رئیس پلیس راهور تهران بزرگ:

سامانه هوشمند، موتورسیکلت‌های متخلف را جریمه می‌کند

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان موتورسیکلت‌های متخلف همانند دیگر وسائل نقلیه موتوری تحت رصد سامانه‌های هوشمند قرار دارند و در صورت ارتکاب تخلفات رانندگی جریمه می‌شوند.

سامانه هوشمند، موتورسیکلت‌های متخلف را جریمه می‌کند

سردار محمدحسین حمیدی اظهار داشت: وضعیت تردد موتورسیکلت‌ها در پایتخت دغدغه‌ چندین دهه‌ای مردم و مدیریت ترافیک است و بزرگترین چالش هم دست به دست شدن مداوم مالکیت این وسایل نقلیه است که هنوز ساماندهی نشده است.

وی با بیان اینکه قوانین مالکیت وسائل نقلیه یکسان است، افزود: به دلایل مختلف فرآیند تغییر مالکیت های مربوط به موتورسیکلت ها ثبت نشده و مالکیت آنها، هنگامی که از کارخانه خارج می شوند با یک برگ سند میان افراد مختلف دست به دست می شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: این مسئله نافی جریمه شدن این وسائل نقلیه نیست و هر زمان اقدام به خلافی کنند، بطور قطع ثبت می شود.

حمیدی به مدیریت ترافیکی موتورسیکلت ها نیز اشاره کرد و گفت: پلیس برابر قانون عمل می کند و نمی تواند فراتر از قانون حرکت کند.

به گفته وی اگر قانون بازدارنده نیست و ضعفی دارد، باید اصلاح شود که این مهم از طریق رسانه و با مطالبه گری افکار عمومی و پلیس امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راهور پایتخت توضیح داد: در سه سال اخیر، پلیس با همه ظرفیت و با هماهنگی مراجع قضایی از مجازات جایگزین برای موتورسیکلت سواران متخلف استفاده می کند تا با هزینه کمتر و کارایی بیشتر، سبب ساماندهی این وسایل نقلیه شود.

حمیدی گفت: تحول قابل ملاحظه ای در این زمینه ایجاد شده به طوری که شمار تخلفات موتورسیکلت ها کاهش یافته اما هنوز تا ایده آل فاصله داریم و باید برای آن برنامه ریزی کنیم.

منبع: ایرنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    حتی اگر قانون راهنمایی و رانندگی در مورد تخلفات عدیده راکبان موتور سیکلت ها بازدارنده باشد ولی عملاً قابلیت اجرایی ندارد زیرا بیش از ۹۰٪ پلاک انتظامی موتور سیکلت ها در کلان شهرها یا مخدوش است یا با دوده و طلق تاریک و قفل و زنجیر و ماسک و هر جسم دیگری استتار و مخفی شده است و قابلیت اعمال قانون و جریمه راکب موتور سیکلت به هیچ وجه وجود ندارد! پلیس راهور باید یک فکر اساسی و عاجل برای رفع این معضل اجتماعی که جان و مال انسانها و دیگر رانندگان وسایل نقلیه را به مخاطره می اندازد بکند! نقض قانون مکرر راکبین موتورسیکلت ها از دست پلیس راهور خارج شده است!

  • مهدی
    0

    اگر خطوط ویژه برای موتورسواران ایجاد شود قطعا از میزان تخلفات کاسته خواهد شد.در خيابان دماوند تا ميدان امام حسین شاهد چنين ساختاری هستيم ولی مسیر توسط رانندگان بسته می شود و موتور سوار مجبور به تخلف می شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد