امداد خودرو در سنندج

حوزه فعالیت امداد خودرو پاژ در سنندج شامل خدمات تعمیر و حمل و نقل خودرو می باشد. دامنه فعالیت مراکز امداد خودرو در سطح تمامی راه های شهر سنندج ، بیجار و مریوان می باشد.

امداد خودرو در سنندج

تعمیر انواع خودروهای ترانزیت

یکی از شایع ترین حوادث هنگام رانندگی نقص فنی خودرو است. ممکن است خودروی شما در راه دچار نقص فنی شود، در این شرایط در صورت تماس با امداد خودرو سنندج، کارشناسان این واحد به محل اعزام شده و نقص فنی خودرو را بررسی و در صورت امکان تعمیر خواهند کرد.

زمانی ماشین شما در همان مکان تعمیر می شود که نقص فنی جزئی بوده و از نظر جغرافیایی امکان توقف خودرو در کنار جاده وجود دارد و خطر تصادف وجود ندارد. تعمیر در محل تنها شامل بزرگراه و جاده نمی شود، حتی ممکن است متوجه نقص فنی خودرو در پارکینگ منزل خود شوید.

حتی در چنین مواقعی می توانید با امداد خودرو پاژ در سنندج تماس بگیرید. در نظر داشته باشید که در صورت عدم امکان تعمیر خودرو در محل، تیم اعزامی خودرو شما را به تعمیرگاه خود یا هر تعمیرگاه دیگری که بخواهید منتقل می کند.

تعمیر انواع خودرو در تعمیرگاه

امداد خودرو در بیجار دارای تعمیرگاه های اختصاصی با کارشناسان مجرب در زمینه تعمیر انواع خودروهای ایرانی و خارجی می باشند. می توانید با خیالی آسوده تعمیر خودرو خود را به آنها بسپارید. همانطور که در مورد قبل گفته شد در صورت عدم امکان تعمیر خودرو توسط تعمیرکاران سیار خودرو با رضایت شما را به تعمیرگاه های تخصصی منتقل می کنند.

مشاوره تلفنی امداد خودرو سنندج

همانطور که گفته شد نقص فنی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که ممکن است برای خودرو پیش بیاید. اما در برخی موارد با دریافت مشاوره تلفنی از کارشناسان می توان این نواقص را برطرف کرد. در صورتی که تعمیر از طریق راهنمایی تلفنی امکان پذیر باشد و تماس گیرنده نیز قادر به انجام تعمیرات باشد، راهنمایی لازم برای تعمیر و رفع نقص ارائه می شود.

در این صورت نیازی به صرف زمان برای حضور کارشناسان در محل یا انتقال خودرو به تعمیرگاه نیست. بنابراین این سرویس بسیار مفید خواهد بود. البته بهتر است پس از رفع ایراد در اسرع وقت به اولین تعمیرگاه سر راه مراجعه کنید تا از سلامت خودرو توسط کارشناسان تعمیر خودرو مطمئن شوید تا دوباره دچار مشکل نشوید.

خدمات عمومی

حتما برای شما هم پیش آمده که در میانه راه متوجه شوید که بنزین کافی برای ادامه مسیر ندارید. یا لاستیک پنچر شده باشد. در چنین مواقعی اصلا نگران نباشید در صورت تماس با امداد خودرو پاژ در مریوان می توانید در کمترین زمان ممکن خدمات دریافت کنید.

معمولا نیروهای امداد خودرویی که در جاده هستند خیلی سریع به محل شما می رسند و کمک می کنند. اما از دیگر خدمات عمومی می توان به تعویض باتری و یا شارژ باتری و بازکردن درب ها در صورت بروز نقص فنی در قفل مرکزی خودرو اشاره کرد.

خدمات امدادی سریع در سراسر سنندج از جمله مریوان

در برخی موارد نقص فنی خودرو به دلیل استهلاک یا خرابی قطعه است که با تعویض قطعه به راحتی برطرف می شود. در چنین مواقعی بهتر است به جای بردن خودرو به تعمیرگاه از تعمیرگاه خودرو کمک بخواهید که زمان بر است و هزینه بیشتری نیز به همراه خواهد داشت.

تیم امداد و نجات ما در صورت امکان قطعه معیوب را در کمترین زمان ممکن تعویض خواهد کرد. اما در صورت عدم امکان تعویض قطعه در محل، خودرو را به تعمیرگاه می برند. معمولا کارشناسان تعمیر خودرو سیار قطعات قابل تعویض را در محل حمل می کنند تا در صورت نیاز بدون اتلاف وقت اقدام به تعویض قطعات کنند.

حمل و نقل خودرو

گاهی به دلیل تصادف یا نقص فنی مجبور می شویم خودرو را به تعمیرگاه ببریم. در چنین مواقعی برای جلوگیری از هزینه های اضافی بهتر است از خودرو دیگری کمک بگیرید. کارشناسان امداد خودرو در مریوان می توانند با حمل و نقل تخصصی خودرو، بارگیری خودرو را بر اساس اصول و استانداردها انجام دهند. کارشناسان ما برای حمل خودرو از هر دو روش حمل خودرو یعنی حمل با کامیون و حمل با یدک کش استفاده می کنند و کارشناسان شما را راهنمایی خواهند کرد که کدام روش مناسب تر خواهد بود.

حمل ماشین های صفر

یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو سنندج ، حمل و نقل خودرو صفر می باشد. برای حمل و نقل خودروی صفر خود به سراسر کردستان می توانید از نمایندگی های خودرو امداد خودرو پاژ خدمات دریافت کنید. برای حمل خودروهای صفر به دلیل اینکه خودرو به طور کامل بر روی باربری قرار می گیرد، حمل خودرو با کریر بهترین گزینه خواهد بود. البته این تنها یکی از مزایای متعدد حمل خودرو با باربری است.

البته خودروی شما نباید صفر باشد، برای حمل خودروهای خاص خود که در جاده های معمولی مجاز به تردد نیستند نیز می توانید از کریر استفاده کنید. حمل و نقل سریعتر و ایمن تر یکی از دلایلی است که باعث می شود افراد تمایل بیشتری به حمل خودروهای خود با باربری داشته باشند.

کمک سوئیچ

یکی دیگر از خدمات امداد خودرو پاژ مربوط به زمانی است که سوئیچ داخل خودرو می باشدو درها قفل هستند. اما زمانی که یک کودک داخل ماشین است، وضعیت نگران کننده می شود. در تماس با آمبولانس حتما تاکید کنید که یک کودک در ماشین است تا نجات سریعتر انجام شود و خونسردی خود را تا رسیدن کارشناسان ما حفظ کنید.

خدمات دوره ای امداد خودرو پاژ

یکی از خدمات کاربردی مراکز تعمیر امدا خودرو پاژ در بیجار، سرویس دوره ای خودرو می باشد. یعنی با گرفتن اشتراک از مراکز مجاز و پرداخت حق اشتراک می توانید در بازه های زمانی مشخص از خدمات سرویس خودرو بهره مند شوید. بازه زمانی بر اساس نوع خودرو و سال ساخت و وضعیت فعلی خودرو تعیین خواهد شد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد