سازمان هواپیمایی کشوری:

پروازهای ایران به حالت عادی برگشت/ پرداخت هزینه بلیت‌ پروازهای باطل شده تا ١٧ مهر ماه

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام اینکه پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی برگشت، یادآور شد: مسافران می‌توانند برنامه پروازی خود را از شرکت هواپیمایی مربوط پیگیری و از انجام سفر قبل از عزیمت به فرودگاه اطمینان حاصل کنند.

پروازهای ایران به حالت عادی برگشت/ پرداخت هزینه بلیت‌ پروازهای باطل شده تا ١٧ مهر ماه

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پس از اطمینان از شرایط مساعد و ایمن پروازی و اتمام محدودیت پیش آمده، شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام عملیات پروازی از ساعت ۵ بامداد امروز، هستند.

وی افزود: همچنین مسافران، می‌توانند برنامه پروازی خود را از شرکت هواپیمایی مربوط پیگیری و از انجام سفر قبل از عزیمت به فرودگاه اطمینان حاصل کنند.

شرکت‌های هواپیمایی نیز، نسبت به استرداد کامل بهای بلیت پرواز‌های ابطال شده به مسافران اقدام خواهند کرد.

پرداخت هزینه بلیت‌ پروازهای باطل شده تا ١٧ مهر ماه

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: هزینه بلیت‌ پروازهای باطل شده در پی اجرای وعده صادق ٢، تا ١٧ مهر ماه به مسافران پرداخت می‌شود.

مقصود اسعدی سامانی درباره نحوه استرداد هزینه بلیت پروازهایی که پس از اجرای وعده صادق ٢ باطل و لغو شدند، اظهار داشت: وجه تمام این بلیت‌ها بدون کسر جریمه به مسافران پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: در این باره سازمان هواپیمایی بخشنامه‌ای به تمام شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ کرده و تمام شرکت‌ها موظف به پرداخت هزینه بلیت‌ پروازهای باطل شده تا ١٧ مهر ماه هستند و در این باره مسافران نگران نباشند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: این پروازهای باطل شده از صبح امروز دایر می‌شوند و مسافران می‌توانند از این پروازها مجددا استفاده کنند. مسافرانی که از این پرواز‌های باطل شده انصراف نداده‌اند در اولویت قرار دارند و بدون دریافت هزینه اضافه‌ای نسبت به بلیتی که خریداری کرده بودند باید اولین ظرفیت خالی برای آنها رزرو شود.

وی همچنین درباره استرداد وجه بلیت پروازهای چارتری تاکید کرد: همه مسافران همچنین خریداران بلیت‌های چارتری مشمول این قاعده و بخشنامه سازمان هواپیمایی می‌شوند و در این موارد استثنایی تفاوتی بین بلیت‌های پروازی قائل نمی‌شویم.  

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی افزود: در این موارد خاص شرکت‌های هواپیمایی نهایت همکاری را با مسافران و سازمان هواپیمایی کشوری دارند و تلاش این است که بدون هیچ مشکلی تمام دغدغه مسافران برای پروازهای باطل شده در این مدت، برطرف شود.

منبع: ایرنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    از دیروز تا اطلاع ثانوی این نوبت ما است که هر لحظه منتظر یک حادثه باید باشیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد