کیمیا صنعت، بهترین تولید کننده تجهیزات ترافیکی در ایران

در حال حاضر بهترین تولید کننده تجهیزات ترافیکی در کشور ایران، شرکت کیمیا صنعت اسپیتمان می باشد.

کیمیا صنعت، بهترین تولید کننده تجهیزات ترافیکی در ایران

این مجموعه با تولید انواع تابلو و تجهیزات ترافیکی سهم بسزایی در بالا رفتن امنیت جاده ای کشور داشته است. با توجه به بالا رفتن نرخ تصادفات به دلیل عدم توجه رانندگان، وزارت راه و راهنمایی و رانندگی با استفاده از تولیدات ترافیکی تلاش کرده اند، سطح آسیب های رانندگی را کاهش دهند.

تجهیزات ترافیکی ابزاری هستند که باعث حمل و نقل ایمن در جاده ها می شوند. این ابزار مطابق با برخی قوانین عمل می کنند و تمام رانندگان موظف هستند که به دستورات آنها عمل کنند. در صورت بی دقتی به دستور هر یک از این تجهیزات جریمه های سنگینی برای فرد مورد نظر محاسبه می شود.

اهمیت تجهیزات ترافیکی از زمان ساخت اتومبیل ها به قدری افزایش پیدا کرد که برخی مجموعه ها فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه تولید آنها شروع کردند. کیمیا صنعت نیز جز اولین تولید کنندگان می باشد.

معرفی بهترین تولیدکننده تجهیزات ترافیکی جاده ای و شهری

کیمیا صنعت اسپیتمان به عنوان بهترین تولیدکننده تجهیزات ترافیکی در کشور ایران شناخته می شود که فعالیت خود را از سال 1388 با هدف گسترش صنعت ترافیک استان در بخش خصوصی شروع کرد. این مجموعه با مشارکت بزرگان فعالیت خود را شروع کرده و با تکیه بر دانش تخصصی نیروی جوان و با استفاده از ماشین آلات و ابزار حرفه ای توانست به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تابلوها و تجهیزات ترافیکی نام خود را سر زبان ها بیندازد.

کیمیا صنعت سابقه ای درخشان در زمینه همکاری با ارگان های دولتی دارد و حتی به عنوان مشاور پروژه های ترافیکی نیز شناخته می شود. در واقع متخصصین این مجموعه آماده ارائه مشاوره به صورت حرفه ای با پیمانکاران هستند. شما می توانید در خصوص تولید محصولات ترافیکی روی تجربه و مهارت کیمیا صنعت حساب باز کنید و با خیال راحت محصولات مورد نیاز خود را به آن سفارش دهید و نگرانی بابت کیفیت و دوام محصولات نداشته باشید.

مجموعه کیمیا صنعت در شهر مشهد فعالیت می کند. کارخانه این مجموعه در شهرک صنعتی توس و دفتر مرکزی آن در خیابان جلال آل احمد قرار دارد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه با کارشناسان آن تماس بگیرید.

محصولات، بهترین تولید کننده تجهیزات ترافیکی چه هستند؟

کیمیا صنعت در زمینه تولید انواع محصولات ترافیکی زیر فعالیت دارد.

تجهیزات ترافیکی شهری و جاده ای

  • تابلوهای اخباری
  • اخطاری
  • اطلاعاتی
  • انتظامی
  • انواع تابلوی محلی

این مجموعه همچنین انواع چراغ ترافیکی مخصوص را هم تولید می کند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • چراغ فلش راهنمایی
  • تابلو LED محدودیت سرعت
  • چراغ راهنمای ال ای دی
  • چراغ راهنمایی 2 خانه
  • سیستم خورشیدی

پیمانکاران می توانند متناسب با نیاز پروژه های خود انواع این محصولات را با قیمت مناسب از این مجموعه تهیه کنند.

کیمیا صنعت همچنین اولین تولیدکننده پایه دیواری دوچرخه با نام بایک مانت در ایران است.

تجهیزات پارکینگی کیمیا صنعت

تجهیزات پارکینگی این تولیدکننده شامل انواع آینه محدب و سرعت گیر می شوند. آینه محدب فریم دار، آینه محدب استنلس استیل و آینه محدب شیشه ای از جمله تجهیزات پارکینگی این مجموعه هستند.

با تولید سرعت گیرهای با کیفیت این مجموعه هم امنیت خودروها در حین رفت و آمد در خیابان ها حفظ می شود و آنها به واسطه وجود این ابزار مجبور هستند که سرعت خود را به میزان قابل توجه ای پایین بیاورند که این جلوی بسیاری از خطرات و خسارات را می گیرد.

تجهیزات ترافیکی جاده ای و شهری - تصویر 3

بررسی ویژگی های تولیدات بهترین تولید کننده تجهیزات ترافیکی

از جمله مهمترین ویژگی های بهترین تولیدکننده تجهیزات ترافیکی می توان به این موارد اشاره کرد:

قیمت مناسب

مجموعه کیمیا صنعت سعی می کند که بهترین قیمت ها را برای محصولات خود لحاظ کند. قیمت محصولات این مجموعه بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله نوع، ویژگی، فناوری های به کار رفته در ساخت، متریال استفاده شده و ... تعیین می شود. این مجموعه همواره وضعیت مالی مشتری خود را در نظر می گیرد.

ماشین آلات و تجهیزات تولیدی روز دنیا

مجموعه کیمیا صنعت با تجهیزات و ماشین آلات تولیدی روز دنیا فعالیت می کند، به همین دلیل محصولات آن کاملاً متناسب با استانداردهای جهانی هستند و مقاومت و کیفیت لازم را دارند. این ماشین آلات سبب شده تا متناسب با نیاز کارفرما تولید صورت بگیرد.

طیف گسترده محصولات

مجموعه کیمیا صنعت طیف گسترده ای از انواع تجهیزات ترافیکی را تولید می کند، بنابراین در صورت تمایل به سفارش از این مجموعه دیگر نیازی به مراجعه به هیچ مجموعه دیگری نخواهید داشت.

تابلو های ترافیکی پر کاربرد - تصویر 2

اخذ نمایندگی فروش

شما می توانید به عنوان نمایندگی فروش مجموعه کیمیا صنعت در سراسر کشور مشغول به فعالیت شوید. این مجموعه برای تکمیل فروش سبد محصولی خود، اقدام به اخذ نمایندگی فروش در سراسر کشور کرده است. با این ویژگی پیمانکاران در هر نقطه ای از کشور هم که باشند، به راحتی به محصولات این مجموعه دسترسی خواهند داشت.

سابقه کاری بالا

یکی از ویژگی های برجسته مجموعه کیمیا صنعت وجود رزومه کاری پیشرفته و سابقه کاری زیاد در این زمینه است. در واقع این مجموعه با 15 سال سابقه کاری این امکان را دارد که کاملا متناسب با نیاز مشتریانش محصول دلخواه آنها را تولید کند.

فعالیت آنلاین

بسیاری از شرکت های تولیدکننده تجهیزات ترافیکی در کشور به صورت آنلاین فعالیتی ندارند، اما مجموعه کیمیا صنعت سعی کرده که با طراحی وب سایت برخی از نیازهای مشتریانش را خود برطرف کند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر و کافی درباره این مجموعه به دست آورید، کافیست که وارد وب سایت کیمیا صنعت شوید و بخش های مختلف وب سایت را ببینید. در این سایت راه های ارتباطی مختلف با کارشناسان در نظر گرفته شده تا افراد بتوانند به راحتی با آنها ارتباط بگیرند و دغدغه های خود بابت خرید محصولات را طرح نمایند.

چرا از بهترین تولید کننده تجهیزات ترافیکی خرید کنیم؟

با خرید از بهترین تولیدکننده تجهیزات ترافیکی دیگر بابت آسیب دیدگی یا خرابی های پی در پی تجهیزات در طی مدت استفاده نگران نخواهید بود. محصولات این مجموعه می توانند تا مدت ها دوام خود را حفظ کنند، بدون اینکه دچار کوچکترین مشکلی شوند. وجود کارشناسان حرفه ای، ماشین آلات بروز، مواد با کیفیت و استفاده از دانش تخصصی موجب شده تا اغلب افراد تمایل داشته باشند که از مجموعه کیمیا صنعت خدمات دریافت کنند.

مجموعه کیمیا صنعت تیم پشتیبانی حرفه ای و پاسخگو دارد، بنابراین برای اطلاع از قیمت ها و ویژگی های محصولات می توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند، همین مزیت ها باعث می شود تا با یک بررسی ساده متوجه شوید که کیمیا صنعت بهترین گزینه برای خرید تجهیزات ترافیکی است.

تجهیزات ترافیکی شهری و جاده ای - تصویر 4

بهترین تولید کننده تجهیزات ترافیکی شهری

بهترین تولید کننده تجهیزات ترافیکی حرفه ای سعی می کند که محصولات خود را کاملاً مطابق با نیاز مشتری تولید کند. این مجموعه در تلاش است تا تمام نیاز پیمانکاران را به محصولات ترافیکی از بین ببرد، به نحوی که آنها دیگر هیچ نیازی به مراجعه به مراکز دیگر نداشته باشند. کیمیا صنعت بهترین تولید کننده محصولات ترافیکی بوده که تولیداتش تنوع بالایی داشته و شما با آسودگی خیال می توانید انواع این تولیدات را خریداری نمایید.

 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد