با ۱.۸ میلیارد تویوتا کمری آخرین مدل سوار شو

محبوب‌ترین سدان در امریکا برای سال ۲۰۲۵ آماده تر می‌شود. تویوتا کمری نیازی به تعریف و تمجید ندارد چرا که حدود بیش از یک دهه لقب محبوب‌ترین سدان در امریکا را یدک می‌کشد.

با ۱.۸ میلیارد تویوتا کمری آخرین مدل سوار شو

حتی خودرویی با محبوبیت کمری هم نیاز به بروزرسانی و تغییرات دارد که خدا را شکر کمری به این فرمول نه نگفته است. تویوتا کمری ۲۰۲۵ به همان خوبی هست که انتظارش می‌رفت حتی در بعضی موارد خیلی بهتر از قبل شده است. این نسخه شامل تغییراتی از جمله بازطراحی ظاهری، به شکل بسیار مدرن و امروزی شده است که انواع و اقسام تکنولوژی‌های روز مجهز است. همچنین هیبرید بودن این سدان کمک شایانی به عملکردش نموده است.

مشخصات فنی و پیشرانه

1

زیر کاپوت کمری، تویوتا نسل پنجم سیستم هیبرید خود را جای داده است. پیشرانه ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر خطی که با باتری کمکی ۲۲۵ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. البته این نیروی تولیدی مخصوص دو چرخ جلوی خودرو هست. در حالت چهار چرخ حداکثر نیروی تولیدی به بیشترین حد خود یعنی ۲۳۲ اسب بخار می‌رسد.

سیستم هیبرید جدید تویوتا به کمک نیروی الکتریکی خود گشتاوری (۲۲۳ نیوتن.متر) تولید می‌کند که کمری حتی در جاده‌های صاف و کفی هم همچنان قدرتمند است و در جاده به عنوان یک سدان سوار شما به مشکلی بر نمی‌خورید.

اگر چه کمری یک سدان اسپرت نیست اما استانداردهای آن را دارد به طوری که هماهنگی کاملی بین تمام اجزای تولید و انتقال قدرت آن وجود دارد. این مسئله زمانی نمود کامل پیدا می‌کند که شما به امید شتاب و سرعت بیشتر پدال گاز را تا انتها فشار می‌دهید یا به اصطلاح تخته گاز می‌روید و آن‌موقع هست که کمری به شما نه نمی‌گوید.

2

طراحی داخلی مبتنی بر راحتی و تجمل

3

مدل XSE کمری به صورت استاندارد با صندلی‌های چرم طبیعی، رودری‌های چرم و گرم کن صندلی عرضه می‌شود. اما شما با پرداخت ۴ هزار دلار بیشتر (معادل ۲۴۰ میلیون تومان) سرد کن صندلی و دو ال اسی دی ۱۲.۳ اینچی و بسیاری امکانات متنوع را دریافت می‌کنید.

4

منبع: روزگار خودرو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد