رییس تیم آنست هلال احمر پاسخ داد

چرا سگ های زنده یاب سرخورده می شوند؟

رئیس مرکز آموزش و نگهداری سگ‌های تجسس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر می گوید برخی سگ هایی که به عملیات امداد و نجات می روند دچار سرخودگی می شوند.

چرا سگ های زنده یاب سرخورده می شوند؟

به گزارش خبر فوری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، اسماعیل اسکندری - رئیس مرکز آموزش و نگهداری سگ‌های تجسس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره برگزاری دوره های آموزشی نقشه خوانی و جی پی اس و دوره بین المللی جست و نجات در استان کرمان، گفت: در حال حاضر 2 دوره آموزشی به صورت همزمان برای تیم‌های زنده یاب جمعیت هلال احمر در حال برگزاری است.

وی در ادامه افزود: تیم آنست هلال احمر دارای 73 قلاده سگ زنده یاب است که براساس آمایش سرزمینی به هر استان دو قلاده سگ واگذار شده است. همچنین براساس منطقه بندی در بین هر چند استان، یک استان معین انتخاب شده و سگ های کمکی در این استان نگه داری شده تا در صورت بروز در هر نقطه ای سگ های کمکی به محل حادثه اعزام شوند.

رئیس تیم آنست هلال احمر گفت: پس از اینکه سگ ها به عملیات ها می روند، در صورت موفق نبودن در یافتن فردی از زیر آوار یا بهمن، سگ دچار سرخوردگی می شود. برای اینکه حیوانات دچار سرخوردگی نشوند، آنها را برای ریکاوری به نقاط دیگر برده و با بازسازی حادثه و قرار دادن مصدوم زیر آوار، کاری می کنیم که سگ بتواند مصدوم را پیدا کرده و تشویق شود./میزان

221

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • Hesam
    0

    ای جانم مهربونای فرشته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها