بهترین تلویزیون های ال جی 2021

ال جی در سال 2021 بار دیگر پیشگامی خودش را در صنعت دیجیتال به رخ کشید و از تلویزیون های هوشمند در سه دسته «اولد»، «نانوسل» و «LED» رونمایی کرد.

بهترین تلویزیون های ال جی 2021

این شرکت کره ای اولین تلویزیون اولد جهان را تولید کرد و می توان آن را شروع گامی نوین به سمت پیشرفت صفحه نمایش ها اسم برد. از مزیت های اصلی یک تلویزیون OLED می توانیم به پیکسل هایی اشاره کنیم که به طور خودکار قابلیت روشن شدن دارند و اینکه حذف شدن پنل نور پس زمینه در این تلویزیون ها باعث شده پنل اصلی ظریف و باریک تر باشد. وضوح شگفت انگیز تصویر، مصرف انرژی حداقل و نازکی فوق العاده از ویژگی های یک تلویزیون اولد هستند پس بدیهی است که با دیدن آن به هیجان بیاییم.

دسته دیگر تلویزیون های ال جی در این سال 2021 نانوسل ها می باشند که از یک خانواده 6 عضوی تشکیل شده اند و از پر طرفدارترین و پرفروش ترین آن ها می توان به NANO80، NANO86 و NANO90 اشاره کرد. تلویزیون های نانوسل ال جی پنل های LCD هستند که به کمک یک لایه ذرات نانو، رنگ ها را در بهترین حالت و با دقت فوق العاده ای به نمایش می گذارند.

در ادامه این فهرست، برند نامبرده از تعدادی تلویزیون LED نیز رونمایی کرد که شامل UP ها می باشند و معمولا از کیفیت تصویر 4K بهره می برند. پر فروش ترین تلویزیون های ال ای دی ال جی در سال 2021 تا به امروز شامل UP7550، UP8150و UP7750 می باشند که در ادامه به بررسی اصلی ترین ویژگی های هر کدام از این تلویزیون ها خواهیم پرداخت.

بهترین تلویزیون های اولد ال جی 2021

همه ی ما به این حقیقت معترفیم که ال جی تولید کننده انبوه تلویزیون های اولد در جهان است و این شرکت ادعا می کند هر آنچه تاکنون پشت درهای بسته بود اکنون در تلویزیون های اولد خودش در سال 2021 آشکار کرده است. در خصوص پنل های OLED باید بگوییم که این تلویزیون ها کنترل بسیار خوبی بر روی هر پیکسل دارند و به دلیل اینکه هر پیکسل به طور خودکار روشن می شود و از خود نور ساطع می کند، کنتراست فوق العاده ای را برای هر تصویر به ارمغان خواهد آورد. تلویزیون های اولد فاقد پنل نور پس زمینه هستند پس ضخامت بسیار کمی نیز دارند و از طرف دیگر هم مصرف انرژی در آن ها به حداقل رسیده است. اولدها بدون شک انتخاب اول و آخر هر گیمر هستند! یکی از دلایل این انتخاب هوشمندانه پاسخ دهی سریع این تلویزیون ها به نسبت LED و LCD ها می باشند؛ گفته شده در برخی موارد یک تلویزیون اولد می تواند 1000 برابر سریعتر از دیگر پنل ها صحنه های اکشن و هیجان انگیز را رهبری کند و سرعت ببخشد و این یعنی در یک تلویزیون اولد ال جی خبری از تاری تصویر نیست!

تلویزیون های اولد ال جی سال 2021 شامل C1، B1، A1، G1 و Z1 می باشند که پرفروش ترینشان C1 و B1 هستند. در زیر اصلی ترین مشخصه های هر کدام را لیست کرده ایم:

تلویزیون اولد ال جی C1

* سایزهای 55، 65، 77، 83 اینچ

* کیفیت تصویر 4K

* پردازنده تصویرα9 Gen 4 AI

* گیمینگ

* webOS + ThinQ AI

تلویزیون اولد ال جی B1

* سایزهای 55، 65، 77 اینچ

* کیفیت تصویر 4K

* پردازنده تصویرα7 Gen 4 AI

* مخصوص گیم و بازی ویدیویی

* webOS + ThinQ AI

بهترین تلویزیون های ال جی نانوسل 2021

برند ال جی با هدف افزایش تنوع در تلویزیون هایش هم اکنون از مدل های نانوسل رونمایی کرده است که یک سری جدید از اسمارت تی وی ها هستند و از HDR و صدای دالبی پشتیبانی خواهند کرد. تلویزیون های نانوسل ال جی با جدیدترین پنل ها و آخرین متدهای تصویر مجهز هستند به همین دلیل قیمت بالاتری به نسبت LED های موجود در بازار دارند؛ این محصولات در پنل نمایشگر خودشان، لایه ای از ذرات 1 نانومتری دارند که به موجب آن، رنگ ها دقت بالاتری خواهند داشت و بهبود کنتراست در آن ها به وضوح قابل مشاهده است. تلویزیون های نانوسل ال جی از سیستم عامل اختصاصی این شرکت یعنی WebOS استفاده می کنند و با دستیارهای صوتی گوگل و الکسا مجهز شده اند؛ همچنین از AirPlay 2 نیز پشتیبانی می کنند. سه تلویزیون نانوسل ال جی که بیشترین طرفدار را در بین کاربران دارند شامل NANO80، NANO86 و NANO90 می باشند که در ادامه به بررسی ویژگی های کلیدی و اصلی آن ها خواهیم پرداخت:

تلویزیون ال جی NANO80:


* سایزهای: 50، 55، 65 اینچ

* کیفیت تصویر4K

* فناوری نانوسل NanoCell

* پردازنده: Quad Core Processor 4K

تلویزیون ال جی NANO86:

* سایزهای 55 و 65 اینچ

* کیفیت تصویر 4K

* فناوری NanoCell

* پردازنده تصویر α7 Gen4 AI

* اپتیمایز شده برای بازی GAME

تلویزیون ال جی NANO90

* سایزهای 55، 65، 75، 86 اینچ

* کیفیت تصویر 4K

* فناوری NanoCell

* پردازنده تصویر α7 Gen4 AI

* مخصوص گیم و بازی های ویدیویی

بهترین تلویزیون های LED ال جی2021

در نمایشگاه معرفی جدیدترین محصولات، ال جی از ارزان قیمت ترین تلویزیون های خودش یعنی LED ها رونمایی کرد. همانطور که میدانید تلویزیون های ال ای دی در اصل پنل های LCD هستند که از نور LED استفاده می کنند و در این جریان تولید نور کیفیتی عالی از فورکی و فول اچ دی را ارائه می دهند. تلویزیون های ال ای دی فورکی ال جی در این سال خانواده پر جمعیتی دارند اما فروشگاه برگ و باد پرفروش ترین آن ها را UP7550، UP8050 و UP7750 پیش بینی کرده است که به نسبت نانوسل و اولدها قیمت مقرون به صرفه تری دارند.

تلویزیون ال جی UP7550

* سایزهای 43، 50، 55، 65، 70، 75 اینچ

* کیفیت تصویر 4K

* پردازنده تصویر Quad Core Processor 4K

* سیستم عامل WebOS

تلویزیون ال جی UP7750:

* سایزهای 43، 50، 55، 65، 70، 75 اینچ

* کیفیت تصویر 4K

* پردازنده تصویر α5 AI Processor 4K

* سیستم عامل وب او اس

تلویزیون ال جی UP8150:

* کیفیت تصویر 4K

* پردازنده تصویر α7 Gen4 AI processor 4K

* سیستم عامل WebOS

3931

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد