (با استفاده از اعتماد مردم) پیدا کنه بعد که بین مردم رواج پیدا کردو قیمت هم بالا کشید اون 70درصدی که دست خودش هستو میده تو بازار و یه ثروت هنگفت به جیب میزنه
      فکر میکنی ایلان ماسک تا حالا چند بار اینکارو کرده؟

  • AnqaGroup@
    7

    🤔

  • مهرداددانش
    5

    بازحمت کسی به جایی نمیرس

  • علی
    9

    توایران میشه بازحمت پولدارشد..اگراینطوره که تمام مسافرکشاوکارگرای معدن وکارگرای کارخانجات همه بایدپولدارباشن..تواین مملکت ۴ دهه است که جزبارانت وپارتی وانحصار وسوء استفاده ازپست ومقام درجهت پرکردن جیب حضرات...واقعیت دیگه ای سراغ نداریم..شما انگار توایران زندگی نمیکنی برادر

  • امین کوچکیان
    9

    کل عرضه توکن های همستر ۱۰ میلیارده که باید بین کاربران واقعی براساس موجودی سکه و پروفیت تقسیم بشه،حالا اگه تعداد کربران واقعی رو صدمیلیون در نظر بگیریم به همه کاربران بین ۱ تا ۳۰۰ توکن تعلق میگیره حالا اگه قیمت هر توکن معادل ۱دلار درنظر بگیریم تقریبا به کاربران فعال ۳۰۰دلار میرسه که میشه چیزی حدود ۱۸ میلیون پس دریافتی کاربران چیزی بین ۶۰ هزار تومن تا ۱۸ میلیون تومانه
    پس باید گفت رییییییییدم به این شانس

  • Ali has any حسنی
    2

    نه

  • اشرف غنی
    1

    سنجاب با موش بزرگ فرق دارد.زحمتکش (کارگر, رفتگر) پولدار نمی‌شوند اخوی

  • ر
    3

    من که چهل سال دارم کارگری میکنم ونون شب هم ندارم

  • سید رضا
    2

    سلام اگر دید یک روزی بازی همستر از طرف خود کمپانی لغو شد مطمئن باشید مسوول این کمپانی بک ایرانی هست ... باید واقعبت را گفت ...

  • ناشناس
    4

    ما که تو دنیای واقعی این همه سکه گیرمون نمیاد خدارو شکر که تو این همستر کامبت نصیب مون شد واقعا خیلی خوبه خدارو شکرخدا پدر همستر کامبت رو بیامرزه

  • salman8
    2

    اول از اینکه اونی که این بازی رو نمیکنه وچیزی درموردش نمیدونه چرابایدنظربده بعدشم خیلی هادرموردنات کویین هم همین حرف هارو میزدن اونی که زرنگ بود گرفت اون که براش فقط حرف مردم مهم بودهیچی گیرش نیومداین یه شانسه به همه داده میشه قرارنیست نصیب همه بشه بعضی طوری میگن باانگشت زدن مگه ادم پولدارمیشه من میگم اره تویی که نمیخوایی پس حرفش رو نزن هرچنداونی که این حرف رو میزنه باورکنیداولین نفرمیره سراغ این داستان هامگه میخوای سرمایه گذاری کنی این همه وقتت روتو این مملکت به مفت گذاشتی حالا میخوای 5دقیقه فکرکن وقتت رو اینجا گذاشتی چیزی مگه ازدست میدی ولی این شانس روبه خودت میدی که امکان داره به پول برسی خودتون میدونین

  • Pouya
    2

    قبلا نات کوین هم همینجوری بود هرکی جمع کرد پولداار شد پس الکی زر نزنین الکیه

  • ناشناس
    4

    سلام

  • ناشناس
    0

    اونقدر رو سنجاب پنجه بزنید تا انگشتتون تاول بزنه.

  • ناشناس
    2

    عع

  • مجسم ممکان
    0

    این بازی خیلی دوست داریم اما نمی‌دونیم چی می شه

  • ناشناس
    0

    سرکاری است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها