جامع ترین موسسه حقوقی در ایران کدام است؟

یکی از مهمترین خلاءهای نظام آموزش کشور، آموزش کاربردی مسائل حقوقی پیرامون کسب و کار است. مؤسسه‌ی حقوقی دادبانان در راستای حل این مشکل، مبادرت به برگزاری دوره‌ی جامع حقوق کسب و کار نموده است.

جامع ترین موسسه حقوقی در ایران کدام است؟

حقوق را کاربردی باید یاد گرفت!

یکی از مهمترین خلاءهای نظام آموزش کشور، آموزش کاربردی مسائل حقوقی پیرامون کسب و کار است. مؤسسه‌ی حقوقی دادبانان در راستای حل این مشکل، مبادرت به برگزاری دوره‌ی جامع حقوق کسب و کار نموده است، دوره‌های کاملاً کاربردی و مبتنی بر تجربه‌های عملی که بر اساس سرفصل‌های کتاب «آنچه مشاور حقوقی باید بداند» تدریس می‌شود. همچنین در کنار دوره پرورش مشاور حقوقی، دوره مهارت‌های بنیادین وکالت، وکیل حرفه‌ای در دعاوی ملکی و سایر دوره‌های حقوقی-اقتصادی کاربردی به صورت متغیر و با توجه به نیازهای روز تعریف و برگزار می‌گردد.

ویژگی دوره های آموزشی :

  • معرفی دانش‌پذیران برتر به شرکت‎های متقاضی
  • اعطای گواهی پایان دوره به تمام دانش‌پذیران شرکت‌‌کننده
  • اهدای کتاب آنچه مشاور حقوقی باید بداند
  • دسترسی به فیلم ضبط شده جلسات و فایل‌های اساتید

لذت یادگیری مهارت های حقوقی با کتب حقوقی کاربردی!

دادبانان دانا واحد انتشاراتی مؤسسه‌ی حقوقی دادبانان می‌باشد که قصد دارد کتب ارزشمند کاربردی در حوزه‌ی حقوق کسب و کار را معرفی و ارائه نماید. همچنین دانش‌پذیران می‌توانند با پیش مطالعه‌ی کتب مرتبط با کارگاه‌ها، با آمادگی بیشتر در کارگاه‌های مؤسسه شرکت کنند که فهم و درک عملی و دقیق‌تری از مطالب داشته باشند .از مهم‌ترین کتاب‌های انتشارات دادبانان دانا می‌توان به کتب زیر اشاره کرد:

  • کتاب آنچه مشاور حقوقی باید بداند
  • کتاب ثبت شرکت ها در رویه عملی
  • کتاب چک (نکات کاربردی از صدور تا پرداخت)
  • کتاب حقوق ثبت املاک در نظام حقوقی ایران
  • کتاب تکالیف مالیاتی وکلای دادگستری
  • کتاب شرح جامع قانون حمایت از مالکیت صنعتی

کتاب آنچه مشاور حقوقی باید بداند. - تصویر 2

وکالت و مشاوره حقوقی تخصصی در کسب و کار!

یکی از مهمترین خدمات حقوقی، ارائه‌ی مشاوره حقوقی با هدف پیشگیری از بروز اختلافات است. از آن جایی که طرح دعوی در دادگاه مستلزم صرف هزینه‌ی بالا و از دست دادن زمان است، دریافت مشاوره حقوقی می‌تواند نقش مؤثری در موفقیت یک بنگاه اقتصادی داشته باشد. حتی پس از بروز اختلاف نیز، مشاوره حقوقی میتواند به حل اختلاف و حفظ حقوق اشخاص کمک نماید. تنظیم قرارداد و صورت‌ جلسات استاندارد نیز می‌تواند در پیشگیری از دعوی یا حل آن نقش به سزایی داشته باشد .

دپارتمان وکالت مؤسسه حقوقی دادبانان جهت ارتقاء سطح کیفی در ارائه خدمات از نخبان حقوقی کشور و وکلای دادگستری دارای تخصص در هر حوزه و پشتیبانی اساتید برتر حقوقی کشوردر خصوص طرح پرونده های حقوقی در مراجع قضایی استفاده می‌کند.

چطور بدون رسیدگی قضایی حل و فصل اختلاف کنیم؟

امروزه یکی از شیوه‌های مهم حل و فصل اختلاف، داوری است, همینطور به دلیل ساده‌تر بودن تشریفات رسیدگی داوری، آزادی طرفین اختلاف در انتخاب داور مورد اعتماد خود، کم هزینه تر بودن داوری، انتخاب داور دارای صلاحیت تخصصی در موضوع مورد اختلاف و سایر دلایل مشابه تمایل بیشتری به حل اختلافات از طریق داوری به وجود آمده است. به عبارت دیگر می توان گفت این روش حل اختلاف با طبع اختلافات و دعاوی حقوق کسب و کار هماهنگی بیشتری دارد. مؤسسه حقوقی دادبانان نیز در همین راستا، یکی از بخش‌های تخصصی اصلی خود را به داوری اختصاص داده است.

فرایند داوری در دپارتمان داوری دادبانان پس از درخواست متقاضی و بررسی اولیه موضوع و مستندات راجع به وجود شرط داوری میان طرفین، موضوع متناسب با مندرجات شرط داوری و قوانین و مقررات ذی‌ربط به داور و یا داوران متخصص حوزه مربوطه ارجاع خواهد شد. ترتیب دعوت به جلسه و تشکیل جلسه داوری تابع قرارداد طرفین و در صورت سکوت اصولاً توسط خود داوران تعیین می‌شود.

عارضه‌یابی و استانداردسازی فرایندهای حقوقی و مالی شرکت‌ها

شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی فعال در حوزه صنعت، خدمات یا بازرگانی با فرایندها و مسائل حقوقی مختلف و متنوعی مواجه هستند که آسیب در هر یک از این موارد، خسارات متعددی به شرکت وارد می‌‌کند؛ برخی از این مسائل عبارتند از: روابط حقوقی و مالی سهام‌داران شرکت، مسئولیت و تعهدات اعضا هیئت مدیره در شرکت، اعتبار اعمال حقوقی مدیران، تغییرات در ساختار سهام‌داری و اساسنامه شرکت، مسائل حقوقی روابط کار و بیمه تأمین اجتماعی، مالیات، قراردادهای شرکت از جمله تأمین و خرید یا فروش و ارائه خدمات، اسناد تعهدآور، ریسک‌های مرتبط با دارایی‌های مادی و معنوی شرکت، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های شرکت مانند آیین نامه معاملات و موارد دیگر که دارای ریسک‌های حقوقی فراوان است.

مؤسسه حقوقی دادبانان با سال‌ها فعالیت عملیاتی، آموزشی و پژوهشی در حوزه حقوق کسب و کار و با بهره‌بردن از وکلای مجرب و اساتید برتر کشور در زمینه‌های قراردادنویسی، اسناد تجاری، شرکت‌های تجاری، تجارت الکترونیکی، مالکیت فکری، حقوق تأمین اجتماعی، مالیات، حقوق کار و امور وکالت و داوری، برنامه جامعی برای عارضه‌یابی فرایندهای حقوقی شرکت‌ها ارائه می‌کند.

راه های ارتباطی با دادبانان

وب سایت:dadbanan.com

پیج اینستاگرام: dadbanan

کانال تلگرام: dadbanandanalawfirm

واحد آموزش و ثبت‌نام کارگاه‌ها : 22585550-021

شماره همراه و واتساپ : 09104502525

واحد انتشارات و سفارش کتاب : 22584900-021

شماره همراه و واتساپ : 09915050789

واحد مشاوره حقوقی و وکالت : 22580137-021

شماره همراه و واتساپ : ۲۵ ۲۵ ۴۵۰ – ۰۹۱۰

ایمیلDadbanandanalawfirm@gmail.com:

آدرس: خیابان دولت، بین دیباجی و یارمحمدی، نبش کوچه طالقانی (حافظ)، ساختمان بانک اقتصاد نوین، پلاک ۱، طبقه ۲، واحد ۳

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد