رئیس پلیس فتا استان سمنان:

فروش و عرضه دارو در فضای مجازی ممنوع است

رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت: عرضه دارو خارج از چرخه سازمان پخش دارو ممنوع بوده و خرید اقلام دارویی و پزشکی می‌تواند به صورت مستقیم سلامت آنها را تهدید کند‌.

فروش و عرضه دارو در فضای مجازی ممنوع است

به گزارش خبر فوری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا‌، سرهنگ صادقی تصریح کرد‌: استفاده کاربران از فضای مجازی در حال حاضر به یک پایه و اساس در زندگی روزمره آنها تبدیل گردیده است‌. به جرات می‌توان گفت کمتر کسی وجود دارد که از این فضا بهره نگرفته و بخشی از مسائل و مشکلات زندگی خود را در این بستر جستجو ننماید.

وی افزود: یکی از مواردی که در فضای مجازی توسط کاربران جستجو می‌شود، داروهایی است که برای درمان بیماری و احیای سلامت مورد استفاده قرار می‌گیرد‌. اما در این بین‌، مجرمان سایبری همیشه و در همه حال هدف شوم خود را در این فضا دنبال نموده و از هر دریچه‌ای برای ضربه زدن و سرقت اطلاعات استفاده می‌نمایند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: عده ای از افراد جامعه به ویژه جوانان، به دنبال داروهای مورد نیاز خود در تبلیغات شبکه‌های ماهوارهای، فضای وب‌، به خصوص شبکه های اجتماعی هستند.

سرهنگ صادقی ‌گفت: کاربران فضای سایبر باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند که عرضه دارو در فضای مجازی ممنوع بوده و در صورت خرید از این داروخانه‌ها احتمال ارسال داروی تقلبی و یا تاریخ گذشته متصور می‌باشد ‌و می‌تواند‌ به صورت مستقیم سلامت جسمی و روحی استفاده کنندگان را تهدید نماید‌.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: همیشه داروهای مورد نیاز خود را همراه با ویزیت پزشک مجرب و دارای هویت واقعی معتبر از داروخانههای مجاز تهیه نمایید.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی به آگهی‌های ماهواره‌ای و اینترنتی مبنی بر فروش دارو با نازلترین قیمت و تاثیرات معجزه آسای آن، اطمینان ننمایید، افزود: به هیچ عنوان به تبلیغاتی که از طریق پیامک و یا شبکه‌های اجتماعی پیام رسان تحت هر عنوانی " قرص های لاغر کننده‌، چاق کننده‌، افزایش قد در مدت کوتاه و ... " برای شما ارسال می‌گردد اعتماد ننمایید.

‌وی گفت: تبلیغات داروهای تقلبی توسط مجرمان سایبری ممکن است به گونه‌ای باشد که کاربر پس از تایید خرید به درگاه بانکی جعلی (فیشینگ) هدایت شده تا اطلاعات بانکی خود را برای پرداخت وجه وارد نماید، پس کاملا هوش یارانه عمل نمایید و فریب تبلیغات دارو در این فضا را نخورید.

در خاتمه پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان سمنان از کاربران می‌خواهد در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک در فضای سایبر مراتب را با ارائه مستندات مربوطه از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش تماس با ما و یا باایمیل semnan_fata@police.ir به پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان سمنان گزارش نمایند.

35

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد