اختصاصی خبر فوری:

قشم‌ایر مسافران مشهد را شوکه کرد/ داستان تکراری بدقولی ایرلاین‌ها به مسافران

قشم ایر مسافران پرواز ساعت ۱۱ مشهد را سرکار گذاشت.

قشم‌ایر مسافران مشهد را شوکه کرد/ داستان تکراری بدقولی ایرلاین‌ها به مسافران

به گزارش خبرنگار خبر فوری هواپیمایی قشم ایر در اقدامی عجیب درست ۱ ساعت قبل از پرواز به مسافران مسیر تهران - مشهد پیامک داد که پرواز کنسل شده است.

گفتنی است این ایرلاین برای دلجویی از مسافران اعلام کرده است مبلغ بلیط ظرف مدت ۷۲ ساعت عودت خواهد شد.

البته قشم ایر هنوز درباره روش بازپرداخت مبالغ بلیطهای پرواز ساعت ۱۱ مشهد هیچ توضیحی نداده است.

به گزارش خبر فوری قیمت هر بلیط این پرواز حدود ۱۹۰ هزار تومان بوده است.

گفتنی است با این اقدام هواپیمایی قشم ایر مبالغ بلیطهای کل این پرواز به مدت ۳ روز در حساب بانکی ایرلاین بوده و مشخص نیست سودحاصل از رسوب این مبالغ متعلق به چه کسی است. ایرلاین یا مسافر!

از سوی دیگر اغلب این مسافران برای بازگشت خود بلیط تهیه کرده و قطعا برای اقامت نیز هزینه هایی پرداخت کرده اند که معلوم نیست خسارتهای مالی این بخش توسط چه کسی باید جبران شود.

از طرفی هیچ پرواز جایگزینی برای این مسافران در نظر گرفته نشده و هم اکنون مسافران پرواز ساعت ۱۱ مشهد بلاتکلیف در فرودگاه مهرآباد به دنبال پرواز جایگزین برای سفر خود هستند.

یکی از مسافران این پرواز به خبرنگار خبر فوری گفت: تنها ۳ صندلی خالی در پرواز ایرتور همان ساعت بود که ما توانستیم بلیط تهیه کنیم. اما خانواده های بیش از ۳ نفر باید در پروازهای جداگانه به مشهد بروند.

این مسافر در پایان گفت: قیمت بلیط قشم ایر ۱۸۹ هزار تومان بود اما قیمت ایرتور ۱۶۰ هزار تومان است وقتی ما پیگیری کردیم که این مابه التفاوت چگونه پرداخت خواهد شد؟ گفتند مشخص نیست....

41

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها