در دنیای صنعتی امروز دستگاه تاریخ زن بسیار پرکاربرد و استفاده از آن اجتناب ناپذیر میباشد

هر شرکتی برای کار چاپ های زیبا و با کیفیت نیاز به دستگاه های جت پرینتر و تاریخ زن دارد، که در ادامه به معرفی و کاربرد های این دستگاه می پردازیم تا بتوانیم اطلاعاتی را در دسترس کاربران عزیز قرار دهیم.

در دنیای صنعتی امروز دستگاه تاریخ زن بسیار پرکاربرد و استفاده از آن اجتناب ناپذیر میباشد

از جمله این دستگاه ها ، تاریخ زن دستی ، تاریخ زن غلطکی و تاریخ زن اتوماتیک می باشد، سیستم عملکرد دستگاه های تاریخ زن یا همان جت پرینتر به صورت مکانیکی و حرارتی می باشند، این دستگاه های توانایی چاپ روی اکثر سطوح را دارند .

حال این سطوح نفوذ پذیر باشد یا نفوذ ناپذیر، که به عنوان مثال می توان به این چند مورد از سطوح اشاره کرد:‌

کاغذ، کارتن، پارچه، مقوا مانند جعبه های دارویی ، آرایشی و سطوح نفوذ ناپذیر مانند چاپ بر روی انواع پلاستیک، چاپ روی سلفون، چاپ روی فلز، چاپ روی شیشه

دستگاه تاریخ زن کاربرد فراوانی دارد.، و در صنعت ها بسیاری، مورد استفاده قرار می گیرند ، که از جمله ی موارد قابل استفاده می توان صنایع غذایی، آرایشی بهداشتی، دام و طیور و کارخانه های صنعتی را نام برد، که برای درج تاریخ انقضا و قیمت و موارد دیگر استفاده کرد.

در این موارد شما با توجه به نیازتون می توانید، بهترین گزینه را از میان تاریخ زن غلطکی و تاریخ زن دستی و سایر تاریخ زن ها انتخاب کنید.

دستگاه تاریخ زن دستی
سیستم چاپ این تاریخ زن حرارتی بوده، که از ریبون حرارتی در رنگ های مختلف جهت چاپ بروی کیسه های پلاستیکی، انواع پاکت، فویل آلومینیوم، لیبل، مقوا، چرم و… استفاده می گردد.

قیمت مناسب و کاربرد آسان این نوع تاریخ زن سبب استفاده بیش از حد تاریخ زن دستی و حرارتی در واحد های تولیدی با حجم پایین شده است.

سیستم کاری تاریخ زن حرارتی بدین شکل است، که حروف و اعداد در کلیشه مخصوص چیده شده و در زیر دستگاه نصب می گردد، ریبون نیز در جای خود نصب می گردد و از زیر شابلون حروف عبور مینماید و سپس بعد از گرم شدن دستگاه با هر بار کشیدن دسته دستگاه به سمت پایین، قیمت و تاریخ چیده شده در شابلون بر روی بسته بندی نقش می بندد.

این چاپ تلفیقی از فشار و حرارت و اثر ریبون بر روی بسته بندی میباشد،‌ لذا این نوع دستگاه تاریخ زن را دستگاه تاریخ زن حرارتی مکانیکی می گویند.

حروف این تاریخ زن برنجی بوده که عرض آن ۳ میلیمتر و قابلیت چاپ سه خط همزمان را دارا می باشد.

با فشار دادن اهرم دستگاه تاریخ زن میتوان تاریخ را به صورت دستی و قبل از قرار گرفتن محصول در پوشش محافظ بسته بندی استفاده نمود .

قابل ذکر است که از دستگاه های تاریخ زن با فونت های مختلف برای چاپ می توان بهره گرفت.

دستگاه تاریخ زن غلطکی
سرعت بالای دستگاه تاریخ زن غلطکی و کاربری آسان و هزینه پایین تعمیر و نگهداری آن ، با توجه به عملکرد سه گانه آن (فرمان دستی ، فرمان تایمری و پدالی جهت چاپ) باعث استقبال زیاد در واحد تولید شده است.

از تاریخ زن غلطکی نیمه اتوماتیک جهت چاپ تاریخ تولید ، تاریخ انقضا ، سری ساخت ، قیمت و وزن بر روی محصول استفاده می شود . که در انواع و قیمت های متفاوت بسته به نیاز مصرف کننده عرضه می گردد.

شایان ذکر است این دستگاه قابلیت چاپ بروی انواع فیلم های PVC/ OPP/ PE/ PT را دارد.

دستگاه تاریخ زن اتوماتیک
این دستگاه مجهز به جعبه حروف فارسی و انگلیسی و در صورت نیاز حروف روسی می باشد.

که مانند دستگاه تاریخ زن دستی توانایی چاپ بروی همه محصولات را دارا می باشد.

عرض حروف این تاریخ زن ۴ میلیمتر در سه سطر می باشد . که می توان در این دستگاه از ریبون های رنگی جهت چاپ استفاده نمود.

از چاپ دستگاه های تاریخ زن نیمه اتوماتیک، بروی کیسه های پلاستیکی، انواع پاکت، فویل آلومینیوم، لیبل، مقوا، چرم و… استفاده می گردد.

تاریخ زن (جت پرینتر) صنعتی یا اتوماتیک
در این نوع تاریخ زن که از ریبون یا جوهر جامد جهت چاپ استفاده می شود. تعداد خطوط در این دستگاه تاریخ زن اتوماتیک تا ۴ خط قابل افزایش می باشد.

که در دستگاه جت پرینتر ایماج تا ۸ خط قایل افزایش است.

از دستگاه های جت پرینتر اتوماتیک در صنایع بسته بندی و در دستگاه های دو توزین و چهار توزین ، ساشه ، سیل ظروف و دستگاه های اتوماتیک استفاده می شود.

سرعت عمل و دقت بالای دستگاه و قابلیت نصب بر روی دستگاه های فوق الذکر از مزایای این دستگاه می باشد.

از دستگاه های تاریخ زن حرارتی اتوماتیک (رگباری)، بروی کیسه های پلاستیکی، انواع پاکت، فویل آلومینیوم، لیبل، مقوا، چرم و فیلم های PVC/ OPP/ PE/ PT می توان استفاده نمود.

تکنولوژی پر کاربرد Continuous Ink Jet : این جت پرینترهای ریزنگار متداولترین و پر استفاده ترین دستگاههای بازار هستند، عمده ترین دلیل محبوبیت این جت پرینترها همه کاره بودن آنها و هزینه تمام شده پایین هر چاپ است.

3931

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    اینهمه فکر کردن دستگاه های تاریخ زن درست کردن ما مرغ هامون صبح به صبح تاریخ روز مینویسن رو تابلو خودش بطور اتوماتیک تخم مرغ تاریخ دار میده بیرون بعضی موقع ها جوهرش قاطی میشه علتش بامرغ بقلی داره غیبت خارشوهرشو میکنه پیش میاددیگه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد