آذری جهرمی: بگویید در طرح وان دولت جلیلی قیمت بنزین چقدر خواهد شد؟

وزیر ارتباطات دولت روحانی و از حامیان مسعود پزشکیان در کانال تلگرامی خود مطلبی منتشر کرد.

آذری جهرمی: بگویید در طرح وان دولت جلیلی قیمت بنزین چقدر خواهد شد؟

محمد جواد آذری جهرمی در این مطلب نوشت: پزشکیان با رفع تحریم و حذف ۳۳درصد هزینه مازاد معاملات بخاطر اثرات تحریم (معادل ده‌ها میلیارد دلار در سال) که به جیب کاسبان تحریم می‌رود و بازپرداخت آن به ملت، کسری بودجه را جبران می‌کند نه با افزایش قیمت بنزین مثل طرح وان دولت رقیب.

اگر به دروغ و با پخش سخنانی تقطیع شده گفتند پزشکیان دنبال افزایش قیمت بنزین است، دو سوال از آن‌ها بپرسید: در طرح وان دولت جلیلی قیمت بنزین چقدر خواهد شد؟ دوم اینکه هزینه تحریم چقدر است و چرا نگذاشتید تحریم‌ها خاتمه یابد؟

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    1

    جلیلی یعنی تحریم بیشتر و در جا زدن در اوضاع فعلی

  • ناشناس
    0

    اگر تحریم خاتمه یابد دیگر سخنی ندارند گیر بدهند

  • شیلا
    0

    جلیلی مرد سیاست نیست همون تاریخ پیامبر رو باید درس بده اون چه میدونه از سیاست خارجی اخه

  • reza amir
    4

    به تو ربطی نداره

  • علی
    2

    نه به گرانی
    نه به قطعی برق
    نه به کسری بودجه بی پایان
    نه به سو استفاده از بورس
    نه به دزدی دولت از جیب مردم
    نه به اصلاحات قیمتها
    نه به روحانی

  • اشنا
    0

    اقای اذری فرق جلیلی و پزشکیان چیست. با معذرت هیچکدام از نظر مصادیقی مانند بنزین فرقی ندارند. مطمئن باش. ولی تفاوت اونجاست که جلیلی میخواد بدون علم روز دنیا بسازیم و پیشرفت کنیم چون مرتب از سرمایه های داخلی میگه. ما باید نمونه بیاوریم میشد بدون مشارکت کره ای ها پراید ساخت. میشد بدون مشارکت روسها موشک ساخت مسلما نه. رنو و پژو را فرانسوی ها با اومدنشون ساختیم و تا اندازه ای داخلی کردیم. ترکیه بیشترین بهره برداری را از سرمایه های ما کرد. و نیز از امریکا و اروپاییها که امکان نداره اسراییل بخواد نظری به خاک ترکیه داشته باشه و تنها ترکیه هست که میتواند با اسراییل بجنگه و برنده شود. پایداری ها نمیخوان قبول کنند که میشه با دنیا تعامل داشت و قوی بود. خداوند سرمایه های مادی و علمی و معدنی را در کره زمین بصورتی پخش کرده که باید همزیستی داشت در عین خودباوری و استقلال. نگذاریم مثل مائو درها بسته شود که شی جی پینگ بیاید و شرکتهای امریکایی را بیاورد و از اونها استفاده ابزاری و علمی کند که ترامپ التماس شرکتهای امریکایی کند که به چین نروند با کم کردن مالیات .راه مشخصه ولی لجبازی جلیلیها ادامه دار. لطفا این ها را بگویید تا مردم بهتر بدانند.ممنون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها