واکنش نماینده مجلس به سخنان پزشکیان؛ قیمت بنزین باید واقعی شود

یک نماینده مجلس گفت: نظر شخصی من بر این است که با ایده‌ای که دولت دارد باید قیمت واقعی شود و درآمد حاصل از آن به مردم داده شود تا قدرت خریدشان بالا برود و جلوگیری از قاچاق صورت گیرد.

واکنش نماینده مجلس به سخنان پزشکیان؛ قیمت بنزین باید واقعی شود

روح‌الله عباسپور اظهار داشت: صحبت‌های رئیس‌جمهور درباره واردات بنزین درست است. 

 

وی درباره کاهش سهمیه بنزین و این‌که مطرح می‌شود هنگامی که کیفیت خودروسازی در کشور پایین است و مصرف سوخت در خودرو‌ها بالا است آیا ضرورت ندارد در بخش‌های دیگر هم بازنگری شود، گفت: رییس جمهور یک حرف خیلی خوبی زده است، منطقی و عقلانی نیست لیتری ۴۰ هزار تومان بنزین به کشور بیاوریم، اما به مردم لیتری هزار و ۵۰۰ تومان داده شود. این پول خود مردم است. بعد به قول رئیس‌جمهور پول گندم‌کاران را نداشته باشیم، پول بازنشستگان را نداشته باشیم، حقوق متناسب با تورم ندهیم، این وضعیت خوبی نیست و به نفع مردم هم نیست.

وی تاکید کرد: نظر شخصی من بر این است که با ایده‌ای که دولت دارد باید قیمت واقعی شود و درآمد حاصل از آن به مردم داده شود تا قدرت خریدشان بالا برود و جلوگیری از قاچاق صورت گیرد.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    0

    از وقتی که بنزین لیتری زیر 100 تومان بود، همیشه این حرف های تکراری رو میزدن که بهونه ای باشه برای گران کردن.از اون زمان قاچاق بوده گران کردید.الان قاچاق درست شد؟ آدم مگه چندبار یک اشتباه رو تکرار میکنه.نمیدونم این مسعولین بی سواد و کتاب نخون چجوری اومدن مملکت رو اداره کنن. وقتی بنزین رو گرون کنید همواهش تورم میره بالا و دلار هم قطعا گران خواهد شد و دوباره برای خرید بنزین وارداتی باید با همان دلار گکران شده بخرید و وارد کنید.باز برمیگردید سر نقطه اول.همان آش و همان کاسه قبلی شد که.باز هم میشه عین همین وضعیت الان.الان هر چقدر که برای واردات بنزین خرج میکنید از جیب، همون فقط چند برابر میشه.

    نظرات شما -
    • رابی
      0

      کشوری که روزی چند میلیون لیتر گازوئیل و بنزین از آن به خارخ از کشور قاچاق بشود دیگر کشور نیست بلکه ترمینال است و هر کسی می تواند بدون مشکل وارد و خارج آن شود.نیروهای مرزبانی هم یا خودشان شریک همین قاچاقچی ها هستند یا بی خیال حفاظت از مرز شده اند.

  • ناشناس
    0

    کی درآمد حاصل از چیزی را به مردم دادید که این دفعه دومش باشه ؛ ملت با این تصمیمات آب دوغ خیاری بیچاره شدند بسه اول فکری برای تورم ۶۰۰ درصدی به قول آقای باهنر نماینده سابق مجلس بکنید بعد بقیه چیزها

  • مهدی
    0

    اول حقوق رو واقعی و به دلار پرداخت کن بعد صحبت از اصلاح قیمت بنزین بکن

  • ناشناس
    0

    ما مردم هم خواستار حقوق برابر با شما هستیم....

  • ناشناس
    0

    اگه مردید واقعیش کنید

  • رابی
    0

    وقتی حقوق و دستمزد و زندگی مردم ایران نیز مثل کشورهای نفت خیز اطراف واقعی کردید آنوقت قیمت بنزین را نیز واقعی کنید.

  • ناشناس
    0

    مرد نیستید که قیمت را آزاد نمیکنید

  • ناشناس
    0

    مثل قبلیا که گرون کردید وقدرت خریدمون بالا رفت !!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد