بانک ملی ایران جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال 1403 کشور را دریافت کرد

مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به اینکه رویداد کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار که توسط انجمن مدیریت کسب و کار ایران به عنوان مرجع دانش مدیریت کسب و کار برگزار می گردد، از سطح بالایی برخوردار است، گفت: همین سطح بالا موجب شده اعتماد فعالان اقتصادی و کسب و کارها به آن جلب شود.

بانک ملی ایران جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال 1403 کشور را دریافت کرد

ابوالفضل نجارزاده با اشاره به اینکه برگزاری سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار رویدادی استثنایی در عرصه کسب و کارها و اقتصاد کشور است، بیان کرد: باید توجه داشت کسب و کارها ریه های اقتصاد یک جامعه هستند و به روز نگاه داشتن آن اهمیت زیادی دارد. اینجاست که اهمیت برگزاری کنفرانس هایی نظیر کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار دو چندان می شود. چنین رویدادی با این سطح از برگزاری و حضور بسیاری از اندیشمندان و فعالان تراز اول کشور در حوزه اقتصادی توانسته جایگاه خود را میان کسب و کارها پیدا کند و مجموعه های مختلف فعال در عرصه اقتصادی نسبت به آن با دیده اعتماد بنگرند.

وی اضافه کرد: این درست است که بهبود محیط کسب و کار موضوعی است که دولت ها باید آن را دنبال کنند اما نباید از یاد برد که چنین موضوعی تنها وظیفه دولت ها نیست و خود کسب و کارها نیز نباید نسبت به به روزرسانی خود بی توجه باشند. برگزاری چنین کنفرانس هایی در این زمینه می تواند بسیار موثر باشد. 

نجارزاده با بیان اینکه بانک ملی قدیمی ترین بانک ایران به حساب می آید، تصریح کرد: این بانک توانسته در طول این سال ها اعتماد مردم ایران را به خود جلب نماید. اعتمادی که برای مجموعه بانک ملی یک سرمایه و در واقع بزرگترین سرمایه آن به حساب می آید. 

مدیرعامل بانک ملی ایران ادامه داد: بانک ملی ایران کار خود را با هشت میلیون ریال سرمایه کار خود را آغاز کرد که این رقم در سال 1401 به 991 هزار میلیارد ریال رسید. در این مدت تعداد کارکنان بانک 27 نفر بود اما امروز این تعداد به بیش از 36 هزار نفر رسیده است که نشان می دهد بانک ملی ایران در طول این سال ها مسیر بزرگی را طی کرده است.

نجارزاده تصریح کرد: باید توجه داشت با چنین سابقه باز هم بانک ملی خود را بی نیاز از تبادل تجربه با دیگر کسب و کارها نمی بیند و از همین رو است که به شرکت در رویدادهایی نظیر کنفرانس بین المللی مدیریت کسب و کار ایران اهتمام می ورزد. 

کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار یک رویداد علمی و اقتصادی است که هر ساله توسط انجمن مدیریت کسب و کار ایران و دانشگاه ها و نهادهای همکار برگزار می شود. مهم ترین رسالت این رویداد تبادل داده میان فعالان کسب و کارهاست تا بتوانند از به روزترین روش ها برای پیشرفت و پیشبرد اهداف خود بهره برداری کنند. در سومین دوره از برگزاری این کنفرانس که امسال با حضور خیل کثیری از کارشناسان و اندیشمندان حوزه کسب و کار و فعالان کسب و کارهای اقتصادی برگزار شد، بانک ملی ایران توانست در این دوره موفق به دریافت جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور در صنعت بانکی شود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا
    0

    پول از مردم میگیرن ، سود میکنن و با هزار تا منت به مردم وام میدن و از همون وام سود بالا میگیرن، و از پول مردم هزاران وام بدون بهره برای خودشان برمیدارند،
    به شخصه یه کسب و کار کوچیک دارم و چندین ماه برای گرفتن وام رفتم و اومدم آخرش هم وام ندادند
    جالبه یکی از مسئولین بانک با پررویی تمام گفت کارت رو تعطیل کن چرا داری کار میکنی
    مسئول ها فقط یاد گرفتن جلوی کسب و کار جوانها سنگ بندازن، جوانهای این مملکت نیاز به امید و حمایت دارن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد