ساخت درگاه پرداخت اینترنتی

ساخت درگاه پرداخت اینترنتی و راه اندازی درگاه پرداخت از طریق سیزپی در کمترین زمان انجام می شود.

ساخت درگاه پرداخت اینترنتی

با رشد کسب و کارهای آنلاین و فروشگاه های اینترنتی و افزایش سرعت استفاده از وب سایت ها و اپلیکیشن ها جهت فروش محصولات و خدمات و تغییر روش دریافت وجه کالا و خدمات از روش های سنتی مثل کارت به کارت به روش های آنلاین و با کمک درگاه های پرداخت اینترنتی، ضروری است در مورد درگاه پرداخت و نحوه دریافت درگاه پرداخت اینترنتی بیشتر بدانیم.

در این مطلب در مورد پرداخت اینترنتی و نحوه ایجاد درگاه پرداخت برای شما گفته خواهد شد.

سیستم های پرداخت اینترنتی به روش های مختلفی گفته می شود که افراد و شرکت هایی که به صورت آنلاین خرید و فروش انجام می دهند، در ازای کالاها و خدماتی که ارائه می دهند از مشتریان خود پول دریافت کنند این سیستم شامل درگاه پرداخت اینترنتی می باشد، زمانی که شما در وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود، محصولات یا خدماتی را به فروش می رسانید. مشتری برای تسویه حساب وارد صفحه پرداخت بانکی می شود و هزینه را پرداخت می کند. مبلغ از حساب مشتری کسر می شود و به حساب صاحب فروشگاه واریز می گردد.

برای دریافت درگاه پرداخت دو راه پیش روی شما است:

1. ارسال مستقیم درخواست درگاه پرداخت به شرکت هایی که درگاه پرداخت ارائه می دهند

2. ارسال درخواست به شرکت های پرداخت یاری

در هر دو مورد مطرح شده ثبت و ارسال درخواست به صورت آنلاین می باشد و نیازی به حضور فیزیکی شما نمی باشد. در ادامه شرایط و مراحل ایجاد درگاه پرداخت در هر دو مورد را به تفضیل شرح می دهیم.

مراحل ثبت درخواست درگاه پرداخت به صورت مستقیم:

این نوع از درگاه پرداخت به PSP ها معروف هستند که شامل 12 شرکت هستند. هر پرداخت اینترنتی که انجام می شود باید توسط درگاه یکی از این شرکت ها انجام شود، به عبارت دیگر گروه دوم یعنی همه شرکت های پرداخت یاری ( IPG ) که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد زیر مجموعه این شرکت ها می باشند. جهت درخواست درگاه پرداخت اینترنتی ابتدا باید در سایت اینماد ثبت نام کنید و اینماد وب سایت خود را دریافت کنید سپس فرم درخواست درگاه پرداخت اینترنتی را پر کرده و آن را به PSP مورد نظر خود ارسال می کنید، پس از آن درخواست شما بررسی می شود (این پروسه ممکن است 2 الی 3 هفته ای زمان بر باشد) و در صورت موافقت کد های API و مستندات برنامه نویسی مورد استفاده برای اتصال درگاه به وب سایت برای شما ارسال می شود و می توانید درگاه پرداخت اینترنتی را راه اندازی کنید.

در ادامه شرکت های PSP که شامل 12 شرکت می باشند، معرفی می شوند:

· آسان پرداخت پرشین

· شرکت الکترونیک کارت دماوند

· به پرداخت ملت

· پرداخت الکترونیک پاسارگاد

· پرداخت الکترونیک سامان

· پرداخت نوین آرین

· تجارت الکترونیک پارسیان

· پرداخت الکترونیک سداد

· سایان کارت

· فن اوا کارت

· کارت اعتباری ایران کیش

· پرداخت الکترونیک سپهر

ثبت درخواست از طریق شرکت های پرداخت یاری

راهکار بعدی، ثبت درخواست درگاه پرداخت از طریق سایت شرکت های پرداخت یاری است. بسیاری از کسب و کار های نوپا که در ابتدای شروع کارشان هستند ترجیح می دهند از پرداخت یار ها که بین بانک و پذیرنده به عنوان یک واسط عمل می کنند، درگاه پرداخت دریافت کنند. پیشنهاد ما به شما سیزپی است. اما چرا باید سیزپی را انتخاب کنیم؟

سیزپی با مجوز رسمی از بانک مرکزی و شاپرک، برای تسهیل فرایند های پرداختی، خدمات درگاه پرداخت ارائه می دهد با ثبت نام در سایت سیزپی به آدرس https://sizpay.ir شما علاوه بر ایجاد درگاه پرداخت برای وب سایت خود می توانید برای شبکه های اجتماعی خود شامل: اینستاگرام ، تلگرام و ... نیز لینک پرداخت ایجاد کنید. همانطور که در بالا متوجه شدید این قابلیت در PSP ها ارائه نمی شود. شما با یک بار ثبت نام در سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی، 4 درگاه پرداخت بانکی خواهید داشت که شامل: درگاه پرداخت سپهر الکترونیک، درگاه پرداخت پاسارگاد، درگاه پرداخت سامان کیش و سایان کارت است. داشتن چند درگاه پرداخت به این دلیل مزیت دارد که اگر به هر علتی یکی از درگاه پرداخت ها ، دچار قطعی شد مشتریان از بقیه درگاه پرداخت ها بتوانند پرداخت آنلاین خود را انجام دهند. همچنین ریز تراکنش های انجام شده همراه با تاریخ و ساعت انجام تراکنش، تاریخ تسویه، تراکنش موفق/ناموفق قابل دسترسی است. در مقوله پرداخت ها، امنیت حرف اول را می زند، درگاه پرداخت امن سیزپی با رعایت تمام پروتکل های امنیتی و کسب مجوز از سازمان های ذی ربط، اطمینان را به ارمغان می آورد.

نحوه ایجاد درگاه پرداخت

برای دریافت درگاه پرداخت شما به صورت حقیقی و حقوقی می توانید در سایت سیزپی ثبت نام کنید و با تکمیل اطلاعات فردی و آپلود مدارک در کمتر از یک روز درگاه پرداخت برای شما فعال می شود و با افزونه مرتبط با زبان برنامه نویسی وب سایت و کد های API که در پنل کاربری سیزپی دارید می توانید سایت خود را به درگاه پرداخت سیزپی متصل کنید.

مزیت های درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی:

برخورداری از استانداردهای امنیتی برای انجام تراكنش‌های مالی
‌ارائه راهکارهای خاص و شخصی سازی شده پرداخت و درگاه پرداخت به مشتریان
بهره مندی از کارتخوان مجازی به جای کارتخوان سیار
قابلیت تسهیم وجوه و تسویه مبلغ تراکنش در حساب های مختلف
امكان مدیریت تراكنش ها و دریافت گزارشات در پنل کاربری
تسویه اتوماتیک و طبق سیکل شاپرک
مشاهده وضعیت و تاریخ انجام تسویه ها
امکان برقراری ارتباط با کارشناسان به صورت تلفنی، آنلاین و از طریق تیکت در هفت روز هفته
ایجاد درگاه پرداخت اختصاصی همراه با نمایش لوگو ، نام فروشگاه و آدرس سایت در صفحه پرداخت شاپرک
قابلیت استفاده از لینک پرداخت در شبکه های اجتماعی نظیر: اینستاگرام و تلگرام
دریافت درگاه پرداخت شخصی
ساده شدن فرایند خرید
افزایش سرعت در پرداخت و انجام تراکنش ها
امکان ایجاد فاکتور آنلاین و ارسال به مشتریان
قابلیت مدیریت کارمزدها
همانطور که متوجه شدید شرکت درگاه پرداخت سیزپی بیشترین خدمات را با دریافت کمترین کارمزد ارائه می دهد و برای شما یک انتخاب امن و سریع می باشد. از این پیشنهاد عالی استفاده کنید و درگاه پرداخت خود را دریافت کنید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها