بزرگ‌ترین تاجر قلابی پوشاک دستگیر شد

تاجر قلابی که به نام معاملات پوشاک کلاهبرداری می کرد، دستگیر شد.

بزرگ‌ترین تاجر قلابی پوشاک دستگیر شد

به گزارش خبر فوری به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با عنوان سرمایه‌گذاری در واردات پوشاک و پرداخت سودهای کلان اقدام به اخذ پول از آنها کرده و متواری شده، موضوع به صورت وی‍ژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات گسترده رد پای این فرد که با اسم مستعار در یکی از روستاهای شمال کشور مخفی شده بود به دست آورده و طی یک عملیات کاملأ حرفه‌ای وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: تا کنون 40 نفر شاکی در این پرونده شناسایی شده و مجموع مبالغ کلاهبرداری شده توسط این متهم بالغ بر 12 میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه احتمال اینکه تعداد بیشتری در دام این کلاهبردار افتاده باشند وجود دارد از کسانی که به این شیوه در اصفهان و استان‌های دیگر کشور کلاهبرداری شده خواست تا به پلیس آگاهی استان مراجعه و اعلام شکایت کنند.

معصوم بیگی گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم که به تبلیغات‌های واهی و بدون پشتوانه عده‌ای نا آشنا در حوزه بازار اعتماد نکنند و در برابر وعده و وعیده‌هایی که به منظور پرداخت سود بیشتر داده می‌شود، هوشیار باشند تا این گونه اتفاقات برای آنها رخ ندهد.

17

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد