قیمت روز خودرو؛ نوسان بازار خودرو

قیمت خودرو امروز دوشنبه‌ 9 مهر 1403 اعلام شد. در دومین هفته پاییز تمامی عواملی موثر بر بازار خودرو دست به دست هم داده تا نوسان بر بازار حاکم شود و امروز نیز در بازار داخلی و مونتاژی همچنان این روند مشاهده می‌شود.

قیمت روز خودرو؛ نوسان بازار خودرو

قیمت خودرو امروز دوشنبه 9 مهر 1403 در دو بازار داخلی و مونتاژی متفاوت بود؛ طوری که بازار داخلی به استثنای تعدادی از محصولات با ریزش مواجه شده و بیشتر محصولات مونتاژی روند صعودی را تجربه کردند. همچنین تغییر جزئی نرخ دلار  و از سوی دیگر ایجاد تنش‌ها در منطقه خاورمیانه به عنوان عامل موثر دلیلی برای تغییر قیمت‌ها در بازار است.

قیمت خودرو‌های داخلی

پژو پارس TU5 از خودروهای پر سر‌و‌صدا و پرطرفدار ایران خودرو، از مرز 900 میلیون تومان عقب‌نشینی کرد و با ریزش 12 میلیون تومانی به قیمت 894 میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌شود.

تارا اتوماتیک V2 از دسته محصولات داخلی ایران خودرو با افت هشت میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ 880 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد. البته خودور مذکور درحال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

شاهین اتوماتیک G از محصولات رده‌ بالای شرکت سایپا با افت سه میلیون تومانی به قیمت 808 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کوییک اتوماتیک یکی از خودرو‌های اتومات بازار داخلی به شمار می‌رود که امروز 9 میلیون تومان گران شده و به بهای 547 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

خودرو داخلی 9 مهر1403-images-0

 

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در اغلب محصولات با افزایش روبه‌روست.

مکث کلوت اتوماتیک (تیپ 3) از محصولات مونتاژی که با رشد 40 میلیون تومانی در محدوده یک میلیارد و 830 میلیون تومان قرار گرفت.

رسپکت 2 از محصولات مونتاژی بهمن موتور از ابتدای معاملات امروز همانند سایر محصولات این شرکت با رشد 20 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 290 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

X33 کراس (اتوماتیک) از محصولات مدیران خودرو محسوب می‌شود که با رشد 33 میلیون تومانی در کانال یک میلیارد و 50 میلیون تومان قرار گرفته است.

هایما 7X از دسته محصولات مونتاژی که توسط ایران خودرو عرضه می‌شود امروز 28 میلیون تومان گران‌ترشده و به قیمت یک میلیارد و 833 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

خودرو خارجی9مهر (1)(1)

منبع: تجارت نیوز
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد